motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

1. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Zeker relaxed van MS. Zeker omdat Champion BE al eerder (tijdens de heats) te horen heeft gekregen dat hij eigenlijk niet mee mocht doen.

2. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Met alle respect, maar als zelfs King Tuur niet kan, en nog 2 finalisten die toch ook best rap kunnen rijden dan is het niet echt de competitie meer die ze voor ogen moeten hebben gehad.

Jammer dat ze niet van te voren konden bedenken dat er half Juli mensen op vakantie zijn :confused:

Natuurlijk heb ik mezelf ingeschreven, maar toen wist ik niet wanneer de finales zouden zijn. Anyway, iedereen die wel meedoet : Viel Spa$$$ ;) :)

3. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1

4. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    popov is niet snel hoor, of hij houd zich ongelofelijk in:
    net tegen hem gereden en met 30 sec verschil gewonnen ofzo (over 3 ronden) dus die hoef je niet te vrezen...

5. dutch_badass

dutch_badass New Member

Leuk Bevonden:
    2
    true true

popov heb ik ook wel is ge-Asskicked 8)

dusss...

6. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Mja Popov is zo'n beetje de meest overschatte van het stelletje denk ik....

Maar ja... die finale... Ik ben geplaatst (jippie!) maar zoals Marius/Jeroen zegt kan het niet de bedoeling dat drie van de snelste (waar ontgetwijfeld de snelste van NL bij zit) niet bij de Nederlandse MGP Kampioenschappen kan zijn... Hoewel het mijn eigen (kleine) kansen zou vergroten *) zou ik het jammer vinden als deze jongens er niet bij kunnen zijn. We moeten wel de top hebben ja! Dan heb je ook geen nasmaak als je wint :) of verliest...

O-) }:]

7. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    King Tuur doet gewoon mee hoor, ik weet niet waar jullie dat zo vandaan halen, maar hij doet gewoon mee

Laatst bewerkt: 8 jul 2003
  8. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij kan King Tuur gewoon wel hoor, op de megafestatie was liep ik met hem toen we te horen kregen dat de datum waarschijnlijk op 19/20 juli was en dat was geloof ik gewoon goed.

Alhoewel ik heb hem al TWEE dagen niet op Live gezien...hmmm vreemd8)

9. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik geloof dat het Alex was die misschien moest werken oid.

10. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Bovendien is de datum nog steeds niet definitief bevestigd, ik heb nog geen mailtje ontvagen en als ik inlog op de site zie ik ook nog steeds hetzelfde.

11. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet morgen ineens in heat 4 spelen dus ook waar popovNL inzit... Dutchweirdo zit daar ook in, is die snel?

12. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Die heat is opeens wel enorm verandert zeg, de helft is verwisseld.

13. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    Komt mede door mij, omdat ik niet tegelijk met me broer kan racen.. Kan wel, maar dan moesten we split-screen en dat zuigt natuurlijk:+ Maar hoe is Dutchweirdo qwa prestaties?

14. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Wel ontzettend irritant dat ze geen duidelijkheid geven wanneer het nou eens gehouden wordt??? Niemand weet nu zeker wanneer het is... En dat bullshitverhaal dat tuur en ik niet komen is wishfull thinking :D In het ergste geval kom ik niet mee als het op een vrijdag is...

Laatst bewerkt: 10 jul 2003
  15. Vaag

Vaag Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Haha nou niet veel soeps hoor :)

Ik zie net pas een mailtje van gamekings dat ik vanavond mag gaan spelen dus ik heb nog wel 2 uurtjes ongeveer om te oefenen:)

Ik heb denk ik Moto gp in geen 2 tot 4 maanden aangeraakt :)
    In Maart toen live hier net was heb ik wel een hooooop gespeeld maar mn snelste tijd ooit op Mugello lag rond de 1.36+
    Niet iets om heel veel van tevrezen denk ik:)

Daarbij komt dat ik dit al een tijdje niet heb gespeeld en dus maar hoop dat het een beetje goed zal gaan:)

Ik doe mn best iig!

Mensen veel succes vanavond en moge de beste winnen he.

16. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben er vanavond weer om de toekomstige winnaars te ondersteunen en te feliciteren:p*)

In de middag ben ik er vanaf 3-4u, even kijken wie zich allemaal het zweet in werken voor die gratis game...

En het is idd heel kut dat er nog steeds niets officieel bevestigd is over de datum.....hint @ Gerrit:)

17. GameGuru NL

GameGuru NL Allo...?

Leuk Bevonden:
    0
    }:]
    Ik zeg maar niet dat ik dan voor je eindig want dan weet ik et wel weer.. dan lig ik in de eerste bocht op me bek ofzo O-)

18. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    w00t ik wil uitslagen horen!! Op die site wordt het ook niet eens upgedate! :eek:

19. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Woutertje heeft gewonnen. Ging wel vaag though

20. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciflapstaart, Raziel X heeft ook gewonnen, maar van heat1 en 2 weet ik niet echt d naam van wie er heeft gewonnen. Ik dacht Smartnogwat bij heat2...

De uitslagen worden morgen pas ge-update want de webmaster was er niet vanavond:)

En oja er wordt nog een locatie gezocht, ze hadden eerst een Motoren-zaak uitgekozen maar die heeft afgezegd, vandaar dat t ff duurt. Wel chill iig;)

Deel Deze Pagina