MotoGP 2 Competitie! Schrijf je NU in!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 11 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. You Know Who

    You Know Who Guest

    keb me ingeschreven wouter wanneer update je de lijst?
     
  2. Quadra

    Quadra M-a-x-i-m-u-s

    Berichten:
    192
    Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk Doen er niet zo veel van de snelle mensen mee zodat ik ook nog wel een beetje een kans heb oke;):D
     
  3. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    rebel_INS_NL

    Dat kan dus nooit een Live GamerTag zijn, zoals dat staat aangegeven, aangezien die tekens ( _ ) niet mogelijk zijn in een gamerTag.

    Btw...nog steeds geen game op de deurmat.... 8)
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hmm ja het is zonder streepjes geloof ik - Heb hem al een keer op Live gezien
     
  5. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ik sta nu iets van 3400 ofzo, speel laatste tijd niet echt actief. Maar weet iemand hoeveel tijd hier ongeveer nog vanaf moet in sec om bij die 36 te horen?
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Er komen drie poules, dus 3x 16 man, moet je makkelijk kunnen halen.
     
  7. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem in mijn friendlist en het zijn toch echt 2 streepjes die ik op mijn scherm weerneem :) !
     
  8. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een aantal vragen over de wedstrijden.

    Ik heb me zojuist aangemeld, ik sta 27xx-ste, dus dat zal een c-poule classificering worden, lijkt me. Maar nu wat anders, ik kan absoluut wel rekening houden met de race-dagen, mits ik het maar tijdig weet. Ik werk zo nu en dan tot 19.00 (who cares:)), en dan zijn zaken als eten en ff relaxen ook wel prettig. Daarnaast ga ik per eind oktober 5 weken met vakantie. Het missen van misschien minimaal 5 wedstrijden is natuurlijk geen optie, maar zijn we dan nog wel aan het racen, wanneer er 2 potten per week worden verreden?

    Ik wil namelijk niet de beperkende factor zijn binnen deze prachtige competitie!

    Ik hoor het wel,
    groet,

    mX
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bedoeling is dat we gewoon vaste race-dagen hebben, en dat we dus bij de start van het geheel een volledig programma hebben liggen voor de gehele competitie - We kondigen iig niks 2 uurtjes vantevoren aan :)

    Ik denk dat je jezelf niet zo 'laag' moet inschatten met die C poule hoor :) Maarja dat moeten we altijd nog zien natuurlijk.. :)

    Over die vakantie, tsja, moeten we even tzt kijken wat we daar mee kunnen doen.
     
  10. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me ook ingeschreven. Hoop dat ik d'r nog bij in pas :) Ik kan er eigenlijk geen kloot van, maar het gaat om de gezelligheid hé. Ik ga denk ik ook maar eens goed oefenen...
     
  11. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me ook ingeschreven. Hoop dat ik d'r nog bij in pas :) Ik kan er eigenlijk geen kloot van, maar het gaat om de gezelligheid hé. Ik ga denk ik ook maar eens goed oefenen...
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    We zitten nu aan 44 man volgens mij, dus er is nog zeker ruimte :)
     
  13. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer zijn die voorrondes want ik krijg volgende week MGP2, kan ik me dan nog inschrijven, of moet ik dat nu doen, en kan ik dan nog wel een beetje oefenen want ik heb gehoord dat Assen helemaal veranderd is vergeleken met MGP???
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    25 Augustus gaat het losbarsten, Dan gaan we eerst een weekje op verschillende avonden races rijden voor de 'kwalificatie' voor de poule-indeling. Dus jehebt sowieso nog tijd om te oefenen, en er is ook nog plek in de C poule :)
     
  15. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt precies goed uit, dan kom ik namelijk net terug van vakantie :) ! Maar plaats Zexy Tinman a.u.b. niet in poul C die gast is daar veel te goed voor, ik heb geen zin om overlapt te gaan worden snappie ! :p
     
  16. literal

    literal Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    ja ik heb me ook maar eens ingeschreven

    heb me bike alleen nog niet goed en leen het spel van een vriend maar ok dat mag de pret niet drukken.. :p

    beste 32 worden uitgekozen? dan moet ik maar eens gaan opschieten
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Houd er wel rekening mee dat de competitie redelijk lang duurt :)
     
  18. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mijn twijfels of ik nog wel mee zal doen met de competitie aangezien ik nog maar 15 dagen heb om te oefenen met een game die ik nog steeds niet heb:confused:
     
  19. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    In week 25 ben ik er niet, want dan heb ik alweer introductieweek. En daarna zal ik ook nog wel beetje druk zijn met mijn opleiding dus veel tijd voor MGP2 zal er niet overblijven. Kost me dus al meteen weer punten. Als ik nou niet in dezelfde poule zit als King Tuur kan die voor me rijden. En hoeveel tijd ik daarna heb weet ik ook nog niet dus ik denk dat van mij niet veel verwacht hoeft te worden dit toernooi.:eek:

    Ennuh, Guus dat haal je nooit in 15 dagen tenzij je die game morgen hebt of zo. Eerst moet je je bike customizen en dan moet je nog eens gaan oefenen. Bike customen duurt alleen al 2 dagen en eer je een beetje kan rijden in 2... Wordt krap aan.
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2003
  20. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    ik heb me ingeschreven;) maar of ik zal winnen... :{

    maarja het gaat om de gezelligheid:cool:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina