weet iemand wie hier goed van is? Big Roy BLACK1981COBRA CB Onyx Chrizt DaRk UrMeL Heideroosje JorkyL methodboy Razhyell RichardK Rodger Young NL sifu98 WILLOWMAKER Wishkid 007 XF0RCE
XFORCE is heel goed van dat rijtje. Maar let op: DE FINALISTEN!!! Datum en tijd zijn bekend gemaakt! klik snel hier! om het betere te weten. Er wordt over system link gespeeld 4 Xboxen iedere speler heeft dus wel één groot scherm. De rest wordt morgen bekendgemaakt.
Je zult dus maximaal met vier spelers tegelijkertijd kunnen racen, dan is het niet zó druk op je scherm, dat is wel beter. Ik hoop dat ze telkens doen dat de beste twee uit de race doorgaan, dan is het eerlijker en is foutjes maken minder dodelijker, want stel Alex zit dadelijk bij Tuur om maar wat te noemen...
Mja dat dacht ik ook nog! Lijkt me een beetje al te dol whehe maar het zou kunnen Zal misschien anders bedoelt zijn?
Geen eigen Xbox..... nee hoor wij (organisatie) zorgen voor 8 Xboxen. Dus ook voor 8 van die mooie 28 inch breedbeeld TV's zodat jullie alles goed kunnen zien. Verder wordt de rest morgen bekend gemaakt.
Zei ik dan een eigen Xbox? Anyway dit is echt een puike organisatie damn lekkere schermen! to Gamekings en to MS en natuurlijk voor DuCyCo
nou ik zou zeggen succes dan maar iedereen die daar heen gaat, helaas was ik niet echt top in de demo (misschien ook niet genoeg geoefend)
Eindelijk bekend, werd ook tijd, zal wel fun worden, ik met m'n sneaky finaleplaatsje van de pu awards, wordt 32e of zo
Ho, wacht eens NEK, er waren er (ja je zou het bijna niet geloven) vier op de PU-awards die nóg slomer waren dan jij!
Mooi gefeliciteerd Whah we zaten de eerste keer wel in een verdomd sterke heat En drie daarvan doen mee aan de finale! Guus, jij en ik. Daarnaast zat Wishkid er ook nog dicht bij!
*zucht *zwijgt *legt uit Bij het begin was ik zwaar nerveus, na die eerste bochten begon ik te slingeren, ik weet niet hoe 't kwam maar 't gebeurde, toen raakt ik een stukje gras waardoor ik 2,5 sec achter xforce kwam, en ik finishte 2 sec achter xforce, jammer maar helaas... WHEEH
! Why not? Nee man, je moet wel komen, leuk dagje van maken met MGP liefhebbers, je komt op TV, je krijgt MM3 en je maakt kans op 1000.! Mmm balen Wishkid. Heel jammer, hoop niet dat ik vet nerveus wordt daar
You own 5 tienden van XF0RCE afsnoepen is mij nog niet gebeurd, in de potjes die ik met 'm reed. Enneh, een cursus 8e worden: Stap 1: U verneuke Uw start Stap 2: U verneuke Uzelf door Uzelf in den eerschten bocht den piste af te laten geleiden en Uw bipske in het grind doen belanden Stap 3: Na een acceptable terugknokpartij bedenkt U dat U eigenlijk niet op den vierden steck behoort te rijden, en laat Uw bipske de kiezelsteenderen weer proeven. Stap 4: Uit den puuren frustratie, stopt U den motor op een om het even aantal centimeters voor den eindlijn, en wachte U rustig af op den anderen motoracrobaten.