motogp 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mello1982, 13 mrt 2004.

1. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
  2. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355
    Na aanleiding van jouw thread ben ik het weer even gaan proberen. De game is wel erg arcade. Zo trekt de motor pas op z'n achterwiel als je in z'n 3 rijdt |:- .
    Ook vind ik het grafisch gezien wel meer van hetzelfde. Met name het bandenspoor als je te hard remt met je achterwiel, of als je drift.

Afijn ze mogen er van mij part nog wel even aan werken.

Weet iemand trouwens op hoeveel procent deze demo zit?

3. FFWD

FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    3
    Niemand??? Welk magazine hebben jullie nou gekocht en is die pal of ntsc :confused: Ik wil ook motogp3'en :9

Laatst bewerkt: 16 jun 2005
  4. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Gewoon bij de Bruna, dan heb je de OXM UK en dat is gewoon PAL.

5. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    OK Dank U vanmiddag ff kijken:)

6. Gryphon

Gryphon FritsmaN

Leuk Bevonden:
    1
    Geen dank :)

7. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat het hele powerslide gebeuren er zo'n beetje uit is gehaald! Klopt dat? :confused:

8. JeePee

JeePee Guest

Ik heb laatst MotoGP4 voor de PS2 gekocht.
    Toen MotoGP2 (xbox) en MotoGP3 (ps2) tegelijk uit waren, was MotoGP2 voor de xbox de 'Official game of MotoGP'. Die had alle rijders, en alle circuits van het jaar 2002. De MotoGP3 voor de PS2 had dit niet. Hij miste een paar rijders, en er zater circuits in die in het jaar 2002 niet verreden werden.

Als je nu op de voorkant kijkt van MotoGP4, dan staat daaronder: 'Official game of MotoGP'. Op elke bladzijde van de gebruiksaanwijzing staat het MotoGP logo. Ze hebben dit keer wél alle rijders, wél alle circuits, de 125cc en 250cc, legendarische rijders, en extra circuits. Ik heb dus een vermoeden dat MotoGP3 voor de Xbox niet helemaal officieel gaat zijn. Waarschijnlijk had THQ toendertijd meer licentie betaald dan Namco, maar dat die rollen nu zijn omgedraait.

Weet iemand hier meer over, of MotoGP3 wél helemaal officieel gaat zijn. Dus niet dat het een paar rijders of circuits mist?

Verder is MotoGP4 echt een super game. Heerlijke graphics, lekkere gameplay, en een geluid dat je kleren doet wegblazen. MotoGP3 voor Xbox zal het wel winnen op gebied van graphics en onlinemode, gameplay kan ik niet over oordelen, maar op gebied van sound denk ik toch dat de PS2 versie gaat winnen. Ook op grootte van de game heeft de PS2 versie in mijn ogen een tandje voor.

9. FFWD

Leuk Bevonden:
    3
    Voor een PS2 ja :+ Ik moet zeggen dat Motogp4 me ook een heel leuk spel lijkt, vooral die carierre van 125, 250 naar motogp...maar de laadtijden zullen wel weer behoorlijk lang zijn...

10. JeePee

JeePee Guest

Weer :confused: Bij MotoGP3 waren ze al super snel, en nu zijn ze ook zeker niet sloom. Wel is de 'auto-save' nogal k*t. Zowat bij elke klikje gaat ie saven, maargoed, die is ook uit te zetten. Maar deze gfx zijn echt mooi hoor, niet gewoon PS2 mooi, maar echt mooi. Ik heb gister nog een RGB kabeltje gekocht, maar daar nog geen MotoGP4 mee gespeeld, hij zou nu dus nog iets mooier moeten zijn. Maar ook tussen deze twee spellen is het met de gfx netzoals met Forza vs. GT4. MotoGP3 is cartoony, en MotoGP4 heeft weer wat realistischere gfx.

MotoGP4 op de PS2:

MotoGP3 op de Xbox

Laatst bewerkt door een moderator: 26 jun 2005
  11. Bidle

Bidle Bidle

Leuk Bevonden:
    355

Nee, het werkt enkel anders, maar je krijgt nog steeds z'n stom lijntje rubber te zien. Vind hetgeen wat ik tot nu toe gezien heb wel erg onder de maat.

12. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Let wel op. De demo van MotoGP 2 werd ook door velen als flink onder de maat bestempeld, maar het eindprodukt was geweldig.

Ik wacht het uiteindelijke spel wel gewoon af. Al vind ik de toevoeging van straatraces totaal niet boeiend, had liever zoals in de PS2 versie (die ik totaan deel 3 trouwens klote vond) ook de 125 cc en 250 cc klasses erbij gehad.

Anyhow, afwachten dus..

13. Headcollector1

Headcollector1 Mijn Verzameling

Leuk Bevonden:
    0
    Dat straatrace level op de demo heeft veelste smalle wegen, ik hoop dat de rest wat breder is.

14. KevskiVD

KevskiVD Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zitten de 125 en 250cc er dan geeneens in, in de xbox versie? Dat wist ik niet, wel erg jammer. Leek mij wl leuk om van de 125 door te gaan naar 250 en daarna na MotoGP (carrieremodus ofzo)

15. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    -_- jullie zijn wel aant zeuren, jullie beoordelen allemaal de game op een demo en een ps3 game. niet erg handig, beter ff afwachten op de echte game.
    die straatraces vind ik trouwens een aardige toevoeging, omdat circuits soms gaan vervelen.

en tot mijn groot vedriet ontdek ik zojuist dat JPRacegamer weer een topic aan het vern**ken is. (verwijst naar de forza thread, waar JP beweert dat forza zuigt en gt4 gaat ruleren, hoewel ze geen van beide toen uitwaren).
    hier doet hij exact hetzelfde, maar dan met motogp, beetje zielig, ps2 fanboy :{

@jp: die screens van jou zijn niet in verhouding. want de ps2 screenshots zijn van ver genomen, en die van de xbox zeer dichtbij.

16. Vigil

Vigil Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Precies, wachten met beoordelen totdat beide spellen volledig te vergelijken zijn is noodzakelijk. Maar dat neemt niet weg dat je wel mag speculeren over welke tot nu toe het beste lijkt. Natuurlijk; de vergelijking is dan niet helemaal eerlijk maar als je rekening houdt met het feit dat de een al uit is en de ander niet moet het goed te doen zijn.

17. FUFO

FUFO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar goed, die demo was ook erg slecht!! Slecht geluid, matige graphs en het powersliden helemaal geminimaliseerd! Het powersliden was juist de kick van deeltje 2! :{

18. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MotoGP4 nu ook bij een vriend gespeeld en die GFX kan je niet echt mooi noemen hoor. Details, bomen, publiek. Zelfs MotoGP2 voor de Xbox is mooier dan MotoGP4 voor de PS2, ik heb ze allebei gespeeld en ik ben dus objectief.

Misschien zijn de kleuren van de PS minder fel en vinden sommige dat "realistischer", maar da's dezelfde discussie als bij GT4 en Forza. Qua details etc. is de MotoGP2 van de Xbox nog mooier dan die van de PS2. Dus dan mag je verwachten dat MotoGP3 (waar deze thread eigenlijk overgaat) de mooiste Motoren-racer zal zijn.

@ JP, MotoGP3 voor de Xbox is ook een officiële game.

Ik citeer van de officiële THQ site
    En dit is het voorkantje met het officiële teken. ;)

19. SoulFighter

SoulFighter XBW Zeur

Leuk Bevonden:
    0
    nice one gaming 4 ever, beter dat er een licensie opzit

@FUFO: games worden meestal gemaakt van versies die nog niet af zijn. dus daar kun je werkelijk niets over zeggen. bovendien worden in demo's wel vaker functies weggelaten...

20. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb MotoGP4 nu ook bij een vriend gespeeld en die GFX kan je niet echt mooi noemen hoor. Details, bomen, publiek. Zelfs MotoGP2 voor de Xbox is mooier dan MotoGP4 voor de PS2, ik heb ze allebei gespeeld en ik ben dus objectief.

Misschien zijn de kleuren van de PS minder fel en vinden sommige dat "realistischer", maar da's dezelfde discussie als bij GT4 en Forza. Qua details etc. is de MotoGP2 van de Xbox nog mooier dan die van de PS2. Dus dan mag je verwachten dat MotoGP3 (waar deze thread eigenlijk overgaat) de mooiste Motoren-racer zal zijn.

@ JP, MotoGP3 voor de Xbox is ook een officiële game.

Ik citeer van de officiële THQ site
    En dit is het voorkantje met het officiële teken. ;)

Én JP, jij zei dat jouw MotoGP uitgebreider was, wat dacht je van de Extreme Mode en de L!VE-Mode van MotoGP3. ;) (jouw MotoGP4 heeft ook wel online, maar niet zo uitgebreid als die van de Xbox)

[edit] sorry voor de dubbele post. [/edit]

Deel Deze Pagina