1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP 2 Competitie! Schrijf je NU in!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 11 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Wilde het gewoon even zeker weten :)

    Maar alles komt goed, ga gewoon flink racen als ik terug ben. Hopelijk zijn Tuur, Alex V, Gerbo, Jerhui, jij, enz. er dan ook allemaal weer op Live @ MGP2!

    Let the battle begin _O_
     
  2. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Op welke banen racen we voor de poule indeling?
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    We zaten te denken aan 1 van de demo banen (hoogstwaarschijnlijk Jerez) en één andere baan.

    Je rijdt dus twee races - Je tijd wordt gemiddeld en vergeleken met de anderen.

    Zit alleen even te denken aan wat er moet gebeuren als personen niet kunnen tijdens een van die poule races...
     
  4. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Worden de circuits wel optijd bekend gemaakt.... moet wel ff oefenen:)
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien kan je voor die poule-indeling ook een week uittrekken? En dat je dan twee avonden beschikbaar maakt en dan kan iedereen kenbaar maken wat zijn voorkeur is, en als je dan niet kan...heb je pech :)
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat is ook een goed idee.

    Eastmaster; Ik keek er toevallig vanochtend nog naar; We hebben nog 3 weken tot sluiting van de inschrijving. Het lijkt mij logisch dat we dan die kwalificatie races (zo noem ik ze even) op de volgende 'ronde dagen' rijden - Op de dagen die men het meest aan gaf tijdens de inschrijving. Dat kunnen er dus ook best meer zijn, het gaat immers om de totale tijd die je rijd.
     
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    hoe zit het nou???
    moeten we kwalificaties rijden of kijken jullie nou gewoon op de scoreboards naar de 32 beste spelers?
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Eerst de 32 beste spelers van scoreboard, en dan twee races voor de poule-indeling.
     
  9. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ah oke ik dacht al dat het zo zat maar zat net een paar post's te lezen en raakte ff in verwarring.
     
  10. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Registriert Ich gehe zu eigenem jeder!
     
  11. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    So... hehe... weet eindelijk waarom ik bijna nooit steeg nadat ik een nieuw ronderecord had neergezet. Had nog geen tijd op Sheridan staan. Dus ik heb net geracet op Sheridan en een tijd neergezet. Steeg gelijk 5000 plaatsen, sta nu 3195 ofzo. De tijs is wel superslecht, ken nog zekers 10 seconden vanaf, dus ik zal nog wel wat plaatsjes stijgen. Dus de kans dat ik ken meedoen stijgt ook aanzienlijk :D
     
  12. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik ga zuigen!
     
  13. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn er nu al 33 en ik heb nog stééds geen MGP2 dus het lijkt erop dat ik niet mee mag doen:)
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Er zijn nog een groot aantal personen die ik graag in de competitie zie, dus sowieso grote kans dat we een C poule gaan oprichten - Mits die mensen die aanmelden :)
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    + update aan de deelnemerslijst
     
  16. rofo

    rofo Active Member

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop inderdaad dat die C-poule er komt, ik sta op pos. 5600 oid en het schiet niet echt op met de tijden.
    Wellicht maak ik in een C-poule nog een beetje kans om mee te kunnen rijden.
    Ik zal de deelnemers als "friend" opnemen in mijn lijstje, kan ik zien hoeveel ik nog moet verbeteren.
     
  17. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Mochten jullie nog met die C poule gaan beginnen,dan doe ik graag mee hoor.

    Ik ben bezig met mn custom en die is nu 40-5-45-45 en hoop deze volgende week ergens helemaal klaar tehebben.
    Tis wel tering moeilijk hoor hehehe:)

    Met mn tijden sta ik nu ergens in de 5000 overall maar er gaat elke dag nog wel het 1 en ander vanaf.

    Dus mocht er nog iemand bij kenne,ik speel wel mee :)
     
  18. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik denk dat we op 1 of andere manier toch meer racers moeten vinden want nu zijn er maar 36 racers of zo. Dat vind ik niet echt veel. Wat vinden jullie hiervan?
     
  19. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Je zou mischien wat vrienden uit je friendlist kunnen vragen of ze daar zin in hebben dat zou ik vandaag ook maar eens gaan doen. Ik heb trouwens een groot probleem, namelijk ik ben van 14 aug. t/m 25 op vakantie hoe kan ik mij eigelijk dan ooit kwalificeren voor de poel indelingen?
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Competitie wordt hoogstwaarschijnlijk uitgesteld tot ná de vakantie's - Dat is dus geen probleem.

    En Go Ahead Eagles; Vind je 36 racers niet genoeg? Ik vind dat al een redelijk aantal :)
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina