1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

motoGP event bij Gamekings

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door inod3, 2 jun 2003.

  1. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt.. Degene achter mij lag om precies te zijn 5.68 seconde achter me, toch wel een behoorlijk groot verschil.. Maar goed.. doet er allemaal niet meer toe :p Heb verloren
     
  2. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    gefeliciteerd king tuur en jerhui..... winnen jullie nu een 2e exemplaar van motogp2?
     
    Laatst bewerkt: 12 jun 2003
  3. ktulu(sr)

    ktulu(sr) oeiiiiii!!!!!!!!!!

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    wat ik niet snap is dat ik 2e lag in heat 4
    maar in de lobby was ik ineens 3e beetje vreemd
     
  4. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeg, mag ik hier niemand z'n adres gebruiken? Dan kannek misschien nog meedoen :)

    Eastmaster?
     
  5. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Champion BE, ik heb wel interesse ;)

    Nee geintje.. Ik doe het liever zelf, moet wel eerlijk gaan.. Ik bedoel, wat is de voldoening anders.. Dit is een vorm van cheaten.. Als ik er achter zou komen zou ik het melden bij Gerrit.. Lullig maar ja, zo gaat het nou eenmaal niet he.
     
  6. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn moto gp gaf aan dat ik hoger stond dan genoteerd is ? niet dat het boeit maar toch :p

    ik had trouwens wel last van DarkScorpion nl die had enorm last van lag !

    maar de winaars gefeliciteerd
     
  7. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop van wel :eek:

    Ja, zover ik weet ontvangen alle winnaars een exemplaar van MotoGP 2. ;)

    En wat ik er mee ga doen is of ruilen of aan mijn broertje schenken... als tegen prestatie mag die bij mij dan mijn afwas komen doen... :+



    (om maar alvast het antwoord op jullie volgende opmerkingen te geven... nee, jullie mogen niet in ruil voor MGP 2 mijn afwas komen doen :D )
     
  8. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Jamaar zo kan ik meedoen he :) Eastmaster zei eens dacht ik dat ik zijn adres mocht gebruiken ofzo.... ik rij ni voor iemand anders, maar voor mezelf he ;)
     
  9. Royal

    Royal Active Member

    Berichten:
    298
    Leuk Bevonden:
    0

    met wat twi beweert ben ik het wel eens hoor
     
  10. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    hey king tuur, jerhui of champion be zou jij niet effe op mijn naam kunnen racen?:p LOL
     
  11. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Als er zo geraced gaat worden stop ik er meteen mee, dan hoeft het voor mij niet meer. Vind ik hetzelfde als cheaten. Champion BE mag, hoe lullig het ook mag zijn, niet meedoen, en daarmee uit. Ga dan niet voor iemand anders racen.. VInd ik gewoon zielig...
     
  12. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd man, dat is niet cheaten.....ik ken iemand in Nederland en ik denk dat ik onder zijn adres ga meedoen en daarmee uit...
     
  13. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    VInd ik dus gewoon oneerlijk..... Jij wint die game voor die persoon omdat hij niet goed is en jij wel.. Noem dat maar eens geen cheaten. MJa.. Je doet maar.. Maar als ik er achter kom wie het is, geef ik het toch aan.. Klinkt enorm kinderachtig.. Maar als jij dalijk bij mij in de heat zit en ik daarom weer tweede wordt, vind ik het wel knap lullig.
     
  14. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik niet ;)

    Ik kan me zijn mening heel goed begrijpen, maar van no-collision profiteren enkel de "mindere" rijders en degene die kwaad willen... dat maakt opzich niet uit (behalve van die mensen die expres een wedstrijd willen saboteren), maar wel als je het over een competitie hebt, aangezien de definitie van een wedstrijd is dat de beste rijder wint en niet degene die het beste overeind kan blijven. (dit hoort althans niet zo te zijn)

    Het blijkt ook wel dat dit een goede keus is geweest, aangezien ik van alle "verliezers" begrijp dat ze vinden dat de beste rijders hebben gewonnen.

    Ik vraag me af hoe de reacties geweest zouden zijn als die mensen onderuit waren gehaald... zouden ze dan nog steeds vinden dat ze "terecht" hadden verloren???

    Ik denk van niet O-)
     
  15. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Als ik win stuurt hij die game naar mij, simpel. En dan geef ik die game aan een vriend die ook een Xbox gaat kopen. En als jij 2de wordt achter mij is dat omdat je niet snel genoeg bent, niet omdat ik belg ben :mad:
     
  16. Jerhui

    Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.081
    Leuk Bevonden:
    0
    Je snapt toch wel dat hij een geintje maakt.... :eek: zo is Champion helemaal niet... het is een eerlijke rijder met respect voor de andere racers :D
     
  17. Meneer Eric

    Meneer Eric High Performer

    Berichten:
    359
    Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens als ik meedoe is dat met m'n eigen account, dus je zal wel weten wie ik ben....
     
  18. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja.. Ik ken hem niet, maar zoals hij hier op het forum loopt te praten nu zie ik hem er best voor aan.. Ik hoop toch dat ie een geintje maakt, want ik ben er echt tegen.
     
  19. inod3

    inod3 Murai is een aap :-)

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    0
    Zucht... Een niet erg onderbouwt argument en daarnaast nog eens zeer bevoordeelt. Ik bedoelde daarmee aan te geven dat het hele race element daarmee sterk vermindert wordt. Voor mij wordt het namelijk extra spannend dat ik midden in een bocht nog eens rekening moet houden met iemand naast me! waaaa! In elke game wordt er gecheat en/of gekloot als je daar niet tegen kan ---> ga een stukkie fietsen...

    Anyway, gefeliciteerd met je overwinning. Je moet me toch eens uitleggen hoe je zo snel met die Walker d00d rijd.
     
  20. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik zou ontzettend balen, en inderdaad denk ik dat je er altijd wel een rotte appel heb tussenzitten die het vergalt voor een ander. Ik ben het echter nog wel voor mijn stelling eens. Want als je zegt dat het op die manier geen echte wedstrijd is omdat de besten winnen: Ik heb in de real life moto gp nog nooit één rijder dwars door de andere zien rijden...En dat vind ik eigenlijk best wel een wedstrijd...
     

Deel Deze Pagina