1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Met alle respect, maar Quadra crasht ongeveer 2 x zoveel als ik :D

    Hahaha, nee ik ga me nu erop toeleggen hem in te halen. Hij is rap bezig, maar volgens mij zit hij hele dagen in MGP2 en moet ik dan werken :'-(

    Over de uitzending. Ja dan voel je je wel een beetje bekocht als je helemaal niet wordt genoemd als nummer 2, maar als als verassing van de dag. Een beetje research en ze hadden geweten dat jij bij de gevestigde orde hoort en Massiv bv juist verastte!
     
  2. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik hoorde dat al die interviewtjes eruit gegooid waren, maar dat ik nog wel met een close-up in beeld kwam:p

    Enneh Alex V count me out, ik ben geen kanshebber met MGP2, ik heb die game verdorie nog steeds niet! Ik hoop dat ze het volgende tournament met PGR2 doen, en dan doe ik een greep....naar eeuwige macht, eer, roem en aanzien! (ok toch niet, maartoch)8)
     
    Laatst bewerkt: 6 aug 2003
  3. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    alex je vergeet bartje twi :p ondanks jullie ruzie is hij nog wel goed :p
     
  4. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    en het aankomend talent dan? :+

    edit: and don't forget jerhui
     
  5. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    ja sorry kaliet ... zet mij er dan ook maar ff tussen ! ;)
     
  6. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Guus en Massiv bij top6 MGp2ers volgend jaar? Massic zag ik volgens mij ook laatst op MGP2, maar het is wel heel 'voorbarig' om dat zo al te voorspellen :) Niet zozeer dat ik denk dat zij slecht zijn, of dat je slecht kan voorspellen, maar omdat MGP2 ook weer een hele andere groep rijders aan heeft getrokken.

    Naast dat je natuurlijk gewoon in een dergelijke competitie (concept zoals van Gamekings/DUCyCo, bv) niet moet kijken naar de snelste tijd, maar naar de gemiddelde. Daarvoor crasht Quadra en bv ook Bartje Twi nog wat teveel.
     
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja bij Massiv krijg ik ook mijn twijfels en Guus kan ik nog niets over zeggen. Ik denk eerlijk gezegd dat ik massiv zelfs uit het rijtje kan schrappen. Jeroen, Bartje Twi, Wouter zijn ook allemaal best wel goed maar als ik kijk naar het verschil in tijden denk ik niet dat jullie door de top 50 heen gaan breken. Misschien zit ik ernaast maar zo denk ik erover. Er zit namelijk een breekpunt in die top 100 waarop het niveau ontzettend toeneemt rond de 40/50e plaats. Want je denkt misschien ow maar 2 seconden trager, maar die tijd wordt steeds moeilijker om eraf te halen...

    En wat gemiddelde tijd betreft ben ik het niet helemaal met je eens. De uiteindelijke skills worden bepaald door jouw snelste rondje. Daarin kan je iemands potentie aflezen. En het is belangrijk hoe vaak je in de buurt komt van die tijd. Het constant rijden is slechts een kwestie van veel oefenen en wat aan je setup morrelen. Onder druk kunnen presteren hoort daar ook bij. Je moet naast constant zijn ook die skills in je hebben om snelle rondjes te kunnen rijden. Quadra is nu best wel snel. Hij rijdt snellere rondes dan de meeste van jullie. En minder crashen is gewoon iets waar hij aan moet werken door veel te spelen. Als hij dat doet komt het wel goed met die gemiddelde tijd.

    Ik speel nu misschien een uurtje gemiddeld per dag. En ik verbeter mijn PB´s al de hele week.. Dus het duurt geen weken of maanden om een impressie te geven van waar jouw snelste tijd naar toe kan. Ik kan ook nog flink sneller maar de tijden die je nu ziet staan daar zal het nog een 0,5 tot 1 seconde sneller kunnen. That´s it!!!!! veel sneller zal niet gaan lukken. Iedereen moet er weer even in komen nu, omdat velen het tijdje niet meer hebben gedaan. Maar je bent er zo weer in, kwestie van weekje of 2. Dus je kan je tijd dan wel verbeteren maar als je er maanden voor nodig hebt om een lekker rondje te rijden push je je minder goede skills gewoon tot de max. Ik kom elke race in de buurt van mijn tijd. Als dat niet zo was was ik vrij slecht.
     
    Laatst bewerkt: 7 aug 2003
  8. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmmm ja ik denk dat ik door het trage bezorgwerk van MS gewoon MGP2 oversla, en mij volledig stort op (dadelijk) PGR2 maar eerst wat shooters:)

    Beetje lullig want ze zijn nu al een week over tijd met bezorgen:mad:
     
  9. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ken het verhaal al een mailtje gestuurd meer geen reactie het zijn maar een stel luie honden ;) !
     
  10. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik geef je een goede kans met PGR2 :)
     
  11. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Weet niet of PGR 2 ook dat verslavende effect heeft wat MOTO GP heeft. Als dat net zo leuk is lijkt het mij wel gaaf. Ik hou zowieso meer van autorace-games.
     
  12. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik eigenlijk ook, en ik denk al wel dat PGR2 net zo verslavend zal zijn aangezien je daar flink wat scoreboards heb, en flink wat banen om 1e op te kunnen staan, zowel qua aantal Kudos als je tijd:)
    En autoracen boeit mij idd ook meer, dat kwam omdat ik me ooit eens helemaal heb stukgebeten op GT1+2 en later een game die PGR heet...

    Maar autoracen is weer heel anders, het lijkt alsof je daar makkelijker secondes kan winnen/verliezen dan bij Motorracen, bij MotoGP doe je echt moeite voor die paar tienden terwijl ik bij PGR niet zo het gevoel heb (of bij andere racegames) dat die erg veel uitmaken...misschien zal dat nu wel veranderen met die scoreboards;)

    Dat betekent ook voor mij dat er dus nog veel ruimte is voor 'perfectionisme' hmm eens zien of een paar bakken in Medal Pursuit nog om kan toveren van Zilver naar Goud.

    Helaas alleen heb ik alweer gemerkt op de PU-awards dat PGR2 toch weer een heel stukkie anders reed (wel realistischer) dan zijn voorganger, het leek alsof de drifts een beetje te oncontroleerbaar waren...of het is gewoon even wennen, natuurlijk:)
     
    Laatst bewerkt: 8 aug 2003
  13. Massiv

    Massiv _O_

    Berichten:
    65
    Leuk Bevonden:
    0
    ach ja, zo goed ben ik nou ook al weer niet. stond 350e ofzo, maarja, door die stomme gliches heb ik mn scores ook maar es gereset...

    btw, kon eigenlijk nog wel hoger, had me bike nog maar op 50/17/50/50 dus opzich kan het allemaal nog wel beter...
    maarach, zie et allemaal nog wel
     
  14. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net de aflevering (NR10) gedownd op en het is echt geinig, ook vet dat ze heel veel van mijn scherm af hebben opgenomen, de hele finale bijvoorbeeld zie je door 'mijn' ogen:p

    Ook humor hoe ze Tuur aan het eind lullen:p


    Je ziet btw wel het bewijs dat ik héél even eerste gestaan heb bij de allerlaatste finalerace, want je ziet heel even DuCyCo01 takes the lead en dat was ik dus bij de finales:D
     
    Laatst bewerkt: 5 sep 2003

Deel Deze Pagina