1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

1. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Wow...sorry man.Ik wist niet dat jij geld als water verdiende:lol:
    Nee...met iemand die geld als water verdient ga ik niet in discussie:emo:
    Ik snap niet ( blijkt uit je handtekening ) dat jij nog 2e handsspellen koopt op marketplace dan....ik bedoel als je echt geld hebt :)

@ The punisher...doe jezelf een plezier en lees die links eens....

Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  2. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Jongens geef gewoon toe dat Tallon 4 NL ergens en punt heeft.
    Ik ga de game ook halen no doubt about it!!
    Maar je moet gewoon weten dat sommige dingen nou eenmaal niet lekker lopen.
    Maakt dat de game slecht??
    Nee vind ik niet maar het is wel slordig.
    Ik ging gister uit verveling een beetje op amerikaanse forums neusen.
    En daar hebben ze het ook over tearing etc.
    Dus stop ff allemaal met het bashen van em.
    Want het is een TOPIC!!!! en die zijn voor discussies:thumbs: O-)

3. Mikkel NL

Mikkel NL OldskoolNL.nl

Leuk Bevonden:
    3
    Ik maak me - zeker na de linkjes/quotes van Tallon - erg zorgen. De demo loopt RUK op mijn Sony bravia V32 (geen slechte tv dunkt me) en zo te lezen lijken de bekende problemen met de demo dus nog steeds in de def. versie erin te zitten... :mad:

4. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb idd ook wat problemen zoals framedrops enzo, maar ik weet toch wel dat ik het spel ga kopen. Het speelt gewoon super, en ik heb echt zo weinig last van die bugs/framedrops dat het de gameplay voor mij niet verslechterd. Ik heb het gevoel dat sommige mensen hier het laten lijken dat het spel voool met bugs, framedrops, tearing, online bugs zit, terwijl dat niet zo is. Wel meer dat een gemiddeld spel. Maar het maakt het zeker nog geen slechte game. Het is nog steeds een hele goeie zelfs.
    Ik denk dat iedereen die Motogp 2 goed vond, deze ook zeker super zal vinden en de foutjes maar voor lief neemt. Maar idd voor mensen die al twijfelde om het spel te kopen, zullen die foutjes misschien net de reden zijn om hem niet te kopen. Maar voor de fans zal het dus geen obstakel zijn.

btw: Ik ben het idd eens met smokey, topic is om te discuseren. Ik ben ook blij dat er iemand is als Tallon, hij relativeerd te zaak even. Maar zoals je ziet in mijn post heb ik het gevoel dat hij overdrijft, als hij praat over de kwaliteit van de game. Maarja het komt natuurlijk ook dat ik Motogp fan ben, en daardoor het spel het liefst van zijn mooie en goede kanten bekijkt. Natuurlijk ben ik het wel eens dat er echt slordige fouten inzitten (wat niet zou mogen op de 360), maar toch vind ik de game (de demo dan) lekker spelen en vooral verslavend.

Ik vind het dus goed dat andere mensen ook een mening hebben, maar respecteer ook de mening van andere en probeer niet iedereen alleen onderuit te halen. (Bedoel hier niet Tallon!)

Laatst bewerkt: 11 jun 2006
  5. SabZero NL

SabZero NL Sexyback

Leuk Bevonden:
    5
    Als je naar de cijfers kijken op Gamerankings zijn ze het toch vooral met elkaar eens !

Allemaal 8 en 1 zelfs 8.8 Geen slechte cijfers dus !

6. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    deze game is gewoon bruut!
    en heeft nog dikke graphs op de koop toe!

7. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Drie minpunten zijn dus:

- Weinig vernieuwing t.o.v. deel 3 ( maar dat maakt me op zich weining uit, want ik vond deel 3 geweldig )
    - Ietwat lange laadtijden
    - De framerate is niet helemaal in orde, bij de demo iig.

Met deze minpunten kan ik wel leven;)
    Voor mij een must-have:D

8. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    @ Smokey, Melmic en Eellie: thanks 4 backup :)
    Ik probeer hier echt niet mijn gelijk te behalen. Jullie snappen waar het om gaat. Een forum is idd bedoeld om te discussieren ;)

Blijkbaar vinden andere mensen het vervelend als men 'hun' game van kritiek voorziet. Keep an open mind is mijn motto... Ik had mezelf gigantisch op deze game verheugd en heb de serie zeer hoog in het vaandel staan....maar dat is voor mij geen reden om net te doen alsof er niets aan de hand is te doen alsof Climax een topgame heeft afgeleverd.

9. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Nou Climax heeft wel degelijk een topgame uitgebracht.:): :thumbs:

10. tipex

tipex Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alleen de demo geprobeerd maar daar heb geen enkel probleem gehad met framerate / tearing of wat dan ook, demo draaide soepeltjes en constant. Ik spel op een groot scherm (2.4m breed) dus als er ook maar iets mis is met het beeld was het me zeker opgevallen.

11. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Nou er was op mijn scherm (een 82 cm LCD) toch zeker wel wat tearing in de demo. De framedrops waren miniem. Maar framedrops hebben alle MGP spellen wel gehad, altijd in zeer kleine mate (bijvoorbeeld alleen in 1 bepaalde haarspeldbocht, waar het hele veld dus even in elkaar krimpt).

Niks om je echt zorgen over te maken zover ik weet, al kan het lichtelijk irriteren soms.

12. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik begrijp ook idd dat er mensen teleurgesteld zijn met het eind-resultaat. Er moet idd ook gezegt worden dat de graphics nog lang van next-gen zijn. Ze zijn wel mooier dan de vorige delen, maar het kan nog stukken beter! Maar bij sommige games (sportgames, motogp reken ik daar ook onder) vind ik de gameplay gewoon nog belangrijker dan bij een normale game (shooter, enz). En de gameplay is gewoon top, misschien wel weinig veranderd tov vorige delen, maar ik denk dat dat ook helemaal niet nodig was geweest. Het is gewoon een goede game, maar ik denk dat de latere delen op de 360 nog stukken beter zullen zijn en dat meer mensen het hier met elkaar eens zullen zijn ;) .

Maarja ik heb nu denk ik wel alles gezegd wat ik te zeggen heb over deze game en volgens mij heb ik in 3 post ong wel hetzelfde gezegd :9 . Dus ik ga het hier bij laten.

13. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Ik belde btw net een gameshop op hier in utrecht,en die vertelde mij dat de game bij hun is verschoven naar eind juni=( :'-(

14. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Hij verschijnt een deze dagen:

12,13,14,16,27

Eerste 3: Dimplus
    Vierde: FRS
    Laatste: FZ

15. Meneer Stefan

Meneer Stefan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MotoGP 2006 was gister bij Gamekings op...

Ze zeiden dat de Graphics werkelijk waar supermooi waren en het nóg meer hardcore was geworden! :lol:

Ik vind juist dat de GFX nauwlijks het niveau van MotoGP2 kunnen halen :{
    En ook meer hardcore... Nou, met al dat ge-powerslide om sneller te zijn enzo, echt realistisch kun je het noemen. (Alleen het "lompe" sturen is wel realistisch :) )

MotoGP 2006 is zeker geen slechte titel, met goede interface, veel circuits en al de mikmak... Maar echt het niveau ontstijgen van voorgaande MotoGP's doet 'ie IMO zeker niet, en dat is jammer, zeker gezien het feit dat hij Next-Gen zou moeten zijn.

16. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Zonet ook nog even wat rond gebeld en het feit dat sommige mensen hem nu al hebben komt door een pre-release. Dit houd in dat als je de game al een hele lange tijd had gereseveert dat je gelijk al een van de eerste games van de eerste "kleine" levering krijgt.

17. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Dat tearing, zijn dat van die dunne "lijntjes" die op je beeld verschijnen? Gister viel het me namelijk voor het eerst op. Maar die framedrop heb ik bij die demo alleen in 1 bocht, verder gelukkig niet (of ik merk het niet, dat kan natuurlijk ook :cool: )

18. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    2 Secret Achievments zijn bekend:

Finish 50 races - Finish 50 races, online or offline.
    Finish 250 races - Finish 250 races, online or offline.

19. Tallon 4 NL

Leuk Bevonden:
    0
    -------------------------------------------------------------------------
    on-topic: Heeft iemand hem al? Ben benieuwd naar jullie ervaringen;)

Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  20. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, jij hoopt cker dat we hem zwaar vinden tegenvallen he ;) . Nee maar ik hoop dat ik hem vrijdag heb, zou wel mooi zijn voor het weekend. En ik zal cker mijn ervaringen, oprecht, hier plaatsen.

Deel Deze Pagina