1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motogp 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mello1982, 13 mrt 2004.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gas geven kan je ook doen met de rechter analoge stick. Dan heb je ook iets meer controle. Zelf heb ik het gas en remmen gewoon onder de triggers gezet, een stuk prettiger en geeft je meer controle dan A.

    Tsja hoe moeilijk het is. Je bestuurt een aantal assen. Het sturen (links/rechts), de voorwaartse (gas/rem) en dan ook nog eens een voorwaartse met het lichaam van de rijder. Dat vereist wel wat gewenning en het duurt écht wel een tijdje eerdat je op tempo echt vloeiend een rondje kan rijden. Zegt niet dat het niet leuk is, maar het echt vloeiende komt pas met ervaring.
     
  2. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    huh wouter? gas en remmen met de triggers en links en rechts met de linker analoge stick? en daarmee regel ook je rembalans? :eek:
     
  3. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Vooralsnog regel ik geen rembalans :) In MotoGP2 was het sowieso puur de achterrem die je gebruikte. Nu gebruik ik nog alleen de normale rem, maar moet nog even uitzoeken wat het effectiefst is.

    Met de analoge stick kan ik ook wel gassen en remmen, maar vond ik in deel 2 voor het powersliden minder werken. Aangezien ik ook manueel schakel, is mijn duim eigenlijk al dáárvoor in gebruik.
     
  4. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik gebruik juist bijna altijd mijn voorrem in MotoGP2 :confused: Achterrem alleen als je keihard moest remmen, want anders ging je over de kop :'-(
     
  5. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik gewoon de normale rem, dat is het effectiefst. Ik heb de game uitgespeeld, en heb op álle circuits de snelste tijden gereden zodat je een circuit mirrored/revearsed etc kan rijden. (niet om op te scheppen, maar om ff te bewijzen da'k niet maar zomaar iets lul) Je kan bij bijv gas gaan geven met het rechterpookje en dan de voor -en achterrem bij de trekkers zetten het zelf doen. Misschien dat je dat nóg iets effectiever kan remmen, maar met de normale rem is het ruim voldoende.
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Volgens mij krijg je die reversed/mirrored shit 'gewoon' bij bepaalde seeds toch?
     
  7. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nope, er staan van die tijden die je moet rijden om zo'n versie van het circuit te rijden. Ik heb van alle circuits die moeilijkste versies gehaald. Zo moet het dacht ik. (ik doe alleen offline) Of ik heb voor niets met bloed/zweet en tranen die tijden moeten halen. |:- :9
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Je bedoeld de voorrem neem ik aan. ;)

    Ben wel benieuwd wanneer ik hem binnen krijg.
     
  9. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook alles reversed en mirorred:)
     
  10. Meneer Stefan

    Meneer Stefan Active Member

    Berichten:
    3.061
    Leuk Bevonden:
    0
    Nice, had jij ook het meeste moeite met Mugello?
    (Je bedoelt toch dat je alles Mirrored/Revearsed tegelijk hebt, dus de moeilijkste versie?, dat je op elk cicruit de snelste tijden moet hebben)
     
  11. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Ja, het is wel degelijk aan gereden tijden gebonden. En heb idd de moeilijkste versie. Ik had volgens mij het meeste moeite met Mugello en Donington. Maar dat heeft vooral te maken met mijn remstijl |:-
     
  12. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    @ Wouter


    KAn je op live iemand zijn bike setup kopieren en kan je tegen zijn ghost rijden of meekijken?
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ehh dan heb je het zeker over MotoGP2 want ik unlockte al die zooi ook alsik geen nieuwe tijd reed.
     
  14. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Bike Set-Up kopieren kan niet, maar wel zijn er ghosts te downloaden. Alleen kan je die ghosts alleen op internet zetten als je 1. een snelle ronde hebt gereden (nieuwe #1, of top 10 ofzo) en 2. dat doet in Time Trial.
     
  15. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    @ wouter


    O ok ,en wat is de beste bike en hoe zit het met het powersliden?
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben ik nog niet geheel over uit. Laatste dagen, na dat de golf van nieuwe spelers op XBL kwam, niet meer gespeeld dus niet echt uit kunnen vinden. Powersliden kan iig nog wel en blijft zekr een issue als je écht snelle tijden wil rijden. De beste bike leek eerst toch weer de RC te zijn, hoewel ik daarvoor zometeen even de scoreboards zal consulteren :).
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Even ter vergelijking overigens:

    Op Mugello worden nu tijden van 1.18.15 gereden. Verdomde snel dus. Ook lijkt de KR5 een snelle motor te zijn, je ziet hem veel hoog in de boards staan.

    Edit: En op Sachsenring heb ik iemand een 33 seconde rondje zien rijden :eek: Dat is praktisch onmogelijk. De nummer twee staat op 55 seconden.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2005
  18. FFWD

    FFWD XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.370
    Leuk Bevonden:
    3
    Glitch misschien
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mooie boel dat dat nu al op duikt. Bij MGP2 duurde dat minstens vier maanden.
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    1.18.15 op Mugello :eek: Dat ga ik nooit halen... Tering..
     

Deel Deze Pagina