1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghaha, okee is goed, zal ik doen, alleen vandaag niet want ik ga Brute Force kopen;)

    edit: Grats @ Alex V, het is je toch gelukt! Gefeliciteerd mate!
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  2. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    wow ik had nooit gedacht dat alex v ging winnen:{

    en gefeilciteerd guus
     
    Laatst bewerkt: 20 jun 2003
  3. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Het was nog even twijfelachtig omdat hij vrij vaak op ze bek ging en ik hem in het begin sneller af was. Niet dat die periode lang duurde....:)

    Enneh bedankt!:cool:
     
  4. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    nee zo bedoelde ik het niet, ik denk dat je me verkeerd heb begrepen, ik bedoelde het meer in de zin van, ja gerbo! altijd die guus eerste en nu was gerbo in de positie om te winnen, maarre guus kwam dus later terug... :)
     
  5. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    maar hij reed toch in heat 3 en jij in 1?
     
  6. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Alleen als meerdere mensen niet op komen dagen natuurlijk.. als iedereen er is op eentje na dan ga ik natuurlijk gewoon weg, dat spreekt voor zich dacht ik.
     
  7. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hey laZZZZ het heeft geen zin om mee te doen als je niet officieel meedoet, ik heb een email gestuurd naar dat bedrijf, hun vertellen mij dat het dan te onoverzichtelijk word enzo en dat ze er niet aan beginnen, ze zijn het wel van plan (mensen die niet op komen dagen --> plek geven aan mensen die online zijn en mee willen doen) in volgende (als die er komen) events, ik heb die email helaas verwijderd maar het kan gewoon niet en ze beginnen er niet aan, hoe graag we ook willen....
     
  8. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Fok.. ik wil nog een keer racen.. Die finale lijkt me echt erg.
     
  9. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, gewoon vooraf tijdens het oefenen he:)
     
  10. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hey xguus, waar moet jij heen voor die finale, kom je met je kop op tv bij gamekings??
     
  11. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0

    Dit krijg ik te zien als ik inlog op de site:

    Huidige status:

    Je bent de winnaar van één van de voorrondes! Je mag meedoen aan de finale, en je hebt een exemplaar van MotoGP 2: Ultimate Racing Technology gewonnen!

    Binnenkort laten we weten waar en wanneer deze finale wordt gehouden, en wanneer je je prijs ontvangt.



    MGP2 moet dus zijn MM3 en de prijs ontvang ik tijdens de finales. Je moet ergens heen en ik denk dat er wel opnames van me kop gemaakt zullen worden, waarom zul je anders de finalisten bij elkaar willen hebben? Ik hoop ook dat er een aantal interviewtjes bijkomen enzo...:9

    Voor degene die me kop eerder willen zien (lol) moeten wa zoeken op de pu-awards. Lijkt me wel geinig om mensen waarmee je al talloze gesprekken hebt gevoerd nu ook eens te zien;)
     
  12. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    dan voel je je toch evne genaaid als jedan net op vakantie bent

    [edit] ik krijg morgen te horen tegen wie ik moet racen:9
     
  13. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    mja ik denk niet meer dat ik mee kan doen, ach ja ik heb me best gedaan en ik koop midtown madness 3 nu wel in de winkel :mad: daar gaat me geld :D
     
  14. Gerrit

    Gerrit Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    De spelers voor week 3 staan ingedeeld. Log snel in en kijk tegen wie jij moet racen a.s. donderdag.
     
  15. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    net! Jammer, dat ik er niet in paste :p Volgende keer bitte een gunstigere loting ;)


    Áls er een volgende keer komt :'-(

    Ow ja Gerrit: Ik hoorde ook ergens dat het misschien zo ver zou komen dat je uitgenodigd kan worden voor een race omdat anderen niet op komen dagen. Is dit waar? Of gaan jullie een reservelijst maken voor mensen die beschikbaar willen zijn??
     
  16. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    kent iemand een van deze gasten en zo ja kun je hun tijden geven want tegen deze gasten moet ik donderdag om 19:00 racen:
    Bemsma NL
    Dark Guarder
    Easy J
    farao
    FJ YORK
    Game Error
    Goggle
    Minibutcher
    Mister Glass
    Pirouet
    RAPPE
    The Captain M
    THIRD EYE NL
    toxix vx
    xlen

    [edit] dit is heat 1
     
  17. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hey gerrit (ducyco), kan jij/kunt u :+ mij misschien vertellen of ik misschien nog een keertje word ingeroosterd? of is daar 0 % kans voor? ik heb de 2e week mee gedaan... en na de race heb ik me meteen weer ingeschreven...
     
  18. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
     
  19. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ik benieuwd naar ben is wanneer de halve?? en hele finale?? worden gereden, dit omdat ik 16 juli op vakantie ga... dit geld overegens ook voor Sonic Circle (Marius)...
     
  20. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Eej GameError.. Van jou heat zijn FJ York en Bemsma NL redelijk goed, 1.36 standaard ofzo, misschien 1.35..

    Verder niks eigenlijk.
     

Deel Deze Pagina