1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Oefening baart kunst zeggen ze:p Dus gewoon dadelijk nog een keer inschrijven en daarna 4 Life oefenen:)
     
  2. Gerrit

    Gerrit Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    No Collsion = ON

    Op veler verzoek ( en goed overleg "intern") hebben wij besloten tijdens de competitie No Collison op ON te zetten.
    O-)

    Zie voor meer op de Gamekings MotoGP website.
     
  3. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
  4. ktulu(sr)

    ktulu(sr) oeiiiiii!!!!!!!!!!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    yo
    Als je wilt oefenen heb ik server open staan met alle
    instellingen die op gamekings gebruikt woorden.
    Dus als je zin hebt kom dan ff langs server heet ktulu SR.
    Zelf speel ik in heat 4.
    l8er
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  5. Xguus

    Xguus GeBOKt!

    Berichten:
    933
    Leuk Bevonden:
    0
    Re: No Collsion = ON

    NIce, nu wordt het racen stukken eerlijker:)
     
  6. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeker. Jongens van Gamekings, dit is een echte goede zet. Nu hoeven we ons niet meer druk te maken om die noobs maar wint de beste gewoon. De handling is van de ene kant wel leuk omdat de kansen wat gelijk getrokken worden. Ik rij in ieder geval nu wel iets trager.
     
  7. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Nou, ik vind het anders maar mooi klote. De beste wint uiteraard, maar dan kunnen we al op een briefje geven wie dat zijn. In mijn heat Sonic Circle, en in heat 2 King Tuur. De andere heats heb ik de deelnemerslijsten nog niet van gezien. Ik vind het juist een kwaliteit om schadeloos door de 1e bocht te komen zonder iemand te raken. Dat ís een kwaliteit waar de "kleinere" jongens de "groteren" op zouden kunnen pakken. Ik baal er dus best van dat Gamekings heeft toegegeven aan de "elite", waardoor de rest nu eigenlijk best kansloos is.
     
  8. Daanos

    Daanos Achievementhoer

    Berichten:
    1.104
    Leuk Bevonden:
    0
    No Collision = ? :+
     
  9. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    tuur zit in heat 1 hoor
     
  10. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Heat 1 dan, heel veel anders wordt m'n post in dat geval niet.
     
  11. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht.. nu wordt het nog meer arcade.. Jammer hoor.. :'-(
     
  12. Gerrit

    Gerrit Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    De Gamertags van onze "Friends" zijn reeds toegevoegd in de DuCyCo Hosts. Dus ga naar je Friends list en accepteer ons als vriend (it is great to have so many friends).

    Veel speelplezier.
     
  13. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja maar die mensen die nu zeggen dat ze het jammer vinden zijn hoogstwaarschijnlijk ook de mensen die graag een tikje geven en erg onsportief zijn. Nu blijft het een race en niet een geluksrace die wordt bepaald door hoeveel mensen er door noobs onderuit gereden worden. De mensen die niet snel zijn verdienen toch ook niet om te winnen, vind ik. Anders is het geen toernooi meer.
     
  14. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Krijg net mailtje van de competitie.

    No collisions staat OOOOOONNNNN!!!!!!!!!!!!!

    Geen loterij meer dus.. :D mooi
     
  15. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Generalisering -10 - In veel gevallen als ik erg onsportief iemand van de baan af kros, wacht ik zelfs nog op de persoon en laat 'm voor. Oké, in deze race zou ik dit niet doen, maar dit vind ik een ongegronde generalisatie
    En waarom zouden alleen "noobs" elkaar eruit rijden? Waarom zou jij, de Grote King Tuur, niet eens per ongeluk een zetje uit kunnen delen? Ik vind het prima dat je veruit de beste bent, maar je komt als ik het zo mag zeggen op deze manier wel een heel klein beetje arrogant uit de hoek.
    En weer zo'n opmerking. In hoeveel sporten wordt nou daadwerkelijk de beste kampioen?

    De collisions op off zetten is gewoon een middel om de "gevorderde rijder" verder van de "expert" te scheiden. Waarom zouden er mensen meerijden als het een zekerheidje is dat de allerbeste wint? Met deze beslissing werk je alleen maar in de hand dat het slechts een formaliteit is.

    Ik dacht eerlijk waar dat dit een RACE was, niet een competitie wie het beste kan time-trialen...De kunst van racen is - ondanks dat je van je ideale lijn moet afwijken - je toch mensen inhaalt. Ik begrijp dat degenen die veruit favoriet zijn graag willen winnen, maar als je Real Madrid voor aanvang van een voetbalwedstrijd 3 penalties cadeau geeft, dan weet je ook dat het niet spannend meer wordt.
     
  16. G8 Cra$her

    G8 Cra$her MGP Team Silver

    Berichten:
    229
    Leuk Bevonden:
    0
    onzin.

    king tuur gefeliciteerd!! :D
     
  17. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Onzin? Zohee, jij bent goed in discussieren. |:-

    Wáárom is het onzin, is dan bijvoorbeeld een vraag.
     
  18. kingarthur

    kingarthur Ownage

    Berichten:
    265
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet arrogant, ik wil gewoon niet dat het een loterij wordt en jij duidelijk wel. Zeg het nu maar gewoon eerlijk dat je misschien geen kans meer maakt. Dat doen meer mensen maar iedereen vindt dit toch echt leuker. Ze hebben het echt niet veranderd omdat iedereen no collisions off wou hebben. Het moet toch leuk zijn en als de dikke meerderheid dit leuker vindt wordt het toernooi ook leuker.
     
  19. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    als je wilt winnen zul je het gewoon beter moeten leren, het is inderdaad geen loterij

    trouwens, in heat 2 heef jerhui gewonnen, ik lag eerst vierde, maar verneukte het na een tijd en lag toen vijfde, en toen, crashte ik gvd ook nog en finishte ik uiteindelijk 6e of 7e, weet niet precies, en ook met een paar honderdste achter degene die voor mij lag (westside boy)
     
  20. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    owh 7e dus, ik had 5e moeten zijn, als ik niet zo stom was geweest te crashen

    trouwens:

    Gefeliciteerd King Tuur en Jerhui

    en natuurlijk straks ook de winnaars van heat 3 en 4
     

Deel Deze Pagina