Ik kan de angst wel begrijpen. Schrok me zelf in het begin ook bijna dood maar het lijkt op het moment alsnog best wel behoorlijk heel erg tof te worden
Dát heb ik dan nog weer niet gelezen, volgens mij maak je er dat zelf van. Gezien de snelheid van MotoGP3 lijkt het me sowieso niet echt geschikt voor Free Roaming.
In de filmpjes kun je enkele motoren herkennen, jammer dat ik geen zx10r zag. Verder lijkt Free Roaming me super, kan ik als het regent en in de winter toch nog op mijn motor stappen Ik hoop niet dat al deze uitbreidingen ten kosten gaan van het Moto GP, dat zou echt balen zijn. Sommigen hier wilde pitsops......damn, zou wel erg onrealistisch zijn! Kortom geen pitstops!
Pitstops ben ik ooit ook voorstander van geweest, puur om het competitieve racen te bevorderen. Natuurlijk is het in de MGP niet gebruikelijk, maar ik ben nog altijd op zoek naar dé circuitracer waarbij endurance echt van belang is en ook kwaliteit meeneemt. MGP heeft die kwaliteit en die endurance mogelijkheden, graag zie ik dan ook de heren van Climax een autoracetitel maken . Bijvoorbeeld met de 24 Hours de Le Mans licentie.
ja een 24 hours de le mans game zou inderdaad vet zijn, via live met pitstops. die race game hebben we nog niet op de xbox Maar voor de rest lijkt MOTO GP3 mij erg leuk, vooral die nieuwe aanpak met parcours door steden enz.
Pff me hartje gaat weer harder slaan hoor Laatst voor de lol weer Mgp 2 gespeeld met Jerhui (verneukt met die rot RC). Hoop dat ze gewoon weer een motor erin stoppen die net zo goed rijdt als de NSR (en nog de beste is ook ) Lekker Powersliden Btw Woutertje, leuk gedaan die site! Effe in me favorieten gepropt. Krijg weer zin in lekker potje racen!
Dank dank! Vanavond ben ik weer op MGP2 te vinden, een beetje onder het mom van deze reunie. Niks grootschaligs, gewoon beetje rondjes rijden.
Heb me ook bij je aangemeld Wouter, zul je vast wel gemerkt hebben! Heb ook wel weer 's zin om MotoGP 2 in m'n Xbox te stoppen en lekker online te racen! Je ziet me wel een keer verschijnen!
http://archief.xboxworld.nl/image/29087?displaymode=popup Zal dan wel aan mij liggen maar vind dit er niet uit zien. Volgens mij moet dat beter kunnen. In het plaatje kun je niet eens opmaken wlke motor het betreft. Of zitten er ook fictieve motoren in? Dat zou wel balen zijn!
Ok, ik zag het later ook op gamefaqs. Wel raar dat 2 verschillende games van 2 verschillende onwikkelaars de zelde naam hebben