Gefliciteerd King Tuur en Jerhui.. Jammer dat ik 9/10 seconde achter Jerhui reed en het met een tweede plaats moest doen
Thanks.. Jij reed masterlijk!! *zweet* .. hart bonkt nog op 220 beats per minute lol. Net 0.5 seconde voorsprong, maarja dat was mijn taktiek ook (?) Trouwens Tuur en Jerhui. Ook gefeliciteerd!! Ik ga ervandoor.. moet nu echt gaan rennen. Tot laterz!
Ten eerste gefeliciteerde Tuur en andere winnaars van overgie heat's (weet nie wie dat zijn). Maar ff offtopic, kan iemand me vertellen waarom ik Tuur niet heb kunnen zien toen we aan t rijden waren. Toen we een warm-up ronde hadden kon ik hem ook all nie zien (toen we klaar waren stond geloof ik Litter op 1, maar toen ik weer in lobby kwam zag ik dat Tuur op 1 stond). Met m'n race was precies zelfde, bij mij stond dat ik 5de was geworden, maar op de site staat 6de en dat komt dus omdat bij mij Tuur niet mee wordt geteld, waarom is dat??? P.S. Ik heb me weer ingescreven, hopelijk dat ik nog een keer mee kan doen EDIT: Hier een post van WouteR, die heeft er ook all last van [WouterR Mode] Ik win altijd van King Tuur Uhum. Nee. Door vage netwerkproblemen kan ik hem en zijn broer nooit zien en merk ik dus pas dat hij heeftgewonnen in de lobby als ik 'maar' 20 punten krijg Rijd daarom ook bijna niet met 'em, is wel jammer [/WouteR Mode]
IDEM! Aan mij natuurlijk..... Maarre, wanneer zijn de volgende rondes, want ik als live loze n00b kon nie meedoen, maar ik wil wel graag de uitslag weten!
Check http://motogp.ownage.nl/uitslagen.asp BTW. Bartje Twi, of je racete ineens veel beter.. Of de rest is het een beetje verleerd, ik zou toch zweren dat ze veel sneller waren als mij.. Maar goed.. Jammer dat je niet gewonnen hebt. Misschien komen wij bij elkaar in de volgende heat.. Heb ik weer lekkere competitie
THANKS! Edit: Ook gefeliciteerd Sonic Circle!! Enne, als je mijn adres moet weten voor Moto GP2 PM je maar... !
Ik racete bijna foutloos. Sonic Circle racete voor deze race ook als een...hoe kan ik het respectvol zeggen...niet zo goed Maar misschien ben ik ook wel veel sneller als jou
Haha.. toen ik tegen jou reed won ik van je.. en toen reed ik ook niet geweldig.. Maar misschien reed jij toen klote, wie weet
LOL tjonge jonge zeg als ik dit zo'n beetje lees heb ik ook zin in xbox live. Maar ik vertik het gewoon om zo'n CC te halen. Maar die wedstrijden zal ik zeker een beetje volgen Maar uh als er een race wordt gehouden kan iedereen dan mee kijken hoe de race verloop?
ik reed eerste na de eerste bocht en toen op de helft raakte ik net het gras! reed ik laatste, op het einde van de ronde reed ik weer 5e of zo maar in de laatste bocht drukte ik mijn rechtse trigger in , ik pleurde
Dank jullie wel Het was een erg leuke race... en ik heb gelukkig geen fouten gemaakt anders had LaZZ er met de zege vandoor gegaan... Mijn complimenten LaZZ... en veel succes in je volgende race
maaruh, is de start nou random echt!? En was iedereen een beetje gelijkwaardig of waren er ook gochems die steeds gingenzandhappen en uiteindelijk in de weg reden? diegenen met DNQ, zijn die niet op komen dagen?
Neuh.. Ik heb niemand gelapt ofzo, dus dat ging wel aardig. DNQ is denk ik Did Not Qualify, die waren er in ieder geval niet.. En Jerhui.. We waren in ieder geval wel gewaagd aan elkaar, was (iig voor mij) een enorm spannende race.. Een keertje opt gras en ik denk dat ik gewonnen had... scheelde echt weinig. Maar goed, jij was de beste en gun het je ook wel
Dat ik verloren heb van Jerhui ja.. Baal joh Is maar een spelletje maar toch.. MGP2 door mijn vingers laten glippen.. Kon er net niet bij..
Ik moet eerlijk zeggen dat ik op niemand anders heb gelet dan degene achter me, maar wat ik zo af en toe op het kaartje zag was dat er toch een aardig verschil zat ik kwaliteit. De eerste 4 waren aardig snel, maar daarna werd het al nel minder. Ik weet dat ongeveer op een halve seconde ben gefinished van LaZZ en volgens mij lag hij weer 6 seconde voor op de nummer drie... ik denk dat de laatste zo'n 30 tot 40 seconde achter lag... al is dat maar een gok Diegene met DNQ zijn niet komen opdagen... :{