/me speelt in Heat 3 Heat 3 begint a.s. donderdag om 20:00 arjan fakarudy IRON MONKEY NL LIGHTNING JAM Ninto RAIMOX Septic Eagle Shad0w Killl3R Sheepcidus Snake NL ThaOddie The real T boy W41d0 wollem ZartaX Ben niet zo goed speel het nu ook pas 1 week, heb dus nog maar 1:40 tijden gemiddeld. En waarschijnlijk erger met die setttings.
Check die heats man.. daar rijd geen een fatsoenlijke racer meer mee... Dit is echt zware bullshit, ik wil rijden
Wil je nou aub eens een keer ophouden? Je hebt je kans gehad. Waarom mogen mensen die wat langzamer zijn (wie zegt trouwens dat de mensen in deze heat allemaal zo langzaam zijn?) niet ook meedoen en een gooi doen naar de finale? Grof gezegd heb je je eigen glazen ingegooid. Deal with it. Natuurlijk is het jammer dat je de finale op een haar na hebt gemist, maar dat kun je alleen jezelf verwijten, toch? Mocht je nog een 2e kans krijgen: heel mooi meegenomen en doe je best. Zoniet, jammer en probeer de anderen ook wat te gunnen! No offense, maar je loopt een beetje negatief te posten in deze thread de laatste tijd, terwijl je juist dankbaar mag zijn dat je zowiezo al een kans hebt gehad om mee te doen.
Weet ik tuurlijk ook wel.. Maar als ik nu volgende week wordt ingedeeld is dat wel jammer.. Mijn verlies heb ik ook geaccepteerd hoor.. Zekeer weten, Jerhui was gewoon beter. Punt. Maar ik zou toch heel graag nog die tweede kans krijgen omdat ik denk er toch wel door te kunnen komen.
Ik heb hier voor aankomen donderdag heat 1: Je staat ingepland voor aanstaande donderdag! Hieronder zie je tegen wie je gaat spelen: Je speelt in Heat 1 Heat 1 begint a.s. donderdag om 19:00 BibiGino Bombmail Cain69 Dirty Killer GameGuru NL Majin Marty Mr Killalot Quadra Rayden99 rieneman Sevil Sir Macbeth Sphinx NL StealthStorm xbox live Alleen ben ik er zelf donderdag niet Hoop wel dat ze me naar volgende week kunnen verplaatsen.. heb ze al gemailt! Zullen ze dit doen denk je
dat klinkt al een stuk sportiever. En je hebt gelijk, als je nu voor volgende week wordt ingedeeld zou het vrij zuur zijn. Ben je vrijdag op de PU-Awards? Daar worden ook nog 8 plekken vergeven, misschien dat je daar nog mee zou kunnen proberen te doen?
Zorgen dat LaZZ je plek inneemt (hoewel LaZZ dan wel evt Quadra zou moeten vrezen... Glitchertje, maar wel snel)
Ach, ik ben er op zich al best trots op dat ik tweede ben geworden. En als alle races mutjevol hadden gezeten had ik weinig problemen gehad. Maar als er van de 16 ingeschreven mensen op een gegeven moment maar 4 aanwezig zijn in een heat, dan kan ik daar best pissig op worden. Vandaar de reactie van mijn kant. Alhoewel verliezen van Sonic natuurlijk wel schandalig is
Dat is ook niet zo heel handig geregeld idd, dat er soms zelfs maar 4 v/d 15 aan de start komen. Er is niet heel veel flexibiliteit in het systeem, om alsnog anderen mee te laten doen. Dat was toch achter mij? En je bent trots op die prestatie.. Grrrrrrr.. je spreekt jezelf tegen! praat geen poep *)
Ik heb me net in geschreven maar ik ben pas 14, en IK NL zei op het forum dat je minimaal 16 moet zijn. Wat moet ik nu doen kan ik niet mee doen??
Jammer dat ik niet op de PU Awards ben.. Is zeker enkel en alleen met de PU Awards? Ik ben namelijk wel de laatste dag op de megafestatie aanwezig. EDIT: Ik zag trouwens gisteren mijn naam op Gamekings met die uitslagen van de wedstrijd.. 0wnage
Dan zal dat toch echt op de PU awards moeten gebeuren, want je moet toch echt 13 zijn om Live te hebben! :{
Ja dat op de PU wordt wl geinig, jammer alleen dat ik niet mee mag doen Enneh...was ik ook op tv? Zoniet, wanneer komt de uitzending van Ronde 2 op The Box? Geinig om te zien hoe er weer zo fanatiek geoefend wordt zo voor de aankomende Donderdag
Heb nu een 1.34.58 gereden maar dat moet toch beter kunnen.. Jerhui, waarom heb je al je scores van MGP1 gewist?
Ik keek net en bij jou stonden er allemaal streepjes.. Dat betekent voor zover ik weet toch dat je geen scores meer hebt Toen ik de keer ervoor keek stond je nog net voor mij met een 1.34.57... Toen ik later keek was je ineens weg
Ja, soms doen die scoreboards een beetje vreemd... zeker op het moment dat er te veel mensen in je friendslist staan...