Vanwaar die heissa, kun je dan niet? Ghehe, nee maar ik ben ook wel benieuwd naar dat antwoord ja, btw Tuur da zeiddie gast op de PU-awards toch ook al tegen ons, onee da was Jerhui...
Jawel die zou ik opgestuurd krijgen Ik heb hem idd al, maar dan schuift mijn XBW Copy gewoon verder. Ben wel benieuwd wanneer die finale nou is ! Hopen vóór 25 juli Misschien kan Gerrit ons ff in komen lichten.
Volgens mij was dat Gerrit van DuCyCo. Iig die gast die al wat ouder was, met een DuCyCo shirt en die de MGP contest kwalificaties daar in de gaten hield. Dus die zal het vast wel weten
Ik weet het, maar ik heb dat gevraagd, en ze speelde met het hele spel, en het was dus ook niet gepatcht (met de demodisk) dus, mugello was nog niet unlocked en de controls kon je niet zelf instellen, en wat zeur je trouwens, je kon kiezen uit de kleine of grote controller
Maar, kan je nou eigenlijk ook ergens lezen dat je bij de eerste 8 zat??? EDIT: sorry voor de dubbelpost
Aan het einde van de avond stond jij nog bij de eerste 8, maar volgens mij als laatste. Dus grote kans dat je er van de week nog wordt uitgetikt.
Gaat dat door op de Megafestatie??? shit, had ik da dus niet gedroomd, gvd EDIT: Gelukkig, Wouter, je had me al voor niets bang gemaakt, als het goed is worden vandaag de winnaars bekend gemaakt, ik had gehoord dat de 8e plaats iets van 5.10 had, dan zit ik er dus zeker bij met een 4.58 (Had ik dat dus wel echt gedroomd)
Hier heb ik voor donderdag heat 1: Huidige status: Je staat ingepland voor aanstaande donderdag! Hieronder zie je tegen wie je gaat spelen: Je speelt in Heat 1 Heat 1 begint a.s. donderdag om 19:00 BibiGino big boy BlexX Deamon87 Dokter Doom GameGuru NL Headcollector Joene NL Pablow NL Robywan runtime error supergp ThA RiX ZartaX Zexy Tinman Zou ik dit ooit kunnen winnen of wordt dat moeilijk? Joene NL is mijn broer dus hoop dat of ik of hij verplaatst kan worden naar een andere heat want anders moeten we splitscreen...
Huidige status: Je staat ingepland voor aanstaande donderdag! Hieronder zie je tegen wie je gaat spelen: Je speelt in Heat 4 Heat 4 begint a.s. donderdag om 20:30 Chemical Paco DalaiPsylo darkspaceman Doerak NL fulreddragon howlingmelon LiveGameMaster McDonald Michiel NL PopovNL rulekiller Speed Demon 666 THE OOMEN Urwin Jetson youngstar Wie van dat lijstje is serieus snel? Ik vrees die PopovNL wel een beetje, maar verder ken ik niemand.
Mwah, ik hoorde dat McDonald altijd erg snel is. 3 minuten max, dan moet je bestelling klaar zijn, dus die weet wel van wanten! Verder ken ik eigenlijk niemand...
De uitslag van de PU-awards is bekend: Ik ben dus ook door *) en moet nu in heat 2 rijden. Wel jammer dat Jerhui er (waarschijnlijk) niet bij zal zijn... Ben benieuwd hoe ze die plek gaan opvullen.
PopovNL is denk ik wel de sneltste uit de heat, ik weet nog de tijd dat hij mij eruit reed. Alhoewel die tijd nu verleden tijd is, is hij toch nog best snel + Champion BE krijgt gewoon een gratis game van MS...relaxed voor hem Relaxed van MS.
Gefeliciteerd!! Als ze vast houden aan 19 of 20 juli ben ik er zeker niet bij Niet dat ik er vanuit was gegaan dat ik had gewonnen, maar het leek me wel leuk om te zien hoe die finale in zijn werk zou gaan. Marius en misschien King Tuur (weet ik niet zeker) zijn volgens mij ook niet aanwezig... Het voordeel is dat wel dat ik ook niet af kan gaan