1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

1. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    dat ziet er dus goed uit, je kan dus eigenlijk verwachten dat het wel over live gaat, ja, er is natuurlijk een kleine kans dat dat niet kan, dat zou wel bagger zijn

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Relaxed!! Alleen jammer van die sims vind ik altijd, maar ja dat doen we al de hele tijd dus dat is niet zo'n ramp.

3. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    dat maakt inderdaad vrij weinig uit, vooral als je het gras niet raakt heb je er als je de goede lijn rijdt vrij weinig last van

4. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm je snapt het niet :) Heb je het verschil met bv powersliden al geproeft tussen 0% sim of 50% handling sim? :D

5. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    hmmm, hele versie dus....

maareh, verder heb ik ook nog ff een vraag, mag je misschien alleen je pa meenemen naar de finale, en moet je ook kunnen bewijzen dat ik massiv ben???

6. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, alleen kan zijn dat ik het me niet goed meer herinner zonder sims, ik heb als ik de goede lijn rij met powersliden nooit ergens last van, alleen als je niet de goede lijn rijdt, in de eerste bocht bijvoorbeeld, ga je dik onderuit, das wel een probleem, maar het kan ook best dat powersliden iets moeilijker is, maar dat merk ik niet echt, zal dan wel komen omdat ik nooit zonder de sims meer speel

7. underhunter

Leuk Bevonden:
    0
    Aangezien we waarschijnlijk toch over live spelen zul je toch een account recovery moeten uitvoeren, en dan zullen ze zeker weten dat jij het bent

8. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik weet niet precies wat je met Account Recovery bedoelt? Als je bedoelt dat je dan met je eigen Gamertag kan spelen, dar lijkt me sterk..

9. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    ja dat lijkt me ook want je hebt thuis al eens een tag ingevoert, en dat kan je niet voor de 2e x doen...???

10. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Kan wel, maar daar heb je dus die creditcard gegevens voor nodig - En daar ga ik niet mee over straat lopen, helemaal niet daar het niet eens mijn gegevens zijn maar van iemand anders...

11. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik neem gewoon mijn memory unit mee (met mijn Live account) , dus ik zit zoiezo goed;)

Ánders wordt het voor jullie je Xbox sjouwen!

12. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    hmm, xbox meesjouwen... das shit!!!!! maar lijkt me niet nodig!

13. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Fuck op ze hebben daar Xboxen staan en dan zorgen ze natuurlijk ook voor accounts. Je kan er niet vanuit gaan dat iedereen een MU heeft... Neej en trouwens MS heeft zelf van die accounts zullen ze waarschijnlijk wel beschikbaar stellen, die worden intern gebruikt. Bijvoorbeeld bij de Xbox Live Launch Party hadden ze 16 accounts van Live NL 001 o.i.d. en ze verder.

14. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Rustig Gerben ;)

15. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja sorry. Maar dit lijkt me iets waar we ons geen zorgen over hoeven te maken. En ik heb het ook niet zo op Xbox verslepen :) Zeker niet in de trein.

16. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Nee zal zeker geen probleem zijn - Je kan ook gewoon thuis blijven en vanaf huis inloggen op de ducyco game ;)

17. Xguus

Xguus GeBOKt!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat dat een hele goede optie is ja, dat is opzich geen probleem, toch? Je weet alleen niet duidelijk wie wie is dan, behalve wanneer je een 'Guus BOK NL' ziet rijden, natuurlijk :9

Enneh ik wil wél uitgebreid mijn opties in kunnen stellen eigenlijk, want de files van de online demo kun je uiteraard weer níet opslaan:)

18. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    whehe ja :cool:

19. Massiv

Massiv _O_

Leuk Bevonden:
    0
    ja heb je gelijk in.

maar we hebben nu volgens mij nog wel een paar onzekerheden.
    waarom andwoord die DuCyCo niet, zijn we daar ook weer vanaf???

20. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Misschien omdat hij niet 24/7 met zijn werk bezig is :)

Deel Deze Pagina