1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Haha.. ik kom lekker in de derde of vierde heat en dan zijn de beste er allemaal al uit. Ben ervan overtuigd een plaatsje in de finale te veroveren.

    Ow trouwens, op GAmekings zeggen ze 10 weken te racen, maar op de site staat bij de uitslagen maar 6.. Hoe zit dat?
     
  2. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    10 weken lijkt me het meest logische... 8 weken voorrondes 1 week halve finales en laatste week finale... zou mij erg goed uitkomen, aangezien ik dan terug ben van vakantie :)
     
  3. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Omdat z'n broertje de week ervoor meedeed en hij uiteraard niet op z'n broek wilde krijgen van King Tuur, waardoor 'ie niet in de finale zou geraken :)
     
  4. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    effe een vraagje er staat bij het inschrijven dat je maandag weer kan inschrijven maar het is vandaag maandag en ik heb het om 7:30 gebrobeert en probeer het steeds maar ihj blijft zeggen dat het vol is en dat je het maandag op nieuw moet proberen.......
     
  5. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    satan, dat had ik vorige week, het is gewoon vol, dus je zult moeten wachten op de eerst volgende inschrijvingen, volgens mij kan je je dinsdag middag opgeven voor die week erop (of donderdag middag :confused:)
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Mij ook, aangezien ik ook van 16/7 t/m 30/7 weg ben :) Maar dan nog, als die halve finale net te vroeg valt (IS er wel een halve finale??) dan zijn we nog de sjaak..
     
  7. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zit in Heat drie, maar tot mijn verbazing begint die om 20.00 (ik dacht dat het voor die tijd wel afgelopen zou zijn) en die kan ik waarschijnlijk niet rijden ivm de diploma uitrijkingen die om 20.15 beginnen, dat zou ik dus nooit redden:mad:

    Ik heb ondertussen aangevraagd of ze me ergens eerder plaatsen want ik heb nu juist veel geoefend...
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  8. Gerrit

    Gerrit Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Inschrijving is open en spelerlijsten bekend.

    Voor alle spelers die zich hebben ingeschreven zijn de heats bekend gemaakt met de spelers voor a.s. donderdag. :)

    Helaas was er geen ruimte voor spelers die al eerder hebben meegedaan, dus dit zijn weer allemaal nieuwe deelnemers. :'-(

    Zodra de spelerslijsten bekend zijn gaan de inschrijvingen weer automatisch open voor nieuwe spelers (60 plaatsen), deze inschrijvingen zijn dus voor de heats van volgende week donderdag. :eek:
     
  9. Gerrit

    Gerrit Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Kijk eens goed Guus. ;)
     
  10. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik snap het effe niet meer dus als je je nu inschrijft dan rij je volgende week donderdag:confused:
     
  11. Gerrit

    Gerrit Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    inschrijven

    Jij snapt het prima Satan.... als je nu inschrijft..... wat dus kan tot a.s. zondag zolang er plaats is....... dan rij je dus volgende week donderdag. _O_
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  12. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    K ik zit in Heat 1 bij Guus, jingles, orcrist en wishkid. Gelukkig geen Alex V :p

    Heat 1, 19.00
    Andijk City
    Gangsterdwerg
    Gerbo
    Guus BOK NL
    KillerFrodo
    Kuiken
    Mister Jingles
    Orcrist NL
    Q Virus
    Rustfiber
    TAIPO
    THIRD EYE NL
    wim
    Wishkid 007
    YkoXbox
     
  13. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    damn dit word strijden... damnnnnn :mad: gerbo, jingles, guus, orcrist en volgens mij is die gansterdwerg ook een hele serieuze rijder :mad: ik ga dus flink trainen nu, perfect line here i come :D

    edit 1: kan ik trouwens nog een keer meedoen als ik deze wedstrijd niet win?

    edit 2: damn ik las net dat bericht van guus, dat is waar ook, diploma uitreiking, maar ik ben gelukkig om 19:00 geplaatst en om 20:00 moet ik op school zijn, meneertje duyco** beginnen die wedstrijden strak om 19:00 of wachten we tot iedereen zich gemeld heeft en loopt een wedstrijd wel eens uit tot 19:30 ??
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  14. ThaLikz

    ThaLikz -

    Berichten:
    485
    Leuk Bevonden:
    0
    Eerste ronde begon om 19.00 dus dat komt wel goed :D
     
  15. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghaha, nou echt superbedankt in ieder geval!!!_O_ *1000*)

    Maarja tegen Gerbo en Wishkid007 rijden is ook niet alles;)
     
  16. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    muahahah be scared! :D neej add me anders ff dan kunnen we een rondje inrijden op mugello kunne we effe kijke wat voor verschil er qua niveau tussen ons in zit... :D

    wat ik wel jammer vind is dat het 3 ronde zijn, dus een foutje is fataal, daar moet de winnaar het ook van hebben... bij real laps is stabiel rijden een stuk belangrijker...
     
  17. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    Ja staat al in mu friends list:)

    Btw ik zag dat kuiken in ene ook in onze Heat (1) zat en die rijdt ook 1.34.75 op Mugello, niet zo snel als mijn tijd...maar toch damn close....dit wordt echt een knetterspannende race, iedereen is echt wreed aan elkaar gewaagd:)


    Btw Gerbo ik add jou dan ook wel ffkies (hoop dat jullie t een beetje verleerd zijn;))
     
    Laatst bewerkt: 16 jun 2003
  18. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    w0w damn :) Dat van gewaagd kan je wel zeggen ja! Whaha als niemand fouten maakt denk ik dat we wel gelijkop zullen rijden. Of ik moet een snelcursus schakelen nemen :p

    Neej, wordt leuk en als dat kuiken er ook nog eens bijkomt :eek: :)
     
  19. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ik rij geloof ik 1:35 dus... maar guus rij jij 1:34 met een custom of chris walker ofzo?
     
  20. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    guus heb alleen de demo :)
     

Deel Deze Pagina