1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak geen geintjes. Ik wil zelf meedoen als ChAmPi0N Be, met enkel het adres van een nederlandse vriend.
     
  2. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat bedoel ik... ik kan me niet voorstellen dat je onder iemand anders zijn tag zou gaan rijden... dat zou ik namelijk wel erg sneaky vinden :{
     
  3. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Champion BE moet gewoon meedoen, geen gezeik. Hij is een fantastische rijder en dat 'ie in België woont is pech voor hem. Maar wat mij betreft mag Nederland en Vlaanderen gewoon als 1 pot nat gezien worden. Al die achtergestelde acties en competities van Nederland waar Belgen niet mee mogen doen....onzin. Moet geen probleem zijn, want de verzendkosten zijn ook niet zo gek veel hoger. Ik geloof 2 euro ipv 1,56...

    Wat is nu precies de reden waarom dat niet kan, Gamekings??
     
  4. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Trouwens, kan er wat gedaan worden aan de DNQ's? Een soort van 16 geselecteerde rijders, en een stuk of 10 "reserve"-rijders die uitgenodigd worden als er mensen niet op komen dagen? In mijn heat waren er "slechts" 8 mensen aanwezig, waarvan 1 met zware lag.
     
  5. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier in België gaan ze toch nooit iets organiseren....in geen 100 jaar....daarom sta ik zo te springen om bij jullie mee te doen...en dat simpelweg door die nationaliteitsregel te omzeilen...das al.
     
  6. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is nu juist het punt... ik ken de meeste van de mensen die mee doen niet... dus kan ik er niet van uitgaan dat ze "normaal" kunnen rijden... van de mensen in mij frends list weet ik dat ze zich kunnen gedragen (daaronder val jij dus ook ;) ) en van die profs die in het echt rijden kun je ook verwachten dat ze weten wat ze doen.

    Het tweede punt is dat ik ook niet foutloos rij... ik zou het mezelf niet kunnen vergeven op het moment dat ik iemand onderuit zou rijden en daarmee zijn race zou verzieken.

    Als laatste... het is een spelletje en dus, het heeft niets met realisme te maken... als je het spel echt realistisch zou willen maken dan moet je stellen dat iemand die valt uit de race ligt, in het echt racen ze namelijk ook niet door... ;)
     
  7. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    En daar zit ik dan dus ook al jaren op te wachten, op een (semi-) realistisch schademodel waarbij je motor gewoon voor geen kloot meer rijdt, als je hard op je bek bent gegaan :)

    Hoewel ik nog steeds bij m'n standpunt blijf (ik lijk wel een VVD'er :{ ) snap ik ook dat er gewoon mensen zijn die héél eenvoudig de pret kunnen vergallen voor anderen.
     
  8. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind ook dat je mee hoort te doen... al moet het wel met je eigen naam zijn... over je eigen adres heb ik gemengde gevoellens... :{

    En in België wordt wel eens wat georganiseerd hoor, zo heb ik eens meegedaan aan een MotoGP wedstrijd van xbox-power.be

    Ben daar derde geworden ;)
     
  9. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Adres maakt ni uit vind ik. Als ik iets win wordt het toch doorgestuurd.

    Die url van je belgische site klopt niet Jerhui.
     
  10. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    wat hij wil zeggen is dat het nu niet meer echt een race is, wat ook zo is aangezien een groot element van een ''echte race'' weg gehaald wordt'.

    waarom zou bij sport altijd de beste moeten winnen ? ... neem een voorbeeld bij boxen (of bijna elke andere tak van sport) de gene die het langst voor overblijft staan wint zo is sport nu een maal, als altijd de best zou moeten winnen werd het een beetje saai niet waar?

    en als ik onder uit gehaald werd had ik het gewoon jammer gevonden ... maar zo is het nu eenmaal en daarmee had ik het ''dan'' mee moeten het doen.

    iedereen kan een fout begaan door perongeluk iemand neer te halen ... zelfs king tuur en de rest van de winaars (ookal is het perongeluk of niet)

    stel je voor collisions was aangeweest en jij had iemand neergehaald in de eerste bocht (perongeluk) en je wint de wedstrijdt .. ga je dan moeilijk doen dat je gewonnen hebt ? nee toch

    dus met collision aan was het meer een race geweest


    .. just my 2 cents (no beef :9 )

    _O_ gefeliciteerd winaars_O_
     
  11. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Jep, gefeliciteerd Tuur, Sonic & Jerhui.
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dankje, ik vind het echt zonde dat je niet mee mag doen, want jij bent een aanwinst voor een wedstrijd als dit. Niet alleen omdat je snel bent, maar ook omdat jij echt een racer bent.. je raced erg constant en met "sportsmanship"..
     
  13. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Dankje :)

    En Sonic en Tuur jullie ook nog gefeliciteert :D


    Zo goed Marius ;)
     
  14. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarom noem je geen sporten die vergelijkbaar zijn, zoals hard lopen bijvoorbeeld?? Dat is toch ook een sport waar het om de snelste persoon gaat en waar zoiets als pootje haken niet wordt geaccepteerd... Ik snap je wel, en ik heb ook wel vertrouwen in een aantal mensen, maar niet in de gene die ik niet ken... het gebeurt me regelmatig dat ik in de eerste bocht onderste boven wordt gereden door iemand die niet kan rijden... als je dat een wedstrijd noemt, dan hoeft het van mij niet.

    Mijn definitie van een wedstrijd is dat iedereen dezelfde kansen moet krijgen om te winnen. Vandaar allemaal demo motoren en dan gewoon mano e mano racen en wie het snelste is, of de beste controle heeft over zijn bike wint... simpel.

    Nogmaals… ik zou het met je eens zijn als ik zeker wist dat iedereen goed kon rijden en elkaar ruimte zou geven maar dat kun je mij niet garanderen. Dus die vergelijking van jou met prof sporters gaat niet op omdat je van hen een bepaalt niveau mag verwachten.
    Ja, toch wel... ik beschouw mezelf toch wel als een sociale speler al heb ik zelf ook regelmatig iemand onderste boven gekegeld, maar dat was dan haast alleen in normale potjes waar het nergens om ging. De mensen die met mij rijden op de zondag avond competitie weten dat ik daar erg voorzichtig ben en mensen voorlaat die sneller zijn. Zo heb ik afgelopen zondag twee bochten voor het einde mijn tweede plaats nog afgestaan omdat degene achter mij sneller was.

    Ik weet van een aantal mensen waar ik vaak mee rij dat zij ook zo spelen, maar dat is eerder uitzondering dan regel.

    Ik rij voor mijn lol en hou van competitie, maar no-collisions brengen een element in het spel dat erg negatief kan uitwerken… dan maar liever niet.

    In de volgende ronde kunnen ze misschien wel weer aan, omdat ik verwacht dat dan het kaf van het koren is gescheiden ;)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2003
  15. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    LOL ROFL :D Ja zo is het goed Jeroen..

    *delete memory file -AA21:FF45-Jerhui-Dissapointment.MEM from brain where Name='Jerhui' 8)
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2003
  16. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    sonic, jij ook gefeliciteerd
     
  17. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    wanneer kan ik me weer inschrijven voor die motogp champions ships van gamekings? ze zitten nu vol. op welke dag begint het inschrijven? zodat ik er vroeg bij kan zijn want ik wil bij nader inzien wel meedoen.
     
    Laatst bewerkt: 13 jun 2003
  18. shinobi

    shinobi ninja master flex

    Berichten:
    222
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is zo triest geregeld sturen ze een mailtje 2 uur van tevoren hoelaat de wedstrijd beginnen(was er niet dus onmogelijk om die tijdstip te halen) na wat zoeken vond ik de tijden bij de spelregels op de site staan dit is wel heel slim en bij de uitslagen zag je dat bijna de helf niet is op komen dagen nou ik weet wel waarom
     
  19. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Er is al tijden bekend dat dinsdag op de site bekend werd wanneer er geraced moest worden. Oké, het ging ietwat ongelukkig met dat mailtje, maar er waren alsnog een hoop spelers. Kortom, als je ietwat beter had opgelet, had je zonder problemen meegereden.
     
  20. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    GEFELICITEERD TUUR, JERHUI, SONIC CIRCLE EN DIE ANDERE GOZER IN HEAT 4, goed gedaan! Ik was te laat met inschrijven anders kon ik ook meedoen, niet dat ik won ofzo :D maarre welke bike gebruikte jullie nou? das wel handig om te weten...

    En ik vind dat Champion BE wel mag meedoen, hij's een aardige kerel :D
     

Deel Deze Pagina