1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    k dan zal ik nog even flink oefenen
     
  2. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ben ik inderdaad ook benieuwd naar. Ik had het vorige week aan Gerrit gevraagd via PM. Die kon alleen maar antwoordden dat hij de datum en locatie nog niet wist, aangezien er ook opnames voor GameKings TV moeten worden gemaakt.

    Dus het is nog even afwachten. Zou wel zo leuk zijn als we het toch vrij spoedig weten?
     
  3. Massiv

    Massiv _O_

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ja idd,
    ik wil het ook zo snel mogelijk weten, ik vind het anders wel een beetje raar dat ze dat dan nog niet van te voren hebben bed8 :confused:
     
  4. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    Wat zijn jullie tijden bij motoGP demo op mugello????

    mijn best tijd met Demo motor Chris Walker= 1.37.18

    zet er ff bij met welke motor
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  5. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    walker= 1:38:78
     
  6. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Met Walker en de instellingen van GameKings 1:37:88.. moet dus nog wel ff oefenen! Maar et belangrijkste is dat ik eindelijk sta ingeschreven! :D
     
  7. CaptainM

    CaptainM JALLA JALLA!!!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik rij met Chris Walker op Mugello volgens de Game Kings Spelregels 1.35.43

    Maar ik weet dat RAPPE een flink stuk sneller is dan mij. Ik heb al vaker tegen hem geraced en per rondje laat ik ongeveer de 2 tot 5 tiende liggen. Als ik het powersliden voor donderdag goed onder de knie heb maak ik misschien wel een kansje. Verder kan iedereen die meedoet en die raced met Automatic Gears het wel vergeten om 1ste te worden.

    Ik moet donderdag in Heat 1 rijden om 19.00uur.
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  8. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe flik je dat man met Walker 1.35:43:confused: Ik krijg dat echt niet voor elkaar hoor.. :{
     
  9. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    ga nog maar 's goed oefenen dan ;)
     
  10. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik zou echt niet weten wat ik nog sneller zou kunnen doen.. mischien iemand die tips heeft ofzo?O-)
     
  11. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2
    waarom ben je met manual gears eigenlijk altijd veel sneller dan?
    Wat is het grootste verschil. Zo heel veel kan dat toch ook niet uitmaken.
     
  12. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    met manual schakelen kan je sneller optrekken vanuit de bochten enzo en in de bochten kun je de juiste snelheid perfect regelen, en meneer gameguru, ik rij zonder powersliden ook een 1:35 met mazzel misschien nog een 1:34, ik den dat je toch moet proberen later te remmen, de bochten beter nemen en sneller optrekken vanuit de bocht, daarnaast moet je proberen de perfecte lijn te vinden... :) dan moet het wel lukken hoor
     
  13. CaptainM

    CaptainM JALLA JALLA!!!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Vooral bij de start trek je een stuk sneller op dan met Automatic Gears. Je kan gewoon een stuk sneller optrekken want je kunt je motor net ietsjes meer door laten vegen in een versnelling zodat ie net ietsjes meer toeren per minuut maakt zodat je net weer iets harder optrekt.

    Ik heb Livers in mijn Friends List staan die met Chris Walker een 1.34.xx neerzetten en een enkeling zelfs 1.33.xx Zij maken gebruik van de powerslide techniek. Ik heb m nog niet onder de knie, Ik ga steeds hard op me bek. Ik denk ook niet dat ik het voor donderdag onder de knie ga hebben. Zoals met veel dingen(van automatic gears naar manual gears): Oefening baart kunst.
     
  14. Massiv

    Massiv _O_

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb met walker (gamekings regels) een tijd van:
    1:34:67 ofzo (zonder powerslide :p), maar wel een tijd van 1:34
     
  15. CaptainM

    CaptainM JALLA JALLA!!!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Jij bent gewoon snel =)

    Ik moet/wil ook zo snel gaan =(
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2003
  16. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Bedankt voor de tips in ieder geval, en ik zou dan maar blijven proberen denk ik :9
     
  17. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik reed een 1.33.32 met automatisch schakelen en zonder powersliden. En nog kan ik niet winnen _O_
     
  18. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    iedereen die in heat 1 zit moet uitkijken voor RAPPE (ik zit daar ook in) hij is echt bloedsnel hij rijd 1:33
     
  19. mr.ed

    mr.ed ^^XboX k!ck$ @@r$^^

    Berichten:
    1.077
    Leuk Bevonden:
    2

    wanneer is dan het exacte moment dat je over moet schakelen?
     
  20. CaptainM

    CaptainM JALLA JALLA!!!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Dan rij eens met Manual Gears. Gewoon doorzetten ook al ga je de eerste 10 races vet langzamer als met Automatic Gears. Op den duur ga je even snel als je tijd met Automatic Gears. Nog wat meer oefenen en je gaat sneller dan met Automatic Gears.
     

Deel Deze Pagina