wanner kan ik me nou weer inschrijven? ik wil ook graag meedoen en er dus vroeg bij zijn zodat ik zeker ben van een plaatsje
Wha lijkt me ook leuk, tegen zo veel mogelijk gasten van het forum Was eigenlijk je gamertag? Gewoon Tr@m$? en belangrijker nog: Waar kunnen we jou op de ranglijst terugvinden? *)
Re: Prijzen zijn veranderd. Jullie voelen dit helemaal geweldig aan. Zowel Jerhui als ik waren al van plan om ergens MGP2 tegen Midtown Madness 3 te gaan ruilen. Nu hoeft dat niet meer! Wanneer krijgen we hem ongeveer? Aangezien ze waarschijnlijk direct bij Microsoft vandaan komen, misschien al voor de releasedate ? Kan ik eindelijk eens tegen Kobold cruisen, want die zit al een week in MM3
maar ik heb me nog nooit ingeschreven? is het dan nog mogelijk om deel te nemen bij het inschrijven zegt hij dat er geen plaatsen meer vrij zijn en als ik me maandag inschrijf rij ik dan meteen aankomende donderdag?
Ik weet niet, volgens mij kan je je gewoon inschrijven, en dan wordt je ingedeeld voor wanneer er nog plaats vrij is, dacht ik
Yupz, maar je kunt niet meedoen als je je niet ingeschreven hebt. Je moet je inschrijven alvorens mee te kunnen doen.
Ik moet deze donderdag toeren, heb gehoord dat Gerbo ook volop goed is... Ben nu 4 life aan het oefenen had net een 1.34.28 met Walker, die was wel netjes...maarja hopelijk zit ik niet bij Gerbo en Massiv in de Heat en dan gaat het wel goedkomen
Hehe.. Mja, ik heb net ook poosje met Guus BOK NL en Massive gereden, maar heb niet echt om de tijden gereden, ik wil eigenlijk powersliden leren. Blijkt toch tegen te vallen.. Ik kom eigenlijk altijd verkeerd uit. Op het laatst wel ff om de tijden gereden, steeds 1.35 laag maar ja.... Moet beter kunnen.
Ja, mensen die vorige keer niet mee hebben gedaan gaan voor mensen die wel mee hebben gedaan, dus je hebt zelfs meer kans om mee te kunnen doen.
Ik zal het eens moeten opzoeken, maar hij is erg snel... hij staat op dit moment 14de wereldwijd in MotoGP2... Ach snelheid zit bij hem in de familie.... het is namelijk de broer van King Tuur Dus je vrees is terecht