Haha.. ik kom lekker in de derde of vierde heat en dan zijn de beste er allemaal al uit. Ben ervan overtuigd een plaatsje in de finale te veroveren. Ow trouwens, op GAmekings zeggen ze 10 weken te racen, maar op de site staat bij de uitslagen maar 6.. Hoe zit dat?
10 weken lijkt me het meest logische... 8 weken voorrondes 1 week halve finales en laatste week finale... zou mij erg goed uitkomen, aangezien ik dan terug ben van vakantie
Omdat z'n broertje de week ervoor meedeed en hij uiteraard niet op z'n broek wilde krijgen van King Tuur, waardoor 'ie niet in de finale zou geraken
effe een vraagje er staat bij het inschrijven dat je maandag weer kan inschrijven maar het is vandaag maandag en ik heb het om 7:30 gebrobeert en probeer het steeds maar ihj blijft zeggen dat het vol is en dat je het maandag op nieuw moet proberen.......
satan, dat had ik vorige week, het is gewoon vol, dus je zult moeten wachten op de eerst volgende inschrijvingen, volgens mij kan je je dinsdag middag opgeven voor die week erop (of donderdag middag )
Mij ook, aangezien ik ook van 16/7 t/m 30/7 weg ben Maar dan nog, als die halve finale net te vroeg valt (IS er wel een halve finale??) dan zijn we nog de sjaak..
Ik zit in Heat drie, maar tot mijn verbazing begint die om 20.00 (ik dacht dat het voor die tijd wel afgelopen zou zijn) en die kan ik waarschijnlijk niet rijden ivm de diploma uitrijkingen die om 20.15 beginnen, dat zou ik dus nooit redden Ik heb ondertussen aangevraagd of ze me ergens eerder plaatsen want ik heb nu juist veel geoefend...
Inschrijving is open en spelerlijsten bekend. Voor alle spelers die zich hebben ingeschreven zijn de heats bekend gemaakt met de spelers voor a.s. donderdag. Helaas was er geen ruimte voor spelers die al eerder hebben meegedaan, dus dit zijn weer allemaal nieuwe deelnemers. Zodra de spelerslijsten bekend zijn gaan de inschrijvingen weer automatisch open voor nieuwe spelers (60 plaatsen), deze inschrijvingen zijn dus voor de heats van volgende week donderdag.
inschrijven Jij snapt het prima Satan.... als je nu inschrijft..... wat dus kan tot a.s. zondag zolang er plaats is....... dan rij je dus volgende week donderdag.
K ik zit in Heat 1 bij Guus, jingles, orcrist en wishkid. Gelukkig geen Alex V Heat 1, 19.00 Andijk City Gangsterdwerg Gerbo Guus BOK NL KillerFrodo Kuiken Mister Jingles Orcrist NL Q Virus Rustfiber TAIPO THIRD EYE NL wim Wishkid 007 YkoXbox
damn dit word strijden... damnnnnn gerbo, jingles, guus, orcrist en volgens mij is die gansterdwerg ook een hele serieuze rijder ik ga dus flink trainen nu, perfect line here i come edit 1: kan ik trouwens nog een keer meedoen als ik deze wedstrijd niet win? edit 2: damn ik las net dat bericht van guus, dat is waar ook, diploma uitreiking, maar ik ben gelukkig om 19:00 geplaatst en om 20:00 moet ik op school zijn, meneertje duyco** beginnen die wedstrijden strak om 19:00 of wachten we tot iedereen zich gemeld heeft en loopt een wedstrijd wel eens uit tot 19:30 ??
Ghaha, nou echt superbedankt in ieder geval!!! *1000*) Maarja tegen Gerbo en Wishkid007 rijden is ook niet alles
muahahah be scared! neej add me anders ff dan kunnen we een rondje inrijden op mugello kunne we effe kijke wat voor verschil er qua niveau tussen ons in zit... wat ik wel jammer vind is dat het 3 ronde zijn, dus een foutje is fataal, daar moet de winnaar het ook van hebben... bij real laps is stabiel rijden een stuk belangrijker...
Ja staat al in mu friends list Btw ik zag dat kuiken in ene ook in onze Heat (1) zat en die rijdt ook 1.34.75 op Mugello, niet zo snel als mijn tijd...maar toch damn close....dit wordt echt een knetterspannende race, iedereen is echt wreed aan elkaar gewaagd Btw Gerbo ik add jou dan ook wel ffkies (hoop dat jullie t een beetje verleerd zijn)
w0w damn Dat van gewaagd kan je wel zeggen ja! Whaha als niemand fouten maakt denk ik dat we wel gelijkop zullen rijden. Of ik moet een snelcursus schakelen nemen Neej, wordt leuk en als dat kuiken er ook nog eens bijkomt