Ik heb idd ook wat problemen zoals framedrops enzo, maar ik weet toch wel dat ik het spel ga kopen. Het speelt gewoon super, en ik heb echt zo weinig last van die bugs/framedrops dat het de gameplay voor mij niet verslechterd. Ik heb het gevoel dat sommige mensen hier het laten lijken dat het spel voool met bugs, framedrops, tearing, online bugs zit, terwijl dat niet zo is. Wel meer dat een gemiddeld spel. Maar het maakt het zeker nog geen slechte game. Het is nog steeds een hele goeie zelfs.
Ik denk dat iedereen die Motogp 2 goed vond, deze ook zeker super zal vinden en de foutjes maar voor lief neemt. Maar idd voor mensen die al twijfelde om het spel te kopen, zullen die foutjes misschien net de reden zijn om hem niet te kopen. Maar voor de fans zal het dus geen obstakel zijn.
btw: Ik ben het idd eens met smokey, topic is om te discuseren. Ik ben ook blij dat er iemand is als Tallon, hij relativeerd te zaak even. Maar zoals je ziet in mijn post heb ik het gevoel dat hij overdrijft, als hij praat over de kwaliteit van de game. Maarja het komt natuurlijk ook dat ik Motogp fan ben, en daardoor het spel het liefst van zijn mooie en goede kanten bekijkt. Natuurlijk ben ik het wel eens dat er echt slordige fouten inzitten (wat niet zou mogen op de 360), maar toch vind ik de game (de demo dan) lekker spelen en vooral verslavend.
Ik vind het dus goed dat andere mensen ook een mening hebben, maar respecteer ook de mening van andere en probeer niet iedereen alleen onderuit te halen. (Bedoel hier niet Tallon!)
Laatst bewerkt: 11 jun 2006