1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij rijd die 1.34.28 met Chirs Walker, Guus is best snel :)
     
  2. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    LaZZ, tegen wie moet jij eigenlijk???
     
  3. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    wie heeft zich allemaal voor week 3 ingescreven? dan weet ik wat ik moet verwachten
     
  4. CaptainM

    CaptainM JALLA JALLA!!!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat is nu de beste tijd op Mugello met Chris Walker die jullie hebben gehaald?? En rijden jullie wel constante rondjes?

    Ik zit laag in de 1.35 dus dat moet nog beter kunnen. Ik denk dat ik een lage 1.34 kan halen.
     
  5. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    mja, ik ga gewoon nog flink oefenen, en dan ga ik gewoon rijden en probeer ik foutloos te rijden, maar het irritante is dat dat power sliden in moto gp2 veel meer helpt dan in moto gp 1 dus ik moet weer wennen :mad:
     
  6. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet pas in de derde week Jerhui, voor deze week was er geen plaats meer. Dus Game Error.. Bereid je maar vast voor :)

    Powersliden gaat trouwens steeds beter. Rij nu regelmatig in de 1.35 met powersliden, maar het gaat richting de 1.34, dus dat is wel netjes :)
     
  7. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    in motogp 1 of 2? ik rij lage 1:35s in 2
     
  8. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelt in 1. Iedereen is goed aan het oefenen hoor ik. Ik ga ook maar weer eens oefenen en dan hoop ik hoge 1.32's te halen. Nu is het iets van 1.33 laag.
     
  9. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    King Tuur.. jij moet niet saniken :p Als ik voor mijn gevoel perfecte rondes rijd, dan loop je in 3 rondjes nog 12 seconden uit ofzo..

    Schandalig :)

    Rij dat inderdaad in MGP1 ja, in 2 moet ik denk ik wel onder de 1.30 kunnen komen, als ik de tijden zo zie.
     
  10. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ja ik word er niet vrolijk van, ik kan met chris walker alleen nog maar een 1:35 rijden, 1:34 is voor mijn gevoel onmogelijk, ik heb powerslides geprobeerd maar die zijn echt bout in moto gp 1 (als je 2 heb gespeeld) en daarnaast is het risico dat je "weg slide" en dus valt ook groot, dus donderdag tijdens de wedstrijd moet ik het gewoon hebben van constant rijden, geen één foutje maken en tsja... GELUK!
     
  11. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    oei oei dat wordt echt spannend heat 1, als we naar de rondetijden kijken schelen de beste 5 misschien maar 3 tienden ik heb 1.34.18 staan :p
     
  12. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    rijden jullie ook constant 1:34? of zit er ook wel eens een 1:36'tje tussen?
     
  13. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Aaaargh zit jij ook in Heat1? Btw waz ju GamerTag eigenlijk?

    Hopelijk niet een van deze
    Je speelt in Heat 1

    Heat 1 begint a.s. donderdag om 19:00

    Andijk City
    Gangsterdwerg
    Gerbo
    Guus BOK NL
    KillerFrodo
    Kuiken
    Mister Jingles
    Orcrist NL
    Q Virus
    Rustfiber
    TAIPO
    THIRD EYE NL
    wim
    Wishkid 007
    YkoXbox




    Ik zit bijna altijd onder de 35.50 (zal je net zien dat ik vet ghâr ga rijden;)) maar als ik een race niet onder de 35.00 heb gereden wordt ik sjacho:p

    Maar het wordt idd echt een vet spannende race iig! Heb er zin in;)
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  14. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    lol ik denk dat ik gek ga worden van de spanning, maar ik wil even iets weten...

    als je al een keer gewonnen hebt, is het dan niet eerlijker om diegeen niet nog eens mee te laten doen? of was die spelregel er al? als dit al zo is dan kon ik me beter inschrijven voor heat 6 dan zijn al goeie al weg :)

    en als je verliest dan mag je wel nog meedoen met de volgende race en dus inschrijven? dit is voor mij dus nog niet helemaal duidelijk...

    en die ene gast z'n gamertag is mister jingles
     
  15. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die regel is er al:)

    Is dat met een Walker?



    Btw laten we even een voorbeschouwing doen:

    Andijk City / Anyone?
    Gangsterdwerg / +- 1.37 while racing
    Gerbo / Snel met gem. 1.35.5
    Guus BOK NL / Vâge gap met gem 1.35
    KillerFrodo / Gen idee:confused:
    Kuiken / Een PB van 1.34.75...snel dus
    Mister Jingles / De man met een snelle PB: 1.34.18 (met custom?)
    Orcrist NL / in een lager schuitje dan Dwerg
    Q Virus / Who the hell?
    Rustfiber / Did someone just hit us?
    TAIPO / Move it!
    THIRD EYE NL / Back to the Airlock!
    wim / (copyright@ Halo)
    Wishkid 007 / 1.34nogwat met custom
    YkoXbox / unknown
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2003
  16. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm ik heb een lage 1:35 met custom, maar diezelfde tijd heb ik ook gereden met chris walker vandaag, dus tijdens die race zal ik wel een 1:36 rijden vanwege de spanning enzo en dat zweet, dus een openingsrondje van 1:42 ofzo? of 1:41 volgens mij is dat een normale tijd, en dan 2 rondjes van 1:36, dat kan je van mij verwachten, als je sneller ben dan dat (ook tijdens die race! al die spanning grmbl) dan kan je dus winnen van mij... maarre donderdag heb ik nog een trainingsdagje dus :)
     
  17. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    damnit :) Gister ff beetje rijden met Walker, ging best lekker, 1.34.50 enzo constant, dus ik dacht: ik ben in vorm. Dus ik pak mijn custom rij ik opeens 1.33.32!!! Whaha echt vaag gewoon in eens 7 tienden eraf. Jammer dat me dit met Walker nooit zal lukken :)...

    Ik heb zin in die race! Iedereen aan elkaar gewaagd, degene met de constantste 3 rondes wint. Ik tip Guus :D
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gerbo in de underdog positie :D
     
  19. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    jah man :p Kheb nog allemaal herkansingen donderdag... Ben ff ergens anders met mijn hoofd :) Nee, maar echt ik heb met Guus gereden en ik denk dat ie net iets sneller is en al helemaal constanter rijdt. Ik maak soms onnavolgbare fouten, zeker met deze afstellingen :p
     
  20. CaptainM

    CaptainM JALLA JALLA!!!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook filnk aan het oefenen. Ik ben wel pas volgende week donderdag aan de beurt. Ik rij met Chris Walker met Manual Gears op Mugello volgens de Game Kings Spelregels een Persoonlijke Beste Tijd van 1.35:53

    Ik moet echt nog goed oefenen. Ik wil het powersliden onder de knie krijgen maar keer op keer ga ik op me bek of schiet ik van de baan. Ik heb de feeling nog niet gevonden. FF verder zoeken dus...
     

Deel Deze Pagina