ik vind het als naab knap lastig om te spelen, extreme vind ik makkelijker dan circuit maar dat komt omdat extreme arcade is........ik vind het bijvoorbeeld lastig om mijn rempunt in te schatten, dan ben ik altijd of te vroeg of te laat.......terwijl ik het wel vaak goed doe in Forza oid.......goed oefenen dan lukt het me vanzelf wel
Ehm... peoples... waar hebben jullie m allemaal vandaan dan??? Ik ben net de hele binnenstad van den Haag door gewandeld en hier is ie echt nog niet te krijgen
Ik las op een ander forum dat er op Valencia ook al een tijd van 44 seconden was gereden! Dus het begint alweer goed .
Ik heb 'em vandaag besteld bij GCshop Misschien kunnen we met MGP 3 ook wel weer zo'n XBW competitie houden, ik vond het iig erg leuk vorige keer (met MGP 2, dus) Is het trouwens mogelijk om online de scores te bekijken, zoals met Halo 2 op bungie.net ?
pfff moeilijk spel is dit (eerste moto GP) maar wel lekkere uitdaging ben nu nog ff quickraces aan het doen heb maar moeite om op de baan te blijven en recht te rijden na een bocht maar het speelt toch wel lekker (ook al kan ik nog niet goed rijden) nog ff heel goed oefenen en dan hopelijk ook leuke tijden neerzetten
Allemachtig Dat is toch ook niet leuk meer. Is IMO een erg groot minpunt. Dit is zeker geen arcade game (toch...) Dit geeft ook aan dat ze helemaal geen rekening hebben gehouden met de lengte van circuits en/of de snelheden van motors. Ik ga ook geen F1 game kopen als ik daar rondentijden kan rijden die een minuut sneller zijn dan in het echt, écht iets om aan te werken in deeltje 4.
Ik zal ff iets wereldschokkends zeggen, ik ben het gewoon eens met JPRaceGamer. Ik vind het ook vele malen leuker als je "egte rondes" kan rijden. Wat heb je nou aan een racespel dat wel realistisch wil zijn, maar waar je vervolgens 30 seconden of meer sneller een rondje kan volbrengen als Valentino Rossi himself. Ik vind dit egt een minpunt. Ik zal de game wel kopen, gewoon omdat ik de MotoGP-serie ontzettend fijn vind spelen. Maar cker een gemis van die tijden
hmmmm, hoe kan je glitchen in een Racegame Als je kan afsnijden (en dan bedoel ik door een vangrail heen naar een ander gedeelte van de baan) dan zou ik dat wel erg slecht van de makers vinden.
Zo simpel is het niet, in MGP 2 moest je ook allerlei rare capriolen uithalen om die glitchtijden neer te zetten, maar het kan wel.
Dat glitchen wordt uiteindelijk wel weer opgelost door een patch en dan worden de scoreboards gereset.
In mgp2 kon je glitchen door een bepaalde lijn te rijden en aan te houden langs de baan. Dat betekende dat mensen door het gras/zand reden en daarna ineens een heel stuk verderop het circuit werden geteleporteerd zodat ze een rondje sneller konden afleggen dan eigenlijk mogelijk was. In feite snijden ze dus af om snellere ronden tijden te kunnen rijden. dit is later in een patch opgelost en wordt waarschijnlijk bij dit deel ook gedaan.
First off: Laten we het duidelijk houden: Er zijn idd al wat glitchtijden gesignaleerd, máár de échte lui ruiden toch weer een stuk sneller als in deel 2 en derhalve een stuk sneller dan 'in het echt'. Ik denk alelen dat het probleem van die tijden alleen speelt op het moment dat je er over nadenkt en het spel nog niet hebt. Natuurlijk, ik heb liever ook realistischere tijden, maar op het moment dat ik aan het racen ben, maakt dat me geen flikker meer uit. Nu ook niet meer.
Laten we hopen dat ze dit keer eerder met een patch komen, in plaats van de hele community eerst dood te laten bloeden, zoals vorige keer...
hmm...nog ff paar dagen wachten tot ie uitkomt waarschijnlijk, dus toch de 9de? over die realistische rondetijden: in MotoGP2 waren die idd ook al veel sneller dan in het eggie, maar dat komt omdat iedereen reed zonder de 'simulation mode' op 100% (of 75%, welke het meest realistisch schijnt te zijn) zetten. Wanneer je de sim-mode op 75% zet, dan krijg je volgens mij veel realistischere rondetijden. (helaas zijn er in MotoGP2 geen 'simulation-scoreboards', geen idee hoe dat in MotoGP3 zit)