Ach ja sommige mensen zitten nou eenmaal niet zo in dat Moto Gp gedoe, en de nummer 2 is niet interessant blijkbaar. Hij zei nog op het eind, hij gaat het geld aan zijn broer geven of zo. Was kleine moeite om dan ff te zeggen dat die 2e was geworden... Nu lijkt het net of ie aan een broer die niet mee deed zoveel geld geeft... Ben niet 1x genoemd of in beeld geweest en tha N E K dan weer wel... Alleen die Gerrit zegt dan op tv dat guus bok en tuur kans hebben. Maar iedereen weet dat ik net zo goed kans maakte... gerrit was dus niet zo goed op de hoogte van de onderlinge skills... Hij noemde me zelfs op het toernooi de verrassing van de dag????! Is heeeeeeeeel veel uitgeknipt en geklungeld. Ze hebben zelfs de tweede ronde uitgezonden en dan gezegd dat dat de finale was. Want de finale was 15 laps en niet 10 zoals in beeld was... Voor mij beetje lullig want ik had erg mijn best gedaan in de finale met maar 12 seconden achterstand op tuur. Hij reed superrondjes continu en ik leverde maar 8 tiende in per rondje. Dus om te zeggen dat Tuur dik dolde vind ik ook nog wel meevallen over 20 minuten racen. Als het nou een halve minuut was... Maar ja het is niet anders... That's showbizz... 95% wordt geknipt. K heb er iig nog een leuk centje aan overgehouden
Bij moto gp2 zit de top 5 rijders trouwens anders in elkaar dus dat we dat duidelijk hebben>>> Misschien dat ze volgend jaar beter opletten als ze het dan weer houden.
king tuur 1, alex v 2, quadra 3, sonic circle4, guus ?5?, massiv 6?
Laatst bewerkt: 6 aug 2003