1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. Gerrit

    Gerrit Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof dat het errug gezellie was in Bitterzoet. :D

    Wil iedereen nog effe bedanken voor de deelname en het plezier wat ik aan de organisatie heb gehad. Alle deelnemers _O_.

    De uitzending van het Xbox Live motoGP championship wordt uitgezonden op Gamekings in de week van 4 augustus.

    Deze aflevering kan je een week daarna downloaden vanaf de gamekings website.
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2003
  2. majestik

    majestik Gaming 24/7

    Berichten:
    67
    Leuk Bevonden:
    0
    Een week daarna downloaden? Reken maar op 5 weken
     
  3. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Fuck, dan ben ik net op vakantie, kan ik mezelf ni op TV zien :mad:

    Mja, dan maar downloaden.
     
  4. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    Echt Guus tijdens die finale was het woord Slipstreamslet het meest gebruikt dat kan ik je verzekeren :) De mannen van Gamekings zagen er de humor wel van in. Was echt cool Tuur zat Guus beetje te dissen toen die viel :cool: Maar Guus bleef koel ;)
     
  5. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja iedereen rekende erop dat ik vaak zou vallen. dat gebeurde maar 1x omdat ik paar dagen ervoor pas doorhad waardoor het kwam. Je rem klein beetje inhouden als je gaat powersliden is dodelijk...... Jammer alleen dat mensen als Sonic en Dark Scorpion er niet waren. Dat leek me wel kewl.

    Alleen nou hoop ik maar dat de TV uitzending er ook niet al te wazig uitziet 8) dan is het echt vet geweest!!
     
    Laatst bewerkt: 21 jul 2003
  6. Massiv

    Massiv _O_

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ja, t is jammer dat ze er niet waren, maar ik geloof niet dat iedereen op vakantie was, maar dat ze gewoonweg geen zin hadden.
    vinnik erg jammer, vooral omdat er zo´n 'lage' opkomst was. want, je hebt je gekwalificeerd voor de finale, en dan moet je ook gewoon komen
    lijkt me???:{

    voorbeeld: tha N E K komt, ondangs hij geen kansen had in de 'echte' finale te komen, toch ff langs

    _O_ _O_ _O_
     
    Laatst bewerkt: 22 jul 2003
  7. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik wás de slipstreamslet en gebruikte Tuur ghehe, ja de mannen van Gamekings konden dat wel diggen ja:9 Ook dat interview met mij over doping-gebruik onder gamers ging echt helemaal nergens over, hopelijk laten ze die erin:)

    Skate: "We gaan het nu hebben over doping-gebruik onder gamers, vertel mij (tegen Guus), wat zoek je?"
    Guus: "Ik zoek mijn pillen man!"
    Skate: "Dan ga je zeker wel sneller?"
    Guus (met wazige blik): "Ik sta strak man!"
    Guus: "Ik ga haaaard"
    enz, enz...
     
  8. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Guus, geef mij straks ook ff wat van dat spul. Zeg maar waar en wanneer. :9
     
  9. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Tuur heeft nu geld zat om genoeg dope te kopen om weer 1e te worden :D
     
  10. Blade

    Blade What?Is it a spider?

    Berichten:
    653
    Leuk Bevonden:
    0
    Gefeliciteerd man! (beetje late reactie, ik ben net terug van vakantie:)) Al besloten wat je met je 1000 flappen gaat doen? :D
     
  11. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    ej gasten mooie prestaties van iedereen, gefeliciteerd. Ik ga morgen vast en zeker even gamekings kijken. Zelf rijd ik ook er graag motoGP 2 maar krijg pas volgende maand xboxlive dus moet alle evenementen missen (niet dat ik kans maak om in de top te eindigen, maar toch leuk om mee te doen).
     
  12. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Lol ik ga morgen cker effe gamekings checken, wil dat stukje met guus wel graag zien met, "ik sta strak man"... haha dat lijkt me echt grappig 8)
     
  13. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Onder het mom beter laat dan nooit, wil ik bij deze Tuur feliciteren met je eerste plaats... jammer dat ik er zelf niet bij kon zijn (vakantie)
     
  14. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Juist, ik heb al gefeliciteerd. Maar ook ik had graag in de weg gereden :)

    als er weer zoiets wordt georganiseerd hoop ik dat het niet in een vakantieperiode valt!
     
  15. Shriko

    Shriko Gamebites.nl

    Berichten:
    2.264
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik zag het net op de tv, feli dude! :cool:
     
  16. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    hmm heb het net gezien, zag er wel vettig uit, zag guus bok, king tuur, massiv, maxcalibur en natuurlijk die andere maar daar wist ik de naam niet van, maarre was wel lachen, jammer maar helaas, geen interview van guus bok :'-( enne volgens die gamekings gasten zou king tuur z'n geld uit gaan geven een paar deuren verder op, of ie daar ook zo snel zou zijn 8)
     
  17. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het ook op tv gezien ... viel me eerlijk gezegt tegen (de uitzending dan he ;) )

    maar voor de rest allemaal gefeliciteerd met mm3 :p
     
  18. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ja vrij weinig écht van gezien geweest. Maarja, waren ook niet écht moment van strijd - Behalve ergens in de halve finale, waar het veel stuivertje wisselen was tussen 2 personen (wie weet ik zo gauw niet meer :D)
     
  19. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    precies had het er ookal over met alex :p zn naam is niet een keer genoemt zelfs niet als kans hebbers terwijl hij nr2 is geworden :p
     
  20. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ach ja sommige mensen zitten nou eenmaal niet zo in dat Moto Gp gedoe, en de nummer 2 is niet interessant blijkbaar. Hij zei nog op het eind, hij gaat het geld aan zijn broer geven of zo. Was kleine moeite om dan ff te zeggen dat die 2e was geworden... Nu lijkt het net of ie aan een broer die niet mee deed zoveel geld geeft... Ben niet 1x genoemd of in beeld geweest en tha N E K dan weer wel... Alleen die Gerrit zegt dan op tv dat guus bok en tuur kans hebben. Maar iedereen weet dat ik net zo goed kans maakte... gerrit was dus niet zo goed op de hoogte van de onderlinge skills... Hij noemde me zelfs op het toernooi de verrassing van de dag????! Is heeeeeeeeel veel uitgeknipt en geklungeld. Ze hebben zelfs de tweede ronde uitgezonden en dan gezegd dat dat de finale was. Want de finale was 15 laps en niet 10 zoals in beeld was... Voor mij beetje lullig want ik had erg mijn best gedaan in de finale met maar 12 seconden achterstand op tuur. Hij reed superrondjes continu en ik leverde maar 8 tiende in per rondje. Dus om te zeggen dat Tuur dik dolde vind ik ook nog wel meevallen over 20 minuten racen. Als het nou een halve minuut was... Maar ja het is niet anders... That's showbizz... 95% wordt geknipt. K heb er iig nog een leuk centje aan overgehouden :D

    Bij moto gp2 zit de top 5 rijders trouwens anders in elkaar dus dat we dat duidelijk hebben>>> Misschien dat ze volgend jaar beter opletten als ze het dan weer houden.

    king tuur 1, alex v 2, quadra 3, sonic circle4, guus ?5?, massiv 6?
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2003

Deel Deze Pagina