Ja bij Massiv krijg ik ook mijn twijfels en Guus kan ik nog niets over zeggen. Ik denk eerlijk gezegd dat ik massiv zelfs uit het rijtje kan schrappen. Jeroen, Bartje Twi, Wouter zijn ook allemaal best wel goed maar als ik kijk naar het verschil in tijden denk ik niet dat jullie door de top 50 heen gaan breken. Misschien zit ik ernaast maar zo denk ik erover. Er zit namelijk een breekpunt in die top 100 waarop het niveau ontzettend toeneemt rond de 40/50e plaats. Want je denkt misschien ow maar 2 seconden trager, maar die tijd wordt steeds moeilijker om eraf te halen...
En wat gemiddelde tijd betreft ben ik het niet helemaal met je eens. De uiteindelijke skills worden bepaald door jouw snelste rondje. Daarin kan je iemands potentie aflezen. En het is belangrijk hoe vaak je in de buurt komt van die tijd. Het constant rijden is slechts een kwestie van veel oefenen en wat aan je setup morrelen. Onder druk kunnen presteren hoort daar ook bij. Je moet naast constant zijn ook die skills in je hebben om snelle rondjes te kunnen rijden. Quadra is nu best wel snel. Hij rijdt snellere rondes dan de meeste van jullie. En minder crashen is gewoon iets waar hij aan moet werken door veel te spelen. Als hij dat doet komt het wel goed met die gemiddelde tijd.
Ik speel nu misschien een uurtje gemiddeld per dag. En ik verbeter mijn PB´s al de hele week.. Dus het duurt geen weken of maanden om een impressie te geven van waar jouw snelste tijd naar toe kan. Ik kan ook nog flink sneller maar de tijden die je nu ziet staan daar zal het nog een 0,5 tot 1 seconde sneller kunnen. That´s it!!!!! veel sneller zal niet gaan lukken. Iedereen moet er weer even in komen nu, omdat velen het tijdje niet meer hebben gedaan. Maar je bent er zo weer in, kwestie van weekje of 2. Dus je kan je tijd dan wel verbeteren maar als je er maanden voor nodig hebt om een lekker rondje te rijden push je je minder goede skills gewoon tot de max. Ik kom elke race in de buurt van mijn tijd. Als dat niet zo was was ik vrij slecht.
Laatst bewerkt: 7 aug 2003