Ja precies, iets eerder mag ook wel. Ik heb zo'n gevoel dat niet alles goed zal gaan . Vind je ook niet ENNIE1000
Ghaha, nou het doet verdomde pijn en op Live komt het niet verder dan wat vaag gemompel Mag een twee dagen niets anders eten dan pap en vla...ghehe. Maar als het goed is, is het binnen 3-4 dagen over dus dat komt precies goed uit! En Tuur jij moet niet zo zeuren want jij gaat toch makkie die 1000 pakken
Dat weet jij helemaal niet Guusje. En als je nu nog wat tanden eruit laat trekken krijg je 5 euro van mij. HAHAHA.
of jij nu even op wil houden met het ophemelen van Tuur - We zijn op de hoogte van zn skills, hoef jij ons niet duidelijk te maken, het wordt nu namelijk irritant
Kan aan mij liggen wouter, maar dat doen wel meer mensen continu. Niet alleen NEK toch? Ik word er ook gek van haha. 1:32:89 is mijn snelste lap op die walker gast. Dus I am improving *) Ik ben even snel in de eerste sectie als tuur, ook in de tweede sectie, 3e sectie nog steeds wat langzamer en in de laatste ook even snel als Tuur. Dus oppassen broertje. Ow ja en de NEK( niet eniekee zoals zijn signature beweert dat je het uitspreekt, gewoon de nek dus) is altijd irritant hehe
Zijn er eigenlijk nog andere gasten naast Guus Tuur en ik die een 1:32 al hebben gereden? En NEKje je hebt wel een gave avatar.
t'Is ook belangrijk dat je ze constant kan rijden natuurlijk. Over een race van 3 ronden zal het wel los lopen, maar ik hoop dat we in die finale wat meer rondes moeten rijden.
dat zou inderdaad beter zijn, rondje of 10 ofzo Of rappe 1:32 met walker haalt weet ik niet alex, maar hij gaat erg constant.Trouwens is de 20e definitief?
Ach, voorlopig kom ik dankzij m'n automatische versnellingen niet onder de 1:35.02, ik vermoed dat er wel mensen zijn die harder rijden.
ik had het ook op de dag dat ik moet racen; Xbox wil niet verbinding. Gelukkig nadat ik de Xbox even uit had gezet en weer aan werkte het weer.