1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motogp 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door mello1982, 13 mrt 2004.

  1. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Haha oke, ik vroeg mij dit ook al af. Ik zag laasts bij Bart Smit MotoGP3 liggen voor de PS2. Ik denken; huh... waarom ontwikkelen ze een heel nieuw deel 3 als ze hem kunnen porten van de PS2. Maja, ik heb nog nooit een MotoGP gespeeld. Heb nu MotoGP2 met een deal, ik verwacht hem binnekort. Ik, als race-fanaat, kan zo'n game toch eigenlijk niet missen?
     
  2. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja Namco is wat eerder begonnen en ligt dus 'een beetje voor', is immers al toe aan deel 4. Overigens zijn de games van THQ/Climax (voor de Xbox en PC dus) van een wat hogere kwaliteit. Ligt een beter gevoel in de motoren.
     
  3. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke, maar het zijn ook simulatie racers op de PS2? Trouwens voordat ik het verkeerd zeg, is de MotoGP serieus simulatie? Op Xboxworld.nl staat namelijk dat het onder het genre Arcade valt. Heb sowieso erg veel zin in de game. Hoorde dat het snelheidsgevoel erg hoog ligt.
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    MGP3 is zo simulatie of arcade te maken als je wilt. Het is in ieder geval niet mákkelijk, omdat je een aantal 'assen' moet besturen: Gas, sturen, e je houding op de motor. Dat maakt het voor velen al lastig. Dan kan je het simulatie gehalte nog trappeloos aanpassen door dmv percentages de 'Off road Sim', 'Handling Sim' en 'Collision Sim' (als ik me niet vergis) aan te passen.
     
  5. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Oke, dankje. Klinkt allemaal erg goed; lekker pittig! Houd wel van dit soort games :p Nog als laatste een vraagje (sorry voor het over MotoGP2 praten...) : Heb je ook een first-person view waarmee je de "meters/dashboard" van je motor kan zien? Alvast bedankt. Vanaf nu ga ik alleen nog meepraten over MotoGP3 _o_
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Die is er :) Alleen verdomde listig om mee te rijden.
     
  7. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Yes!!! Dat is altijd zo cool, de pc-game Superbike 2000 heeft dat ook, is echt verslavend om zo te rijden :) Oke, ik ga over MotoGP3 beginnen: Graphish lijkt mij dit een geweldig spel, heb net een paar filmpjes bekeken. Dat gaat hárd!! Wow niet te geloven. De kritiek van mensen dat het spel er niet goed uit ziet kan ik niet geheel begrijpen: Het is mooi en bedenk wel dat het spel nog niet af is! Dan kan het alleen maar beter worden!
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Superbike 2000 heb ik volgens mij ook nog gespeeld :) Geen onaardig spelletje voor de tijd, dáár was die camera echter wel iets beter te gebruiken dan in MGP denk ik. Maar de 'chase view' is toch eigenlijk veel leuker, maargoed.
     
  9. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik hoop wel dat je weer 2 soorten 1st person view hebt!!

    1. Een die vast achter je windscherm zit! (deze vond ik wel fijn)
    2. Een die meegaat met de bewegingen van "je" hoofd. (erg moeilijk wel leuk)

    We achten af.
     
  10. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Je kan toch ook in steden enzo rijden in MotoGP3? Zoja kan je dan ook in Assen rijden? (Ik bedoel natuurlijk niet het TT-circuit)
     
  11. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355

    Volgens mij gaat het om parcours in fictieve steden.

    Weet iemand of het ook mogelijk zal zijn om vrij rond te rijden met auto's erbij......zal denk ik niet.....maar wie weet?
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nee die banen buiten de circuits om zijn allemaal gekoppeld aan de echte circuits: Er is dus een circuit in Nederland (gelinkt aan Assen), wat tropische zooi van Rio etc, een race door Tokyo gelinkt aan Suzuka etc.
     
  13. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Lijkt me heel erg onwaarschijnlijk. Het is gewoon racen, er is niets met free roaming, het is gewoon racen dóór steden. Ook gezien de besturing lijkt het me vrij onlogisch dat dat mogelijk zou zijn,
     
  14. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Mee eens, lijkt mij erg lastig om met een kanon van een motor onder je billetjes door de straten van Assen te scheuren en het ook nog realistisch houden. Het kan natuurlijk wel, maar dan moeten ze er wel héél erg hun best op doen. Dan kunnen ze zich beter focussen op het echte race werk. Als ze het toch doen en het is niet super uitgewerkt, dan zal het spel hier deels op afgekraakt worden en dus veel negatieve recensies krijgen. Dit zou zonde zijn als het echte racen verder wel goed uitgewerkt zou zijn.
     
  15. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Zou idd wel erg raar zijn als je met zo'n (snel) racespel door smalle steegjes moet racen... Verwacht eerder dat je over een 4 baans weg moet rijden ofzo
     
  16. SoulFighter

    SoulFighter XBW Zeur

    Berichten:
    823
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een aantal rare dingen ontdekt

    ik kan motogp2 nergens te koop vinden
    ik heb motogp3 voor de ps2 gezien op bol.com
    volgesn xbw komt motogp3 pas in september uit, volgesn nedgame in maart.

    heo zit dat?
     
  17. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    MotoGP 3 voor de PS2 is een andere MotoGP serie dan die op de Xbox. Die van de PS2 wordt gemaakt door Namco en de Xbox versie wordt gemaakt door Climax.
     
  18. Vigil

    Vigil Active Member

    Berichten:
    2.080
    Leuk Bevonden:
    18
    Ik kon MotoGP2 ook vrijwel nergens in de winkel vinden, na wat zoeken op Xbazaar heb ik hem toch kunnen bemachtigen. Meesterlijk spel.
     
  19. DAU_MGS

    DAU_MGS AFCA

    Berichten:
    69
    Leuk Bevonden:
    4
    hoelang gaatnhet nog duren dat moto gp 3 gaat komen . wil weer iedereen afmaken met moto gp 3 op systemlink net als wat ik eerder heb gedaan met motogp 2
     
  20. Snakie

    Snakie Active Member

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Releasedatum ligt rond september dit jaar
     

Deel Deze Pagina