1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motogp 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mello1982, 13 mrt 2004.

  1. JeePee

    JeePee Guest

    Keej, wel beter dat die ook officieel is. De "DORNA" is binnen met 2 officiele games :cool:
    Maar je mag natuurlijk wel verwachten dat de MotoGP op de Xbox mooier wordt dan die op de PS2. Niet alleen omdat hij op een sterkere console draait, maar ook omdat hij later uitkomt. Beetje raar als dat niet zo zou zijn :confused:

    Dan is de PS2 versie volgens mij nog steeds uitgebreider O-)

    Zo beter;

    [​IMG]

    En een paar lopen alweer te zeggen dat ik deze draad loop te verneuken. Ik heb alleen maar dit gezegd:

    Hier ga je je toch niet druk over maken :confused:
     
  2. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het ook over de demo!! |:- O-) Uiteindelijke game zal heus een stuk beter zijn. Ik vraag me wel af of ze het powersliden, zoals dat in deel 2 zat, in die vorm behouden hebben! dat maakt de gameplay namelijk zo lekker diep!
     
  3. JeePee

    JeePee Guest

    Kon je in MotoGP2 ook highsiders maken?
     
  4. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Volgens mij niet. Dit is toch dat half slippend de bocht door gaat?

    /EDIT; Plaatje gevonden;
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 jul 2005
  5. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    @JP:
    zoals je op die screenshot kunt zien komt de ps2 erg hoekig over. en ik heb het geluid nog niet gehoord, maar mij lijkt het onwaarschijnlijk dat er veel verschil tussen zit.

    het enige wat ik bedoel is dat je altijd super pro ps2 bent, en nooit een redelijk tegenargument wilt horen.

    @FUFO:
    ik doelde op het feit dat je een demo aan het bekritiseren was, terwijl we het hier over het hele spel hebben. verder geloof ik best dat je gelijk hebt op het gebied van je argumenten.
     
  6. JeePee

    JeePee Guest

    @ blanqua,
    Nee, een highsider is dat je te veel gas geeft, en dat daardoor je achterwiel weg springt, en je nogal hard op je b*k kan gaan;
    http://www.crashesonline.net/4hTRgZ85KjhI/motor/motor_unknown_unknown003.wmv

    @ SoulFighter,
    je denkt dat zeker omdat ze de motoren van een lopende band opnemen, en het dus hetzelfde zou moeten zijn....zou kunnen, maar ik denk dat het meer zo is als, .....uhh, .....Forza en GT4 :)
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    JP, Met MotoGP2 kan je wel een highsider maken, dus waarschijnlijk ook met deeltje 3. Je moet gewoon bij het opties menu "Powersliding" op 10/10 zetten. Je kan ook nog bij het opties menu "Sim-level" op 100% zetten. (normaal staat 'ie op 0%) Als je dit soort dingen niet hebt aanstaan kan het idd niet, doe je dit wel aan, dan is MotoGP2 één fcking goede sim, omdat alles dan gewoon realistisch is, RBR-niveau wil ik nog niet zeggen, maar zeker wel dé realistische MotoGP game.

    Ojah, en over het geluid. GT4 heeft idd een beter geluid dan Forza, en waarschijnlijk doel jij erop dat het bij MGP4 (PS2) en MGP3 (Xbox) hetzelfde is. Dit weet ik niet, MGP2 had ook een erg goed geluid en de MGP's worden niet door Microsoft gemaakt he, "Climax" maakt de MGP's voor de Xbox en niet Microsoft dus het is nog niet zeker dat het geluid minder wordt.
     
  8. JeePee

    JeePee Guest

    Ik weet het ook nog niet zeker (duhh), heb alleen een groot vermoeden, gewoon omdat MotoGP4 een mega geluid heeft.
     
  9. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ok, maar nu alleen maar posten over MGP3 ok? want daar gaat dit topic over. ;)

    Hier wat prachtige screens die'k net heb gevonden:

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  10. FUFO

    FUFO Active Member

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    die screens zien er zeker goed uit! het is nu eens hoog tijd voor een goede gameplaytrailer! heb alleen nog maar van die brakke trailers gezien! :'-(
     
  11. mars15

    mars15 Guest

    02-Sep komt die uit ik ga hem denk ik wel halen het ziet er goed uit en heb veel goede dingen over de moto gp gehoord

    [​IMG] [​IMG]
     
  12. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Lijkt nog verdomde veel op deel 2. Niet dat dat erg is, gameplay boven graphics natuurlijk! Zelf vond ik als nadeeltje in 2 dat het lang duurde voordat je ook echt naar links/rechts ging nadat je die richting indrukt op je controller. In deel 1 vond ik dit beter uitgewerkt, hoop dat deel 3 dit zal overtreffen!!
     
  13. ThoMasZ007

    ThoMasZ007 Xboxworld Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet welk deel het was maar ik heb laatst een keer motoGP op de ps2 gespeeld maar daar had ik helemaal geen snelheids gvoel bij. Is dit bij dat nieuwe deel wel dan overweeg ik zeker om hem te kopen
     
  14. [JeLL!e] HALO

    [JeLL!e] HALO Active Member

    Berichten:
    1.349
    Leuk Bevonden:
    3
    Die MotoGP serie is een hele andere als op de Xbox...
    Op de xbox is het snelheidsgevoel juist subliem :9
     
  15. ThoMasZ007

    ThoMasZ007 Xboxworld Member

    Berichten:
    119
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er op de xbox versie wel een snelheidsgevoel is ga ik hem bijna zeker wel kopen
     
  16. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb deel 2 niet gespeeld (helaas), maar volgens mij had 2 het al (motion blur), dus dan neem ik aan dat deel 3 het ook heeft
     
  17. JeePee

    JeePee Guest

    Ik denk dat je MotoGP2 of 3 hebt gespeeld. MotoGP4 heeft namelijk wél snelheidsgevoel. (tenzij je op een 125cc'tje reed :+ )
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ok ik heb sinds vandaag een recensieexemplaar, dus schiet al die vragen maar op me af, kijk ik of ik ze kan beantwoorden :)

    Ik heb de demo niet gespeeld, dus ik maak nu vast een heleboel dingen 'mee' die jullie misschien al hebben ervaren. Ik zal dus nu niet direct een enorm verhaal tikken, maar stel je vragen :).
     
  19. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bevalt het 'extreme' gedeelte. Dus de races met excotische motoren? Zijn de circuits hiervan de moeite waard en rijdt het wat 'eenvoudiger' als de echte circuits?
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Hiervan heb ik nu de eerste twee races gedaan. Zoals je misschien weet, je koopt eerst een bike, die kan je dan wat upgraden in drie/vier stappen. Ik koos voor de goedkoopste bike (in de 600 klasse, je hebt drie van die Extreme klasses, beginnend met 600) en heb die met het resterende geld wat upgegrade.

    Het racen in die extreme mode doet me erg denken aan Red Line Racer (volgens mij ooit eens genoemd hier, een PC en DC race titel van een paar jaar terug) en dat bevalt me wel, onanks dat ik nog mijn twijfels heb over of het nu hoort binnen het MotoGP3 concept. Het eerste circuit was ergens 'buiten' met vrij veel glooiiende bochten (bestaat dat, glooiiende bochten :p) en ik dacht juist dat door het ontbreken van eene chte raceline, het minder leuk zou zijn, maar niks bleek minder waar. Het heeft wel wat. Ook het stratencircuit van Sevilla heeft wel wat. Échter, volgens mij zal je hier nooit de precisie in zien zoals je op de circuits zal tegen komen. Die extreme/arcade mode is idd gewoon wat losser, voor het bredere publiek.

    Toch zullen velen zich ook in die extreme mode moeten storten, want voor je totale rank (iets wat gewoon tof is om aan te werken, op een gezonde manier) moet je ook gemiddeld snel zijn op die extreme circuits, dus met die andere soort motoren.
     

Deel Deze Pagina