1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motogp 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mello1982, 13 mrt 2004.

  1. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0

    Hoe zijn de graphics ten op zichte van deel2?
    Speelt het anders dan deel 2?
    Zijn de menu's weer hetzelfde als deel 1 en 2?
    Alvast bedankt.

    ps is het heerlijke moto gp gevoel er nog steeds? :p
     
  2. JeePee

    JeePee Guest

    Hoe is het corrigeren van je motor?
    In MotoGP2 vond ik dat heel irritant. Je stuurt iets te ver door, waardoor je 'tegen' moet sturen, maar dat ging héél langzaam. Ook het nemen van chicanes was daardoor best moeilijk. Hoe is dat nu?
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    In eerste instantie had ik het idee dat er niet veel verandert was, graphic-wise. Eigenlijk is dat ook wel zo, maar alles is toch een stuk scherper geworden, net wat meer kleur. Ook dichterbij de motor, ziet het er goed/beter uit.

    Het menusysteem is inderdaad weer als deel 1 en 2, bijna precies hetzelfde maar het werkt o zo fijn.

    Het gevoel lijkt er nog wel te zijn ja :p Hoewel het me wel wat tijd kostte om er aan te wennen. Méér dan toen ik laatst MGP2 weer eens oppikte. Komt ook omdat power sliden voor zover ik nu gezien heb een stuk kleinere rol speelt (if at all).

    Ik denkt e begrijpen wat je bedoeld. Wat er verandert is, is dat het power sliden er grotendeels is uitgesloopt. Het is nu meer een risico om te powersliden. Bochten óm en dóór, kan nu (dus) veel beter zonder powersliden, je draaicirkel en mogelijkheid tot draaien/bochten nemen lijkt namelijk een stuk verbeterd. Om dus terug te komen op je vraag; Ja, het is nog steeds wel een beetje zoals je zei, maar tegelijkertijd is de normale bochten handling verbeterd, waardoor het toch net ff beter is te controleren. Toch blijft het natuurlijk zo, dat je bij zo'n beweging je mannetje van de ene kant van de motor naar de andere kant moet smijten, en dat 'kost ietwat tijd'.
     
  4. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik heb net de review gelezen in OXM. Diit spel gaat weer ownene. Ze noemen het de beste race game tot nu toe van de XboX.

    Gaat best goed komen allemaal.
     
  5. Rick

    Rick Extreme gamer

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    0
    IGN heeft nu ook een review.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Dat gaat wel ver. Hoewel het een goede game blijft, is het zo dat er weinig vernieuwing in zit.
     
  7. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan er echt geen kont meer van.. Powersliden in de bochten resulteert nog te vaak in het op mijn gat gaan :mad: Maarja.. oefening baart kunst deel 2 heb ik helaas overgeslagen.. Straks maar een een custom bike bouwen dat scheelt vaak al.
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Powersliden is ook een stuk minder belangrijk geworden. Het kan nog wel, maar doe het voorzichtig. Powersliden in zijn drie is tricky, maar in z'n 2 met beperkt gas gaat perfect. Ook in z'n 1 doet 'ie zo'n beetje alles wat je wil.
     
  9. ryan23

    ryan23 Spartan23R

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    1
    is die spe nu al uit:eek: ik dacht eind september:confused:, tog maar ff kopen dan:)
     
  10. northernlight

    northernlight PSV!

    Berichten:
    104
    Leuk Bevonden:
    0
    Wanneer kan je het best de voor of achterrem gebruiken, want ik doe nu telkens beide tegerlijk. Ik vind het racen tamelijk makkelijk gaan, terwijl ik 1 en 2 nooit heb gespeeld. Wel even wennen en controllerinstellingen veranderen, ik geef liever gas met de rechter trigger :D.

    Zeker wel een vet spel!
     
  11. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar ik ken MotoGP nog van het eerste deel en vooral het liven en als ik dan nu Mugello race haal ik lang niet die 1.03 tijden die ik toen haalden. En met lang niet bedoel ik dan ook echt dichter bij de 2.00 dan richting die 1 minuut. Beetje jammer want juist dat powersliden vond ik MotoGP dat beetje extra geven. Remmen en dan door de bocht rijden geeft een stuk minder voldoening dan dat je er door middel van een powerslid mooi doorheen glijd. Maar goed, ik heb het nog maar een half uurtje gespeeld dus denk dat mijn mening gedurende de avond nog wel wat zal veranderen...
     
  12. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kunt het beste de achterrem gebruiken, dan kun je tegelijkertijd ook nog fatsoenlijk sturen. Gebruik je ook de voorrem dan gaat dat niet zo soepel en beland je al snel in het gras of kom je minder snel de bocht door.. Althans, dat was bij MotoGP 1...
     
  13. JeePee

    JeePee Guest

    WouteR,
    kan je al zeggen of de rondentijden kloppen.
    In MotoGP2 zaten de rondetijden dichter bij de Formule 1 ronderecords dan bij de MotoGP gereden tijden.
    Ook kon je sommige bochten veel te snel nemen, sommige zelfs volgas terwijl je daar in het echt toch zeker voor moet remmen.
    Kan je zeggen of ze nu wel 'realistisch' zijn.
     
  14. Soulfly_3

    Soulfly_3 Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    Met normaal motorrijden gebruik je meestal alleen de voorrem. Heb nooit echt opgelet hoe dit bij de moto gp is. Uit de voorrem kun je ook veel meer remkracht halen dan alleen de achterrem.
     
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    LaZZ: Er is toch al wel weer heel veel verandert hoor. Vooral ook al in deel 2. Sowieso reed je op Mugello in deel 1 een 1.33, in deel 2 reden de échte toppers al gauw 1.24 geloof ik. Dus JP: Wat betreft die tijden is er weinig verandert. Ik heb het idee dat het nog weer een stukje sneller kan. In ieder geval heb ík al een aantal keren rondjes gereden die wel erg mijn MGP2 tijd benaderden zonder dat ik er nú zoveel moeite voor deed.

    Ook heb ik het idee dat er een aantal bochten zijn die je minder snel kan nemen, waar je dus idd ff voor moet remmen of voor moet terugschakelen. Omdat je nu minder powerslide (of ik moet me daar in vergissen en kan je toch nog even veel sliden als in deel 2, wat ik toch ernstig betwijfel) zal je sowieso in wat lagere versnellingen werken.
     
  16. JeePee

    JeePee Guest

    Voor én achterrem gebruiken bij het aanremmen, bij het insturen alleen de achterrem.

    @ WouteR,
    Jammer. Ik had toch graag wat realistischere rondentijden gezien.
    Dat maakt het IMO een stuk leuker.
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2005
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mwah mwah. Dat is gewoon heel moeilijk na te bootsen.

    Bij het eerste deel, toen deze online ging, hebben de medewerkers van Climax gezegd nooit gedacht te hebben dat men zó snel kon rijden. En hoe wil je dat precies meten? De snelste tijd op een board komt pas na een paar weken, misschien zelfs maanden tot stand. Doordat de community praat over wat sneller is, een goede set-up, en door veel te oefenen. Dat kan je van tevoren niet simuleren. En als je de snelsten gelijk stelt aan wat Rossi/Gibernau doet, dan rijd de normale speler dus zes seconden langzamer dan de normale tijd, dat is toch ook niet leuk?
     
  18. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Is het spel al te koop in winkel ? en zoja, welke
    Tot binnenkort mannen ;-)
     
  19. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    hij komt officieel de 9e uit dacht ik
     
  20. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Denk het wel :) Gisteren stonden er nog 16 man op de scoreboards, nu al 106. Moet dus nog flink knokken om mijn huidige eerste plaats te verdedigen. O-)
     

Deel Deze Pagina