1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motogp 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mello1982, 13 mrt 2004.

  1. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ik vind 'm wel ok. Niet echt €60,- waard, maargoed...
     
  2. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Voor scherpere bochten moet je met je achterwiel slippend de bocht om gaan, je zult de eerste 10 keer op je bek gaan, maar uiteindelijk zul je er (veel) tijd mee winnen.
     
  3. X-Seventeen-X

    X-Seventeen-X Forum lurker

    Berichten:
    383
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind moto gp 3 wel een stuk makkelijker spelen als moto gp 2, daar was t zo dat je ook egt training nodig had wilde je een btje een leuke ronde rijden. Met mgp3 lijkt t wel alsof het veel makkelijker lukt om goede rondes te rijden. Denk dat ze em wat toegankelijker wilden maken. Wel jammer opzich. Tis wel leuker als t spel wat moeilijker is, en dat je dan uiteindelijk wel goed kan rijden. Ik voel wat minder bevrediging bij mgp3. Voor de rest wel een goed spel.
     
  4. Witkees

    Witkees Dutch Ghost for LIVE

    Berichten:
    384
    Leuk Bevonden:
    1
    Als één van jullie een game opzet, stellen jullie dan ook de minimale 'seed' in ?
    Dus bijvoorbeeld alleen vanaf seed 50 of beter.

    Ik ben van het weekend begonnen met spelen en moet zeggen dat hij weer net zo lekker speelt als deel 2. Je gaat misschien iets sneller onderuit, maar dat maakt het ook wel weer leuker. Ik vind het wel erg jammer dat er weer van die 'glitch' tijden inzitten. Zijn jullie ook braaf begonnen met de single player ?
     
  5. Rush nl

    Rush nl FRAUDE!

    Berichten:
    125
    Leuk Bevonden:
    3
    Het enige dat ik wel vervelend vind aan deze game (erg frustrerend) is dat die CPU-tegenstanders in de carreer-mode ongelovelijk stevig oop hun motoren zitten, en absoluut niet uitkijken waar ze rijden..
     
  6. mars15

    mars15 Guest

    is het de moeite waar om hem nu te halen ?"

    lijkt me wel leuk op xbox live
     
  7. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe acceleer je snel bij de start? Ik zet namelijk aan als een slak.
     
  8. C O U G A R

    C O U G A R Active Member

    Berichten:
    328
    Leuk Bevonden:
    0
    IK zit met een heel zwaar iritant probleem....
    Als ik op live ga en ik win een race dan kan ik bij de volgende race niet van m'n plaats komen.
    Ik geef dus gas en ik vlieg een meter de lucht in|:-
    Dit probleem heb ik alleen als ik eerste ben geworden van de vorige race.
     
  9. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Geef je wel gas met de rechtertrigger? Met de A knop kan je natuurlijk geen gas doseren en rijd je altijd slippend weg.

    Kweet niet hoe dat bij MGP3 zit, maar bij MGP 2 had ik dat probleem iig.
     
  10. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, met de rechtertrigger.
     
  11. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    dat kan je zelf instellen.. ik heb op me linker trigger me voorem, op me rechter trigger me achterem, op me linker pookje heb ik het stuuren en balans.. en als ik me rechterpookje naar voren doe geef ik gas.. hiervoor moet je wel altijd automatisch schakelen.. maar het werkt zeer goed
     
  12. nickske

    nickske Xbox racelover

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Nu heb ik nog altijd geen antwoord op mijn vraag : Hoe kom je het snelst uit de startblokken?
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Met de triggers, moet je je gas halfindrukken, en zodra de lichten op groen zijn, ga je weg. Na een meter oid, ga je meer gas geven.
    Zo ga ik altijd weg, 9 van de 10 keer in het begin gaat het fout, maar het went snel
     
  14. flipmode182

    flipmode182 Active Member

    Berichten:
    148
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan ook.. als je timing goed is.. eerst paar keer best gas geven.. ( op 1 of andere manier lijkt het te helpen ) en dan half gas.. en meteen plank gas als je beweegt.. je kan het heel makkelijk checken.. wanneer je slipt/spint dan trek je te hard op.. is een questie van oefnen
     
  15. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    Pfew is nog knap lastig :confused: De eerste qualify race lukt me nog niet eens :D
     
  16. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kun je die game kopen? Ik kan hem in "gewone" winkels niet vinden, alleen op internet. Maar ik koop toch het liefst in de winkel
     
  17. Gerjan

    Gerjan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.685
    Leuk Bevonden:
    221
    dixons in harderwijk had hem poosje terug liggen geloof ik.
     
  18. Schorspion

    Schorspion Up the irons!

    Berichten:
    136
    Leuk Bevonden:
    0
    kheb em nu ook net een paar dagen 8) ik vind het echt geweldig. kheb al 1 seizoen bij de 600 klasse gereden en ben op de helft met het seizoen van de moto gp klasse. de qualificaties daar zijn best lastig maar de race is niet zo heel ingewikkeld. Kheb nu een seed van 84
     
  19. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Heb hem gekocht op marktplaats, €11,- incl. Nog steeds niet binnen? Ach, zal wel los lopen, heb er erg zin in :).
     

Deel Deze Pagina