kreeg net een mailtje van iemand van ownage, verbinding daar blijkt stabiel genoeg voor een levend finaletje...BETER... Voor de gene met autotie, parkeren schijnt klote te zijn, straat is daar nml. opgebroken .Zal zo ff dichtsbije parkeerding posten.
Voor het evt. parkeren aldaar. Prins Hendrikkade 20 a (voorzijde CS) 1012 TL 020 – 638 53 30 475 Ondergrondse beheerde parkeergarage 24 uur open € 3,00 per uur of een gedeelte daarvan € 32,00 per dag MuntenBiljettenCreditcardChipknip
Das goed prijzig. Gelukkig ga ik met de trein. Als ze geen vertaging hebben. Maar wat doen ze na 12.30? De bar dichtgooien?
Ik kom met Gerben aan om 11.34; Dat is de planning althans Dus mijn trein kan wel wat vertraging hebben
Het is daar dus zwaar vet. grote gave tent dat bitterzoet schijnbaar. Kunnen we ons na afloop klemzuipen
Wow lijkt alsof ik de eerste terug ben, maar ben er al een uurtje of wat In ieder geval, geheel volgens verwachting is King Tuur winnaar geworden! Totaal kwamen er zo'n 20 mensen opdagen. 19 eigenlijk, de20ste was JJ die inviel en er niet veel van bakte . De eerste ronde was 5 man 5 rondjes waarvan er 4 doorgingen. Ik zat bij Alex V, Lazz, Rappe en nog iemand en was tweede. Verder ging iedereen volgens verwachting door. Halve finale was al spannender. De poule van Guus werd bij Alex V gevoegd en de eerste 4 gingen weer door. Ik werd 5de op 4 seconden ofzo. Niet slecht gereden maar niet goed genoeg... De finale was vol snelle racers en minder snelle (Popov!! ) Ik heb de leiders niet in beeld gevolgd maar kon wel de puntjes zien. King Tuur was onverslaanbaar en ging uit de losse pols 32'ers rijden. Guus kon aardig bijblijven maar ging onderuit! Uiteindelijk issie vierde geworden. Alex V moest zelfs 12 seconden toegeven op zijn broer! Klasse gereden van Tuur, een kampioen waardig. De sfeer was goed en iedereen was wel een beetje aan het kletsen vooral over MGP en er waren ook veel gasten van de PU en Gamekings en er werden behoorlijk wat interviewtjes afgenomen. Leuke dagje dat zeker! kijk al uit naar de uitzending
Uitslag uit mijn hoofd, correct me if I'm wrong: 1 - King Tuur 2 - Alex V 3 - Massiv (?) 4 - Guus Bok 5 - Literal (?) 6 - Captain Tho (?) 7 - ? 8 - PopovNL
Eerste poule bij King Tuur, Max Calibur, Dendeman en ehhh? Nog iemand Max Calibur viel af, ik werd tweede achter Tuur. In de 2e ronde werd het moeilijker en had ik in de 4e ronde nog een mooi duel met Pacboyslim en Dendeman - Die beiden grind en gras hapten waarna ik de race kon uit rijden en die 4e plek kon binnen halen - De 4e plek gaf toegang tot de finale. Waar ik eigenlijk niet echt mee kon komen, maakte in het begin een paar foutjes en zat al snel op 2 seconde, waarna ik niet meer bij kon blijven. Jammer dat Marius en Jeroen er niet waren, but than again, dan had ik niet in die finale gestaan Dendeman reed sowieso veel sneller dan mij, en Gerbo in de andere 2e ronde ook, dus stond al met een b eetje geluk in de finale.
Ok dan. Was leuk om iedereen (weer) eens te zien. Guus is een geboren entertainer > je kan het wel overnemen van Skate Zelfs toen ie zijn vierde plek ging ophalen begon ie een heel lulverhaal op te hangen Tuur was eerst rustig voor de camera maar al gauw kwam ie los met de lovende woorden over Gamekings De mannen van PU konden het wel waarderen
whahahahaha echt super jammer dat ik er helaas niet bij kon zijn, al die coole verhalen hahaha tuur die lovende woorden had over gamekings whahahah, en guus die slap lult damnnnnn lijkt me echt vet kga de uitzending zeker volgen
Het was echt ontzettend gaaf!! En ik kon theoretisch wel harder, maar dat hou ik geen 15 ronden vol. Ik heb standaard lage 1.33'ers gereden en om eerlijk te zijn veel harder kan ik niet in MOTO GP1. 1:32 rijden kan ik wel maar onder die druk wordt het wel heel erg lastig. En als jij dan standaar 1.32 ers gaat rijden kan ik wel inpakken. Dus broertje, je hebt terecht gewonnen!! Maar ben toch maar 12 seconden op 20 minuten gedold hehe ...Gefeliciteerd, I'll settle with my 2nd place