1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

1. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Nogmaals gecondoleert Dutch Badass, zonde zonde zonde...maar hoe kon dat dan ook gebeuren in wlke bocht ging je op je smoel?

Anyway dat probleem heb ik, je kunt degene in de lobby dan niet horen en je ziet hem de gehele race onzichtbaar voor de finisch staan. Dat heb ik ook bij Shadow Kill3r en Assema, twee finalisten, niet dat ik heel veel van hen vrees maar het is toch irritant dat je niet weet waar je aan toe bent. Gelukkig wordt dat probleem bij de finales zelf verholpen want de mensen van gamekings/MS zullen daar het Live-netwerl 'namaken' zodat de xbox zal denken dat zij gewoon Live zit, dus je zal wel je gamerTag mee moeten nemen.

Ik denk overigens dat dat probleem veroorzaakt wordt door de router, volgens mij blokken die elkaar om een of andere vage reden. Of mogelijk de firewalls, ik zou niet weten hoe het probleem verholpen moet worden.

Laatst bewerkt: 3 jul 2003
  2. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Ja dat is em juist, omdat je denkt dat je eerste staat, ga je ook minder risico's nemen.
    Maar als je 2de staat ga je juist proberen om nummer 1 in te halen...
    Maarja nix aan te doen :)

Wie kan me trouwens vertellen hoeveel Shad0w Killl3R voor me stond??

3. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    In die bochten 8er elkaar waar je vol gas eigelijk geleidelijk doorheen kunt (snap ie?)

ik was iets te enthousiast ofzo en ging in et midden van die 2 bochten met et achterwiel in het gras en BAM !!

kwam nog trug tot 6e ofzo maar toen het gras in......toen d8 ik "flikker maar op....verrek maar" en ben ik er mee opgehouden.

man man man ik had moeten winnen als je zag hoe makkelijk ik al vaker van masterbee heb gewonnen. :mad:

4. Bazzie

Bazzie Street Triple RRRR

Leuk Bevonden:
    3
    Verloren, 5e, best of de rest, oftewel, best of the keneusjes!

Kon de kopgroep echt nie bijhouden!!

Gefeliciteerd LaZZ

5. sgaapy

sgaapy Professioneel Grazer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat ook in die race maar ik zat achter (best of the rest, die zaten allemaal ver achter) je en voor jou zaten volgens mij nog 3 mensen (met Shad0w).

Maar bij mij zat je ook te springen dus weet niet of het echt ook zo was.

6. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    jammer badass, maar in ieder geval, gefeliciteerd aan degenen die gewonnen hebben, Lazz, enz. Jammer dat ik niet mee heb mogen doen, ik denk dat ik in heat 3 nog wel een kans had gehad (kweet niet hoe snel shadow killer rijdt)

BTW; sgaapy, nice sig

Laatst bewerkt: 3 jul 2003
  7. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    ja behoorlijk jammer ja.....maargoed et is niet anders

kun jij nog meedoen denk je N E K ?

8. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd jongen... ben trots op je :+

9. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dankje :)

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ja achtste uiteindelijk...maar het probleem is dat je het op een gegeven moment opgaf, ik denk dat je nog best had kunnen winnen...

11. ThaLikz

ThaLikz -

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ik was dan geen eerste, maar toch wel 2de geworden, er kunnen dan geen 3 mensen voor me zitten. Hier zijn de uitslagen van de site:

1 Shad0w Killl3R
    2 ThaLikz
    3 The real T boy
    4 Sheepcidus
    etc.

Trouwens ik zag The Real T Boy ook niet, want bij mij stond dat jij achter mij reed (1,5 sec achter)

12. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    mwhahaha, niveau op de pu awards was echt behoorlijk laag, kweet bijna zeker dat ik door ben (met een tijd van 4.58 min. ofzo over 3 ronden op jerez)

13. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mja ik heb ook meegedaan, was derde met 4.52 nog iets. Net achter Champion Be (die helaas niet mee mag doen :'-(. kheb hem wel ontmoet ff :)) En Dutch Destroyer ofzo. Dus in principe heb ik ook een plekje in de finale :) De makkelijkste weg, zal ik maar zeggen :p

Wat ik me trouwens zo kan herinerren stond jij Underhunter ook bij de top 8 (6de ofzo) en verder herkende ik zogauw Pacboyslim ook.

14. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Net nog even nagevraagd, maar helaas ziet het er naaruit dat niet mee kan doen met de finale... dan ben ik namelijk op vakantie :'-(

15. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Helaas ben ook ik hoogstwaarschijnlijk op vakantie tijdens de finales. Erg jammer, maar misschien ooit nieuwe ronden, nieuwe kansen :)

16. LaZZ

LaZZ Lord of the Rings

Leuk Bevonden:
    0
    Aargh.. Das jammer man.. Wanneer zijn de finales dan?

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Echt waar? Je stond achter mij (en ik had 5:05). Er was toen ik het voor het laatst gezien heb maar eentje onder de 5 minuten. Of heb je opnieuw mogen racen? Maar dit heeft niets met laag niveau te maken, eerder met misleiding:

Dit komt van de site, vervolgens heb ik nog even lopen oefenen, kom je daar aan: krijg je een grote (ik speel altijd met kleine) controller in je hand gedrukt, moet je een race rijden op Jerez tegen de computer, no collisions uit, automaat.:confused:
    Natuurlijk had iedereen de zelfde omstandigheden, maar ik vind het wel een beetje vaag.

En dan rij je voor je gevoel een kutrace, sta je nog derde. Maar ik ben eerder weg gegaan en weet dus niet wat ik uiteindelijk geworden ben. Ik hoop natuurlijk wel dat ik in die finale ben gekomen.*)

18. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Mij is verteld waarschijnlijk 19 of 20 juli. En dat kon niet worden gewijzigd ivm GameKings opnamen

19. kingarthur

kingarthur Ownage

Leuk Bevonden:
    0
    Wie heeft jou dat verteld???????

20. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Maarja geen gratis game, toch?

*niet dat da boeit voor jou want je hebt m al, maartoch:)

Deel Deze Pagina