1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP 2 Competitie! Schrijf je NU in!!!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door WouteR, 11 jul 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja daarvoor zeg ik, ik heb mijn twijfels of ik nog wel mee zal doen (sta nu ingeschreven) omdat ik die tijd er niet voor heb, en toch niet (serieus) mee kan draaien met de competitie (misschien wel nog op Mugello:p)

    Dus is jammer...
     
  2. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben er al niet in de 1e week. Dus ik doe wel mee maar in hoeverre ik serieus de tijd heb om mee te doen is nog maar de vraag. Ik word toch niet eerste, dat laat ik wel aan tuur over.
     
  3. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    BS Guus, met jouw kennis van mgp1 is het gewoon een kwestie van ff 2 dagen erachter zitten, dan sta je denk ik hoe dan ook binnen de top 3000, nou dan speel je lekker mee in de C-poule. Op die manier schiet je door naar de top. Altijd meegenomen, zo'n competitie lijkt me. Huppakee vooruit met de geit, meedoen :)

    mX
     
  4. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghaha, ok bedankt voor je feedback:) Misschien heb je wel gelijk....zal kijken, misschien doe ik dadelijk toch wel mee in die C-poule enneh dan zal ik jullie eens wat laten zien op Mugello, Jerez en Sachsenring:p
     
  5. literal

    literal Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    oww check mij

    ik kan misschien ook niet mee doen zit vandaag leuk wat stats te halen enzo had er iets van 150 van de 175 ofzo maar ik irriteerde me er zo erg aan dat iedereen me aan het ombeuken was ARGHHHHHH KUT BIAGGI ik vet vaak op b enzo drukken delete ik gvd opeens me driver aaaaaaa nou als je daar niet depresief van wordt weet ik het ook niet meer......
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij zitten we nu over de 48 inschrijvingen heen, betekent dus dat er mensen daadwerkelijk niet kunnen deelnemen, mochten er geen afmeldingen zijn.
     
  7. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    kun je dan van te voren ff zeggen wat de richtlijnen zijn (kwa score) voor de 48ste? Dan kan ik als ik ff geen lam moment heb (tis ook veelste warm heh) kijken of ik daar onder kan komen als ik daar nog niet onder zit.

    misschien ff een lijstje met alle posities van de ingeschreven mensen van hoog naar laag ofzo, dan kan iedereen zien of hij ook een beetje kans maakt en hoeveel er dan nog van af zou moeten (krijg je ook weer veel mensen aan het racen)
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    <iframe frameborder="0" marginwidth="0" src="http://motogp.xbw.nl/deelnemersforum.htm" width="425" height="400"></iframe>

    :) Het is wat voorbarig nu al te zeggen hoe hoog je moet staan voor welke indeling. maar uit dat lijstje kan je misschien een idee krijgen.
     
  9. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0

    Ik denk dat je je geen zorgen hoeft te maken, want er rijden een stuk of 5 rijders rond dezelfde ranking. Misschien wel meer, want er zijn ook wat anderen bijgekomen. Ik denk dat het stuivertje wisselen wordt. Maar ik sta nu dus 2870e. Ik stond ff 26xxe, maar heb geen zin meer in die lame ass time trails.

    Succes iig.

    mX
     
  10. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ach ja dan zie ik het wel ik tel er nu 49 en er staat vast wel ergens iemand tussen die langzamer gaat als mij :D
     
  11. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Is er geen manier om 2000 plaatsen tezakken in de scoreboards?
    Dan hoef ik niet tegen de top 2000 rijders hehehehe :) :)
     
  12. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    ach die weirdo rijd ik toch zo voorbij:+
    zet die maar bij mij in de poule:cool:
     
  13. Vaag

    Vaag Active Member

    Berichten:
    748
    Leuk Bevonden:
    2
    Haha ja dan word ik in elk geval geen laatste :)
     
  14. lekkerbek312

    lekkerbek312 Wicked

    Berichten:
    711
    Leuk Bevonden:
    0
    nee dat word ik wel. maar meedoen is belangrijker dan winnen
     
  15. GustavSan

    GustavSan Active Member

    Berichten:
    669
    Leuk Bevonden:
    0
    oef, dat wordt dus competie, nog voor de competitie.

    hmm, kan alleen nog maar de week voor de 25e ff goed oefenen, want ik heb niks meer aan mijn ranking gedaan de laatste weken.

    hmm, ik sta nu 28xxste dus dat wordt dus stuivertje wisselen voor de competitie ...
     
  16. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    laatste keer dat ik keek (vanochtend) stond ik 2604 maar daar moet toch echt wel wat aan te verbeteren zijn. Als ik nou op elke baan 1 sec zou vebeteren zit ik volgens mij al onder de 2000
     
  17. Tinman NL

    Tinman NL HD-Ready

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom ben je zo bang voor mij, zo geweldig benj ik ook weer niet, Guus BOK NL bijvoorbeeld maakt mij dik in met 4 sec per ronde, dus...
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ah kijk General Blade heeft zich nu ook aangemeld.
     
  19. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Nouja guus heeft toch ook geen motogp2 maar jij zat toch bij mij in de poul met dat gamekings gebeuren ? Ja ik was niet op komen dagen (chicken :D ). Maar ik heb nu wel wat vooruit gang geboek maar toen reed jij mij er over 3 rondes 20 sec eraf :eek:! En dan gaan we real times doen dan = simpel uitgelegt een dikke overlapping!! Hoeveelste sta je nu eigelijk ?
     
  20. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal niet zovaak kunnen denken als het doordeweeks is, het manneke is namelijk 9 :eek: ! Maarja laats nog om 1 uur mee liggen spelen dus hij heeft wel soepele ouders ....
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina