1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    RAPPE is idd snel.. weet nu al dat die gaat winnen..
     
  2. CaptainM

    CaptainM JALLA JALLA!!!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk ook dat RAPPE gaat winnen. Ik heb al vaker tegen hem geraced en steeds moest ik het afleggen tegen hem. Ik rij maar voor de eer voor een 2de plaats.


    Stiekum hoop ik natuurlijk dat RAPPE in de laatste bocht vet op zijn bek gaat. =)
     
  3. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    wat zijn jou tijden
     
  4. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, moet je er wel bij vertellen dat dat met een custom bike was hé. Anyway ik heb weer een keertie een nieuwere PB neergezet. 1.33.73 is nu mijn record, nee deze keer niet meer Criville maar Walker.

    Enneh...k ben benieuwd naar RAPPE...hmmm wordt intressant...:)
     
  5. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    kortom als hij niet crasht wint hij met 15 sec voorsprong
     
  6. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar geen nood, een nieuwe dag om weer flink te oefenen is aangebroken.. :+ :cool:
     
  7. CaptainM

    CaptainM JALLA JALLA!!!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gisteravond ook nog liggen oefen maar ik heb me tijd niet verbroken. ik merk wel dat ik steeds constanter ga rijden dus daar kan het donderdag niet aan liggen.
     
  8. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook oefenen met real-laps races voor de finale en dan proberen geen1 keer te crashen.
    Btw mijn nieuwe tijd is 1.33.45! Daarmee sta ik op de 5e plaats van de wereld op Mugello van de mensen met alleen een demo...
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Uhuh, zal ik je even uit je droom helpen :+ ? Er zijn heeeeeeel wat mensen geweest die met een demobike onder die tijd zaten. Maar die hebben later de moeite genomen de volledige versie te kopen en ver onder die tijd te gaan. Dus theoretisch klopt jou verhaal niet.

    Er zijn zelfs mensen die met Walker een 1.31.70 hebben gezet in MGP1

    (p.s. is dat baanrecord met of zonder de sims op 25/50/25?)
     
  10. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je dan zien of mensen alleen een demo hebben of niet? Dat kan je volgends mij toch helemaal niet terug vinden in et scoreboard.. of je moet die hele lijst doorscrollen en dan kijken of je ergens nog een niet-custom tegenkomt ofzo:confused:
     
  11. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, je zou het hele scoreboard moeten doorscollen, aangezien er achter de naam staat welke motor is gebruikt voor die tijd.

    Maar zoals Marius al zei, zegt het niets aangezien enkel de snelste tijd geld. Dus stel dat ik (dit is fictief) met een demo bike een 1.31.55 rij en daarna met mijn custom een 1.31.54 neer zet, dan zal dus in de scoreboard enkel mijn tijd met de custom te zien zijn terwijl het maar 1 honderdste seconde scheelt met mijn demo tijd.

    Kortom... je kunt niet stellen dat je de nummer 5 van de wereld ben met een demo-bike. ;)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2003
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Hmmm mijn post was wel beetje negatief. Sorry, beetje kribbig vandaag. Het neemt natuurlijk niet weg dat die tijd wel erg lekker is met een demo-bike O-)
     
  13. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker wel een beste tijd ja..!_O_ Met Walker gereden? Ik kom niet onder de 1:37:xx :{
     
  14. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ghaha ja kweett, maartoch:9 Maar ik bedoelde dat, zoals het er nu uitziet, de demo-drivers met Walkers, als je alleen die telt sta ik 5e...dat dat niet klopt wist ik al door het feit dat bijv. King Tuur mij nog schijt rijdt (naar alle waarschijnlijkheid) met een demo-bike.

    En ik weet idd niet hoe die zo'n 1.31.70 heeft gezet maar het vage is is dat er daarna een enorm gat is als het gaat om demo-bikes. Dus ik vraag me af hoe reeel die tijd is...ik denk wel gewoon realistisch aangezien je op Mugello volgens mij niet echt mogelijkheden hebt om te 'cheaten'

    Hoewel ik meen dat ik één keer een tijd onder de 1.30.00 op de lijst heb zien staan...

    En ja was gewoon met sims 25/50/25 aan, maar ik ben van mening dat die sims, zoals ze nu staan, je niet beletten om een snellere tijd neer te zetten.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2003
  15. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Gewoon wat Marius en Jerhui zeggen; De classic is zo goedkoop dat de echte fanatici graag nog even die classic halen om nog paar tienden eraf te werken.
     
  16. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm goed idee:9

    Ontopic:
    Maar ik vraag me af hoe ze dat regelen met de finales; als het ERGENS gezamelijk is moet dus iedereen zijn xbox/MU meenemen daarnaartoe, met zijn Xbox Live Account...
    Of wilt men anders Split Screen offline gaan rijden?

    Bovendien lijkt het mij niet zo chill racen als mijn relaxte bank en DD5.1 die ik hier heb staan*)
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2003
  17. CaptainM

    CaptainM JALLA JALLA!!!

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb gister een paar races gereden tegen RAPPE en FJ YORK. Zij zijn, samen met mij, vanavond aan de beurt in heat 1 om 19.00uur En ik moet zeggen daat RAPPE nog altijd de snelste is maar we liggen met z'n drieeen echt dicht bij elkaar. Dendemen is ook goed maar die laat nog een beetje liggen toch nog...

    Wel zwaar kut dat ik vandaag weinig kan oefenen. Ik zit GVD tot 16.45uur hier op me stage #$^@*#$($(@&$
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  18. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik moet ook in heat 1 rijden maar ik kan niet omdat ik mee doe aan de zwemvierdaagse (dat duurt tot ongeveer 7 uur en dan heb ik nog een kwartier nodig om thuis te komen dus ben ik dik te laat..........) en die gasten van gameking willen mijn heat niet wijzigen is het dan mogelijk mijn heat aan iemand anders te geven?
     
    Laatst bewerkt: 26 jun 2003
  19. The Grudge

    The Grudge Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ze even mailen heb ik vorige week ook gedaan gewoon vragen of je overgeplaatst kan worden naar volgende week.
    Maar mischien is het net een beetje kortdag maar ik zou zeggen give it a shot!! ;)
     
  20. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Er is 1 x een tijd geweest onder de 1.30.00 en dat kwam omdat 2 personen een "lag-turbo" kregen omdat de host flink lagde. Die gasten gingen ineens met 450 km/u het rechte stuk over :) (dit is een paar keer gebeurt bij mensen op Live, is maar heel sporadisch en meestal krijg je het vlak voor of in een bocht en crash je hard).

    Ten 2e is denkik zo ongeveer de top-250 van Mugello in MGP1 al in staat om met een demo bike onder de 1.33.5 te rijden. Alleen rijden die nu eenmaal met een custom die ietsjes sneller is als Walker. De 1.31.70 is gereden door Insane Dark Sky toen hij een nieuwe uitdaging wilde en al zijn tijden ging zetten met een demo bike. Die heeft een hele tijd #1 gestaan in MGP1 en heeft met zijn custom geloof ik 1.31.10 ofzo (_O_).

    Ik vind het een behoorlijke snelle tijd van je trouwens hoor, een 1.33.45 met die SIM-settings. Ik kan nl. bijv zelf iets minder "uitbundig" powersliden met die settings en dat maakt mijn tijden iets langzamer als op 0%..
     

Deel Deze Pagina