motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. sgaapy

    sgaapy Professioneel Grazer

    Berichten:
    106
    Leuk Bevonden:
    0
    /me speelt in Heat 3

    Heat 3 begint a.s. donderdag om 20:00


    arjan
    fakarudy
    IRON MONKEY NL
    LIGHTNING JAM
    Ninto
    RAIMOX
    Septic Eagle
    Shad0w Killl3R
    Sheepcidus
    Snake NL
    ThaOddie
    The real T boy
    W41d0
    wollem
    ZartaX

    Ben niet zo goed speel het nu ook pas 1 week, heb dus nog maar 1:40 tijden gemiddeld. En waarschijnlijk erger met die setttings.
     
  2. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Check die heats man.. daar rijd geen een fatsoenlijke racer meer mee... Dit is echt zware bullshit, ik wil rijden :mad:
     
  3. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Wil je nou aub eens een keer ophouden? Je hebt je kans gehad. Waarom mogen mensen die wat langzamer zijn (wie zegt trouwens dat de mensen in deze heat allemaal zo langzaam zijn?) niet ook meedoen en een gooi doen naar de finale?

    Grof gezegd heb je je eigen glazen ingegooid. Deal with it. Natuurlijk is het jammer dat je de finale op een haar na hebt gemist, maar dat kun je alleen jezelf verwijten, toch?

    Mocht je nog een 2e kans krijgen: heel mooi meegenomen en doe je best. Zoniet, jammer en probeer de anderen ook wat te gunnen! No offense, maar je loopt een beetje negatief te posten in deze thread de laatste tijd, terwijl je juist dankbaar mag zijn dat je zowiezo al een kans hebt gehad om mee te doen.
     
  4. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet ik tuurlijk ook wel.. Maar als ik nu volgende week wordt ingedeeld is dat wel jammer..

    Mijn verlies heb ik ook geaccepteerd hoor.. Zekeer weten, Jerhui was gewoon beter. Punt. Maar ik zou toch heel graag nog die tweede kans krijgen omdat ik denk er toch wel door te kunnen komen.
     
  5. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hier voor aankomen donderdag heat 1:

    Je staat ingepland voor aanstaande donderdag! Hieronder zie je tegen wie je gaat spelen:
    Je speelt in Heat 1

    Heat 1 begint a.s. donderdag om 19:00


    BibiGino
    Bombmail
    Cain69
    Dirty Killer
    GameGuru NL
    Majin Marty
    Mr Killalot
    Quadra
    Rayden99
    rieneman
    Sevil
    Sir Macbeth
    Sphinx NL
    StealthStorm
    xbox live

    Alleen ben ik er zelf donderdag niet :mad: Hoop wel dat ze me naar volgende week kunnen verplaatsen.. heb ze al gemailt! Zullen ze dit doen denk je:confused:
     
  6. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    :) dat klinkt al een stuk sportiever. En je hebt gelijk, als je nu voor volgende week wordt ingedeeld zou het vrij zuur zijn.

    Ben je vrijdag op de PU-Awards? Daar worden ook nog 8 plekken vergeven, misschien dat je daar nog mee zou kunnen proberen te doen?
     
  7. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Zorgen dat LaZZ je plek inneemt :cool: (hoewel LaZZ dan wel evt Quadra zou moeten vrezen... Glitchertje, maar wel snel)
     
  8. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ach, ik ben er op zich al best trots op dat ik tweede ben geworden. En als alle races mutjevol hadden gezeten had ik weinig problemen gehad. Maar als er van de 16 ingeschreven mensen op een gegeven moment maar 4 aanwezig zijn in een heat, dan kan ik daar best pissig op worden. Vandaar de reactie van mijn kant.

    Alhoewel verliezen van Sonic natuurlijk wel schandalig is O-) ;)
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat is ook niet zo heel handig geregeld idd, dat er soms zelfs maar 4 v/d 15 aan de start komen. Er is niet heel veel flexibiliteit in het systeem, om alsnog anderen mee te laten doen.

    Dat was toch achter mij? En je bent trots op die prestatie..
    Grrrrrrr.. je spreekt jezelf tegen! praat geen poep *)
     
  10. GameGuru NL

    GameGuru NL Allo...?

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan niet meer, kijk maar wat gerrit op gamekings forum post:
    Et spijt me zeer voor je Lazz.. :'-(
     
  11. Headcollector1

    Headcollector1 Mijn Verzameling

    Berichten:
    948
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb me net in geschreven maar ik ben pas 14, en IK NL zei op het forum dat je minimaal 16 moet zijn. Wat moet ik nu doen kan ik niet mee doen??
     
  12. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Danny loopt je te focken :)
     
  13. Gerrit

    Gerrit Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog één keer je leeftijd maakt niet uit. Wij willen de beste van Nederland ook al is die 7 jaar oud. :D
     
  14. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Jammer dat ik niet op de PU Awards ben.. Is zeker enkel en alleen met de PU Awards? Ik ben namelijk wel de laatste dag op de megafestatie aanwezig.

    EDIT: Ik zag trouwens gisteren mijn naam op Gamekings met die uitslagen van de wedstrijd.. 0wnage :cool:
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  15. Bazzie

    Bazzie Street Triple RRRR

    Berichten:
    385
    Leuk Bevonden:
    3
    Dan zal dat toch echt op de PU awards moeten gebeuren, want je moet toch echt 13 zijn om Live te hebben!:+ |:- 8) :'-( :{
     
  16. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat op de PU wordt wl geinig, jammer alleen dat ik niet mee mag doen:) Enneh...was ik ook op tv? Zoniet, wanneer komt de uitzending van Ronde 2 op The Box?


    Geinig om te zien hoe er weer zo fanatiek geoefend wordt zo voor de aankomende Donderdag;)
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2003
  17. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nu een 1.34.58 gereden maar dat moet toch beter kunnen..

    Jerhui, waarom heb je al je scores van MGP1 gewist?
     
  18. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Uhhh, is dat zo :confused:
     
  19. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik keek net en bij jou stonden er allemaal streepjes.. Dat betekent voor zover ik weet toch dat je geen scores meer hebt :confused: Toen ik de keer ervoor keek stond je nog net voor mij met een 1.34.57...

    Toen ik later keek was je ineens weg :confused:
     
  20. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, soms doen die scoreboards een beetje vreemd... zeker op het moment dat er te veel mensen in je friendslist staan...
     

Deel Deze Pagina