Laten we maar zeggen dat een pak Depend mij niet zou misstaan. Oh nee, dat was incontinent, niet inconsistent Maareh, na 4 weken geen MotoGP2 gedaan te hebben is het logisch dat ik elke bocht op m'n bek ga Oefenen, oefenen wordt 't dus...
bart onze manier heeft niet echt geholpen he ? zullen we de volgende keer gewoon goed rijden ? ik sta wel 5 plaatsen boven bart in onze heat YEAH motogp. ohwwnaagéé .nl
Nóg slomer? Dat zal ik dan wel geweest zijn.... Trouwens ik zat die uitslagen te checken: in heat 3 zijn er maar 4 komen opdagen!
Oeps, whaha, ja tijd zegt natuurlijk weinig op Jerez met de full version, en owja daar gaan we op de finales mee spelen...leuk!
Maar goed, nu rijden in Full Versie MGP1 op Mugello met Walker of iemand in die richting de toekomst lijkt zou ik wel eens willen weten wat jullie daar rijden! Gisteravond even geprobeerd raceje van 10 rondes en ik kwam met moeite in de 1.35... Twijfel of ik nog schakelen ga leren
Daar het ik juist zo hard op geoefend...jammer want dat ziet er juist zo spectaculair uit... Wat raden jullie mij trouwens aan; helemaal niet te schakelen?
Kijk even bij de spelregels op de site.... die zijn weer aangepast... sorry maar we proberen het jullie zo goed mogelijk naar de zin te maken..
Jullie zijn goed bezig nu!!! En daar heb je inderdaad gelijk in Guus, het powersliden makes the show.
Xbox Live We spelen door middel van Poules met 8 personen tegelijk. Van iedere race gaan de 4 beste spelers door naar de volgende poule van 8. En daar weer de 4 beste spelers, etc. etc. Ronde 1 Poule 1 - 8 spelers -> 4 winnaars (1.1) Poule 2 - 8 spelers -> 4 winnaars (1.2) Poule 3 - 8 spelers -> 4 winnaars (1.3 ) Poule 4 - 8 spelers -> 4 winnaars (1.4) Ronde 2 Poule 1 - 8 spelers (winnaars 1.1 + 1.2) -> 4 winnaars (2.1) Poule 2 - 8 spelers (winnaars 1.3 + 1.4) -> 4 winnaars (2.2) Finale ronde 3 Poule 1 - 8 spelers (winnaars 2.1 + 2.2) -> 1 winnaar ! Regels Ronde 1. Track: Mugello Weather: Sunny Grid position: Qualify Qualify duration: 4 mins Num laps: Five (5) AI bikes: Off No Collisions On Off-Road sim: 25% Handling sim: 50% Regels Ronde 2. Track: Mugello Weather: Sunny Grid position: Qualify Qualify duration: 4 mins Num laps: Ten (10) AI bikes: Off No Collisions On Off-Road sim: 25% Handling sim: 50% Regels Finale ronde. Track: Mugello Weather: Sunny Grid position: Qualify Qualify duration: 4 mins Num laps: Fifteen (15) AI bikes: Off No Collisions On Off-Road sim: 25% Handling sim: 50% Indien Xbox Live niet mogelijk blijkt te zijn worden de regels morgen bekend gemaakt. -------- Dit zijn dus de regels als Live mogelijk is, ziet er goed uit. Ook goed met meer rondes! Onderscheid de steady racers van de kamikazepiloten