hmm naja er staat dinsdag tegen wie je moet racen en de tijden d8 en er staat dat ik de donderdag erop moet racen..... maargoed als sonic circle op vrijdag moet bijv weet ik iig dat ik niet met hem race
Lezen jullie wel goed?? - Dat betekent dus geen custom bikes. Waarschijnlijk zal iedereen Chris Walker kiezen. - Verder zal hoogst waarschijnlijk alleen op de drie tracks worden geraced die op de bijgeleverd de Online Demo cd staan: Jerez, Mugello en Sachsenring. - Als je Demo cd kwijt is of ernstig geschadigt, bestel dan via dit nummer een nieuwe: 0800 023 3894 ajuus
omg let op als je de full version hebt en je maakt daar een custom bike dan heb je die ook met de demo, oftewel je speelt in de demo met een custom bike.
er staat bij mij dinsdag wordt er bekend gemaakt hoelaat je donderdag moet rijden..... EDIT en over die custom, maak je custom gewoon rood en dan is het abe en niemand die het ziet
Toen ik afgelopen woensdag eindelijk Live had heb ik me gelijk ingeschreven. Maar sinds vrijdag is m'n Xbox weg voor reparatie en rij ik dadelijk (als ik m'n Xbox op tijd terug heb) als supern00b rond en word ik gewoon laatste...
hey wtf, ik probeer elke dag in te schrijven maar er staat elke dag, deze week zijn de inschrijving al vol ofzo probeer het volgende week weer, het is nu maandag en het is nu ook vol... wtf?!?!? Helaas De inschrijvingen zitten deze week al vol! Probeer het volgende week opnieuw...
wtf, vorige week wou ik me inschrijven en toen kon 't ook al niet, en nu kan 't ook niet, vage shit, moest ik me een jaar geleden alvast inschrijven ofzo, damnzZ
Dat zal wel snel gegaan zijn dan. Ik was er wel vroeg bij, volgens mij de eerst dag dat het hier opstond.
tsja, ik had toen volgens mij examens, grr hoe kan ik examens nou voor laten gaan ten opzichte van moto gp
als het goed is kan je elke week inschrijven, maar het is inderdaad snel gegaan. ik ben benieuwd naar de spelregels, die krijgen we dinsdag op de site als het goed is.
Ik weet wanneer ik moet racen, a.s. donderdag om 20.30 heat 4. Alleen het probleem is dat ik dan natuurlijk weer eens moet werken. Weet iemand of er ook op andere tijden gereden wordt?
Nou jongens.. ik kan wel inpakken Je speelt in Heat 1 Heat 1 begint a.s. donderdag om 19:00 Blackcrusher CCM1982 dark space man G8 Crasher Go Ahead Eagles Jantje King Tuur Literal Nemis NL Orcrist OZRIO P1M Q Virus RedFox NL ThaLikz BRUUWAHAAHAHAAAA.. Ik kan sowiso niet eerste worden omdat ik week 3 (do 26 juni) op vakantie ben..