Een echt ELO systeem zoals bij officiële bonden wordt gebruikt (schaken e.d.), wil het inderdaad zeggen dat als je wint van een te laag geklasseerde speler je punten verliest, dus daalt in de ranking. Nu hebben ze de meeste ELO ratings bij live wat anders ingedeeld, maar dat werkt niet fantastisch (bijvoorbeeld het begin van de scoreboards van RB6). Mijn voorkeur voor scoreboards zou een mengeling zijn tussen je beste rondetijden (volgens mij het meest objectieve meetpunt hoe goed je nu echt bent op een baan) en gehaalde plaatsen bij races (bonuspunten voor 1ste t/m 3e plek oid) en daar dan een mooi algoritme op loslaten. Maar laten we niet al te ver op de zaken vooruitlopen . Er is nog zo goed als niks bekend over MGP3.
Het is nog niet eens officieel aangekondigd Een ELO systeem is ook te afschrikkerig. Hoeveel ik op Rainbow Six wel niet heb gehoord dat men bang was de ranking te verkloten. Racen moet gewoon fun zijn. Haal desnoods heel die scoreboards er uit. Meet desnoods het totaal aantal rondjes dat iemand online heeft geracet, als een soort ervarings-meter. Regel grote in-game toernooien waarbij je verzekerd bent van een gemiddeld sterk deelnemersveld en registreer de punten die je dáár haalt.
Werd er niet een tijdje geleden bekend dat THQ met iets bezig was voor de Xbox 2. Ik weet niet meer precies wat er stond, maar misschien is er een verband tussen dat bericht en MGP3?
Nee dat was wel een racespel maar dan met auto's en verschillende andere soorten voertuigen in een wat futuristische setting met wapentuig etc Geen MotoGP3 in ieder geval.
ik ook Ik had ooit eens nieuws gehoord over een racegame waarin je bv. op "standaard" motoren, zoals een gsx-r, fireblade, zx-10r, etc, is er nog iets bekend over deze game?
natuurlijk (is motogp 3 2002-2003/2003-2004/pf iets heel anders?) Waarschijnlijk zit rossi gewoon op de honda, of zou het misschien van die seizoen zijn dan rijdt hij yamaha toch? Het zou misschien wel vet zijn als ze een racegame maken met allerlij motor-race klassen... en 24 van lemans...superbike....gewone straatrace
Idd racen met straatbikes lijkt mij ook geweldig. En dan ook die karaktaristieken van de bikes en alles goed converteren.
Is er al iets bekend over welke seizoen het spel zal bevatten. Lijkt me nu niet echt top om Rossi met een Repsol te zien rijden. Duzzzzz......hopelijk wordt het Yammie en smullen dus.
wat ik zo raar vind aan het de launch van deze game is dat het een bijna (in mijn ogen) perfect spel is en dat het dan nog 1,5 moet gaan duren voor het derde deel uit komt. Het lijkt mij erg waarschijnlijk dat dit een lauch titel word.
Het is alleen de motogp klasse toch? Ik zou het ook wel leuk vinden om met Poggialli of DeAngelis te rijden ofzo... en lekker rondkrijsen op zo'n 125cc motor. TEAM SEEDORF yeah!!!
Geef mij de KTM's maar.... Lijkt me idd ook wel heel erg gaaf, ik hoop wel dat dit dan niet ten kosten van de Moto GP gaat. Meestal wordt dan de kwaliteit minder. Ik vind dit ook het geval met DTM2. Wie weet met al de tijd die ze hebben dat ze alle drie klasses goed kunnen uitdiepen.
Nope, maar heb geduld, zolang zal het niet meer duren voordat we dit heerlijke spel de console in kunnen proppen