1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    LOL :D

    Psychologische oorlogsvoering noemen ze dat }:]
     
  2. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    word hier als de race afgelopen is de plaatsen gepost want anders moet ik tot morge wachten ...........
     
  3. Gerrit

    Gerrit Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    De Friends list voor de heats van vanavond zijn weer ingevuld. Dus log in met Xbox Live en accept DuCyCo ** als je Friend. *)

    De volgende spelers konden we helaas niet toevoegen. Mocht jouw gamertag erbij staan stuur dan een mailtje naar Ownage.

    Gamertags - Heat 2 - 19.30 uur
    hallo :mad:
    ik heb er geen :mad:

    Gamertags - Heat 3 - 20.00 uur
    remco :mad:

    Gamertags - Heat 4 - 20.30 uur
    BizzyB :mad:
    moto GP :mad:
     
  4. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    leuk hoor, ik word denk ik gek, ik rij in heat 1 waar iedereen ziekelijk snel rijd, die guus die rijd echt zooo constant dat is gewoon ziekelijk, ik heb het probleem dat als het druk om me heen word bij de start, en in de 1e bocht enzo dat ik dat dan fouten maak, dat gebeurt altijd, want als ik in de race zit en ik rij een beetje constant dan kan ik iedereen wel bijhouden maar bij het begin van de race, tsja... :'-( WHEEH
     
  5. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    ja wordt zeker tough vanavond ... We moeten gewoon met zijn allen Guus gaan stalken. Vlak voordat ie de eerste bocht op volle snelheid neemt keihard BOE! roepen ofzo :+ Misschien gaat ie dan wel op z'n aars _O_

    Nee hoor, Guus is snel en als hij geen fouten maakt (wat toch bijna niet voorkomt) wint hij en dat gun ik hem natuurlijk ook :)
     
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    jep, ik hoop gewoon dat de beste wint (nou ja, de beste mag ook een foutje maken ofzo en dat ik dan als nog 1e word ofzo :D)
     
  7. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    GVD GUUS! mja gefeli :D
     
  8. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ow damn! 8) Wat een race man! Echt, mijn hart is nog nooit zo hard tekeer gegaan!!! Damnit. Ik lag gewoon eerste in de laatste ronde een stukje, maar zonder manual trok Guus me eruit. Nice race Guus _O_ ! Gefeliciteerd. Kheb me wel meteen ingeschreven voor de volgende keer :p áls dat nog lukt tenminste...

    1 Guus BOK NL
    2 Gerbo
    3 Mister Jingles
    4 Kuiken
    5 Wishkid 007
    6 Gangsterdwerg
    7 Andijk City
    8 TAIPO
    9 Q Virus
    10 YkoXbox
    11 wim
    12 KillerFrodo (DNQ)
    13 Orcrist NL (DNQ)
    14 Rustfiber (DNQ)

    Focking 7 tienden ofzo |:- 8) :+
     
  9. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Echt niet, jij lag 1.1 sec en ik 2.1 seconden op achter

    En dat kwam omdat ik het lange rechte stuk in de 5de versnelling reed :'-(
     
  10. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    ow ok, naja met de adrenaline heb ik het gauw weggeklikt... Was wel behoorlijk spannend!
     
  11. Orcrist

    Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.297
    Leuk Bevonden:
    8
    aah kut, guus zei het vanmiddag nog dat ik vnvnd moest racen.. ah later kutzooi.. ik ben egt mongool:mad:
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Gefeliciteerd Guus! Zo te horen was ook deze race heel spannend. Gerbo => Jammer voor je, maar ik heb goed vertrouwen in een top1 klassering voor je de volgende keer .. je kan het ;)!
     
  13. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Argg ja, ik hoop dat ik nog een keer kan hoor! Trouwens wel lomp dat zoveel gasten niet komen opdagen... Dan hadden mensen die wel graag wilden beter kunnen racen...maar goed, dat kan je van te voren niet aan zien komen... Damn ik wil wel graag in de finale, met alle snelle jongens :) Wie gaat er op vakantie en moet ik de plaats van overnemen?!! :+
     
  14. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmz.. wat ik nou zo jammer vind is dat ik niet opnieuw mag racen als er iemand niet op kan dagen. DuCyCo vertelde met dat volgende week ook al vol zat. En weet zeker dat ik in de finale kan komen. Kon van Guus nog niet winnen (met wat geluk af en toe gewonnen) maar van Massiv en die Assema heb ik wel regelmatig gewonnen, als ik gewoon fatsoenlijk reed.

    Na jah... hopelijk kom ik nog aan de beurt, want ik MOET winnen.

    EDIT: Als het zo doorgaat zitten na 3 weken wanneer de eersten niet meer mogen rijden er alleen nog maar kneuzen in de finale.. gaat er toch om wie het beste is? Ik wil nog een keer racen :mad:
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  15. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ja precies, ik ook... die assema reed ik er trouwens ook zo uit :) maarre echt kut gewoon ik had een verrotte start, en dat is dan zo kut want die guus ligt dan gewoon voorop, je ziet hem wel en toen ik me de eerste 2 rondjes volledige concentreerde bleef ik qua tijd gelijk liggen en viel niet verder naar achter, dat is echt zo een kut gevoel, je rijd even hard maar door die kutstart kom ik altijd meteen een beetje achter te liggen, maar ja, ik wou trouwens meteen weer inschrijven maar kreeg dit:

    Helaas
    De inschrijvingen zitten deze week al vol! Probeer het volgende week maandag opnieuw...

    cker net 2 seconde te laat ofzo? ik vind het echt kut ik wil nog een keer meedoen!

    edit: en toen in die laatste ronde, komt ineen keer in beeld (echt de laatste secondjes van de wedstrijd) gerbo takes the lead, ik zo van: what the fuck :D fuck GUUS! :9 maar nee hoor, guusje komt natuurlijk weer terug :D
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2003
  16. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja.. ik ga de volgende keer gewoon in een lobby zitten, en als er mensen niet op komen dagen race ik gewoon mee..
     
  17. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Mag Gerben niet winnen van jou dan Kaliet?

    Lazz; Redelijk dom? Sowieso moest je gewoon presteren in de heat die je opgekregen kreeg, jammer dat je het dan niet haalt - maar nu blokkeer je dus evt de weg voor iemand anders die moet racen en er in wil..
     
  18. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghaha, dat was echt toppunt gewoon, Gerbo zat de hele tijd van de race 2 tiende achter me, en net bij de Z-bocht haalde hij me in, maar dat duurde niet lang omdat ik die bocht juist neem om er snel uit te komen, dus ik remde laat in bij die U-bocht, powerslide eruit en toen stond ik alweer een klein stukje voor. Toen Gerbo daarna nog een stukje het gras raakte bij die chiquane (als je het zo schrijft, that is) waardoor hij op een seconde kwam wist ik hem dat ik hem had...

    Maar ik probeerde de race volledig op Safe te spelen, dus ik powerslide amper, beetje lullig als je daardoor op je bek gaat...daardoor ging ik niet echt snel, de opwarmronde, waar ik wel voluit ging, stond ik nog 4 seconden voor op Wishkid (toen de rest op hun bek gegaan was, maartoch:9 )

    @Gerbo, je bent opnieuw ingeschreven nu en wat jij gaat doen is:cool:
    - leren schakelen
    - met mij oefenen want ik wil wel eens weten hoe je bochten zo snel neemt zonder schakelen:)
    Dan moet het je no-sweat lukken om in de finale te komen, en die gun ik je van harte!_O_
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  19. Rodger Young

    Rodger Young Active Member

    Berichten:
    1.536
    Leuk Bevonden:
    5
    lijkt me echt lollig als je op tv komt:D
     
  20. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou daar hou ik je aan hoor *) Als jij me de tips van het schakelen leert. In zit nog altijd in het stage waar je in de war bent of je nou eerst moet terugschakelen of remmen :cool: Maar die lijnen, moet je maar eens een keer achter míj aanrijden ;)
     

Deel Deze Pagina