Die andere gozer ben ik...... bedankt. Bijna iedereen speelde met Walker. Ik heb nog nooit zoveel Walkers bij elkaar gezien best grappig om te zien. Het was wel spannend trouwens, maar gelukkig kon ik wel winnen.
Lol, ik zat op een gegeven moment in de lobby van de racers van gamekings af te wachten wie er ging winnen Maarja die race daarna (voor de gein) had ik Jerui gebeat (ok hij was gevallen maartoch) dus misschien maak ik wel een kleine kans om de voorrondes te halen en die game te winnen
jep, kben echt benieuwd tegen wie ik moet rijden Hopen dat er 15 gasten zijn, das altijd veel leuker! Nah ach, en als ik het niet haal, dan ga ik toch wel even wat klusjes doen voor MGP2 :{
waarom in de volgende ronde wel aan ? dit is nu precies wat twi zei jullie kunnen net zo goed iemand neerhalen toch ? waarom altijd alleen de noobs ... ik neem aan dat de mensen die met zon competitie meedoen (als er wat te winnen is ) wel serieus met de race bezig zijn .. ik heb tot nu toe nog van niemand gehoord dat er eentje echt vervelend aan het doen was ... dit had natuurlijk ook via de voice gekunt en nog zat andere mogelijkheden maarja aan de ene kant heb je wel gelijk tis namelijk een hele smak geld maarja ik wens jullie iig succes *)
wanner moet ik me gaan inschrijven om ook mee te doen ik wil nl ook nog een kans maken op die game en er dus vroeg bij zijn met het inschrijven
Dit heb ik al aangegeven... sorry dat ik het moet zeggen, maar als er mensen onderuit worden gehaalt dan komt dat 9 van de 10 keer door beginners. Ik heb het te vaak mee gemaakt dat een race verpest werd door beginners dat het me een beetje mijn strot uit gaat hangen... Vandaar no-collisions als er Noobs aanwezig zijn... simpel
nouja als iedereen gelijke kansen heeft gehad dan kunnen dus ook de wat minderen winnen ... die kunnen ook in de volgende ronde zitten natuurlijk .. dus eens collisions uit altijd uit anders maak je alsnog onderscheidt .. gelijke kansen toch
Prijzen zijn veranderd. Aangezien jullie bijna allemaal MotoGP liefhebbers zijn, zijn de meeste dan ook al in het bezit van het spel MotoGP (zo niet ren dan snel naar de winkel ). Daarom heeft Xbox besloten om voor de finalisten het spel Midtown Madness 3 ter beschikking te stellen i.p.v. MotoGP2. *) En voor de mensen die nog mee willen doen, vanaf a.s. maandag kan er weer worden ingeschreven.
Re: Prijzen zijn veranderd. Wha! Haha, damn naja die wil ik ook best winnen hoor Maarum kan je bijvoorbeeld ook kiezen tussen MGP2 en MM3 of is het nu Ă©cht MM3? Cool hoor, daar niet van.
Het is Midtwon Madness 3 geworden... maar wie weet.... Effe bellen en Ik hou jullie op de hoogte.....
Mooi Midtown Madness is ook slim hoor! kDenk niet dat Tuur, Jerhui, en Sonic op een tweede copy van MGP2 zitten te wachten
Ja srry Kende je niet, maar cool dat je ook op XBW zit Is cool Wat voorn tijden reed jij tijdens je heat?
Ik reed met Walker (automatic) rond de 1.36.** Ik ga oefenen om met manuel te gaan rijden, anders ben ik kanseloos in de finale.
Re: Prijzen zijn veranderd. Dus als ik het goed heb gegrepen zal ik Midtown Madness 3 ontvangen... YES!! Ik ga deze competitie steeds leuker vinden
Helemaal mee eens. Ik merkte dat ik in het begin ook iedereen onderuit reed (incl. mezelf). Het komt namelijk doordat beginners 9 van de 10 keer verkeerde "lijnen" rijden. Maarre Jerhui je wint toch wel!! Toch??
Ik kan redelijk snel rijden, maar ik kan absoluut niet tippen aan jongens zoals Sonic (Marius), Tuur, Alex V of Champion BE...
yeah, right, met mijn 1.37 ers die ik nu rij zeker, ik ben nu echt niet supersnel, ik ga nu echt non stop oefenen voor mijn volgende race in de competitie (kheb me al opnieuw ingeschreven) Het is eigenlijk ook wel jammer dat ik m'n scores had gereset, en ik stond nog niet eens laatste toen ik ff een rondje van 30 minuten had gereden op mugello