Keej, wel beter dat die ook officieel is. De "DORNA" is binnen met 2 officiele games Maar je mag natuurlijk wel verwachten dat de MotoGP op de Xbox mooier wordt dan die op de PS2. Niet alleen omdat hij op een sterkere console draait, maar ook omdat hij later uitkomt. Beetje raar als dat niet zo zou zijn Dan is de PS2 versie volgens mij nog steeds uitgebreider Zo beter; En een paar lopen alweer te zeggen dat ik deze draad loop te verneuken. Ik heb alleen maar dit gezegd: Hier ga je je toch niet druk over maken
Ik heb het ook over de demo!! Uiteindelijke game zal heus een stuk beter zijn. Ik vraag me wel af of ze het powersliden, zoals dat in deel 2 zat, in die vorm behouden hebben! dat maakt de gameplay namelijk zo lekker diep!
@JP: zoals je op die screenshot kunt zien komt de ps2 erg hoekig over. en ik heb het geluid nog niet gehoord, maar mij lijkt het onwaarschijnlijk dat er veel verschil tussen zit. het enige wat ik bedoel is dat je altijd super pro ps2 bent, en nooit een redelijk tegenargument wilt horen. @FUFO: ik doelde op het feit dat je een demo aan het bekritiseren was, terwijl we het hier over het hele spel hebben. verder geloof ik best dat je gelijk hebt op het gebied van je argumenten.
@ blanqua, Nee, een highsider is dat je te veel gas geeft, en dat daardoor je achterwiel weg springt, en je nogal hard op je b*k kan gaan; http://www.crashesonline.net/4hTRgZ85KjhI/motor/motor_unknown_unknown003.wmv @ SoulFighter, je denkt dat zeker omdat ze de motoren van een lopende band opnemen, en het dus hetzelfde zou moeten zijn....zou kunnen, maar ik denk dat het meer zo is als, .....uhh, .....Forza en GT4
JP, Met MotoGP2 kan je wel een highsider maken, dus waarschijnlijk ook met deeltje 3. Je moet gewoon bij het opties menu "Powersliding" op 10/10 zetten. Je kan ook nog bij het opties menu "Sim-level" op 100% zetten. (normaal staat 'ie op 0%) Als je dit soort dingen niet hebt aanstaan kan het idd niet, doe je dit wel aan, dan is MotoGP2 één fcking goede sim, omdat alles dan gewoon realistisch is, RBR-niveau wil ik nog niet zeggen, maar zeker wel dé realistische MotoGP game. Ojah, en over het geluid. GT4 heeft idd een beter geluid dan Forza, en waarschijnlijk doel jij erop dat het bij MGP4 (PS2) en MGP3 (Xbox) hetzelfde is. Dit weet ik niet, MGP2 had ook een erg goed geluid en de MGP's worden niet door Microsoft gemaakt he, "Climax" maakt de MGP's voor de Xbox en niet Microsoft dus het is nog niet zeker dat het geluid minder wordt.
Ik weet het ook nog niet zeker (duhh), heb alleen een groot vermoeden, gewoon omdat MotoGP4 een mega geluid heeft.
Ja ok, maar nu alleen maar posten over MGP3 ok? want daar gaat dit topic over. Hier wat prachtige screens die'k net heb gevonden:
die screens zien er zeker goed uit! het is nu eens hoog tijd voor een goede gameplaytrailer! heb alleen nog maar van die brakke trailers gezien!
02-Sep komt die uit ik ga hem denk ik wel halen het ziet er goed uit en heb veel goede dingen over de moto gp gehoord
Lijkt nog verdomde veel op deel 2. Niet dat dat erg is, gameplay boven graphics natuurlijk! Zelf vond ik als nadeeltje in 2 dat het lang duurde voordat je ook echt naar links/rechts ging nadat je die richting indrukt op je controller. In deel 1 vond ik dit beter uitgewerkt, hoop dat deel 3 dit zal overtreffen!!
ik weet niet welk deel het was maar ik heb laatst een keer motoGP op de ps2 gespeeld maar daar had ik helemaal geen snelheids gvoel bij. Is dit bij dat nieuwe deel wel dan overweeg ik zeker om hem te kopen
Die MotoGP serie is een hele andere als op de Xbox... Op de xbox is het snelheidsgevoel juist subliem
Ik heb deel 2 niet gespeeld (helaas), maar volgens mij had 2 het al (motion blur), dus dan neem ik aan dat deel 3 het ook heeft
Ik denk dat je MotoGP2 of 3 hebt gespeeld. MotoGP4 heeft namelijk wél snelheidsgevoel. (tenzij je op een 125cc'tje reed )
Ok ik heb sinds vandaag een recensieexemplaar, dus schiet al die vragen maar op me af, kijk ik of ik ze kan beantwoorden Ik heb de demo niet gespeeld, dus ik maak nu vast een heleboel dingen 'mee' die jullie misschien al hebben ervaren. Ik zal dus nu niet direct een enorm verhaal tikken, maar stel je vragen .
Hoe bevalt het 'extreme' gedeelte. Dus de races met excotische motoren? Zijn de circuits hiervan de moeite waard en rijdt het wat 'eenvoudiger' als de echte circuits?
Hiervan heb ik nu de eerste twee races gedaan. Zoals je misschien weet, je koopt eerst een bike, die kan je dan wat upgraden in drie/vier stappen. Ik koos voor de goedkoopste bike (in de 600 klasse, je hebt drie van die Extreme klasses, beginnend met 600) en heb die met het resterende geld wat upgegrade. Het racen in die extreme mode doet me erg denken aan Red Line Racer (volgens mij ooit eens genoemd hier, een PC en DC race titel van een paar jaar terug) en dat bevalt me wel, onanks dat ik nog mijn twijfels heb over of het nu hoort binnen het MotoGP3 concept. Het eerste circuit was ergens 'buiten' met vrij veel glooiiende bochten (bestaat dat, glooiiende bochten ) en ik dacht juist dat door het ontbreken van eene chte raceline, het minder leuk zou zijn, maar niks bleek minder waar. Het heeft wel wat. Ook het stratencircuit van Sevilla heeft wel wat. Échter, volgens mij zal je hier nooit de precisie in zien zoals je op de circuits zal tegen komen. Die extreme/arcade mode is idd gewoon wat losser, voor het bredere publiek. Toch zullen velen zich ook in die extreme mode moeten storten, want voor je totale rank (iets wat gewoon tof is om aan te werken, op een gezonde manier) moet je ook gemiddeld snel zijn op die extreme circuits, dus met die andere soort motoren.