Je speelt in Heat 4 Heat 4 begint a.s. donderdag om 20:30 BigRed dragon Born 2 War BraiNWave NIF deggeroni GreenLizzard NL ktulu SR MidCourseACE Milan Mischa NL Nero Nexium Pacboyslim RockDarkangel Shermond TETTERONI XMSTXRDXM
En je kan je weer inschrijven, dus wees er snel bij want de vorige x was het binnen 3 dgn ongeveer vol!!! ROCK ON!!!
Hmmm, ik zit in Heat 3 donderdag 20.00. Maar toch wel erg vaag dat ik er geen bericht (mail) over heb gehad. Logde net in om mijn status te bekijken.. hebben jullie wel een mail gehad? En nog vager dat je nog niet kunt zien welke baan je gaat racen, voor hoeveel rondes en met welke instellingen. Hoe kun je je nu normaal voorbereiden? *moet zichzelf even MotoGP2 afleren..
Nope. Vinnik ook raar. Afgezien van het weer (Sunny, rain e.d.) kunnen ze ons best wel wat meer info geven. Nou jaaaaaa... Ben blij dat er een event is.
Dat is wel zo nemis nl maar als ze zeggen dat vandaag de spelregels erop zouden staan dan is dat toch vaag. En nee ik heb ook geen mail gehad. IK BEN BENIEUWD HOE ZE DAT GAAN DOEN , BIJV. WIE IS DE HOST OF WATVOOR TRACK EN MAG JE NU WE4L OF NIET MET CUSTOM BIKE.... enz. enz.
Gamekings gaatdat zelf hosten natuurlijk Er zijn niet voor niks 15 spelers in één heat. Slowchatty; Tetteroni uit Noordwijk? Wo aus Noordwijk?
DIT IS NIET EERLIJK Heat 1 19:00 Blackcrusher CCM1982 dark space man G8 Crasher Go Ahead Eagles Jantje King Tuur Literal Nemis NL Orcrist OZRIO P1M RedFox NL ThaLikz kingtuur.......argh
Blackcrusher CCM1982 dark space man G8 Crasher Go Ahead Eagles Jantje King Tuur Literal Nemis NL Orcrist OZRIO P1M RedFox NL ThaLikz waaaaaa TUUUR blerg... eerst een rondje zonder dan met..
Eej, wel ff on topic blijven he Maarre, ik ben benieuwd hoe tuurtje ut gaat doen zonder z'n custom bike