1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

1. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat ik donderdag te horen krijg dat ik geslaagd ben voor mijn HAVO, dan is Moto GP 2006 een mooie beloning :) .

2. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoop dat je slaagt, maar of de beloning mooi is???

Dit wil ik jullie niet onthouden:
    Lees dit eens...ik ben sprakeloos........:eek:
    Wow....

http://www.gamerankings.com/itemrankings/launchreview.asp?reviewid=703128

Reactie van CLimax zelf.....fuckin' unbelievable|:- ....
    -----------------------------------------------------------------
    ( Boomtown)
    quote van de reviewer:
    There are lots of you who played the recent demo made available on Live and many of you noticed a degree of screen tearing and frame rate dropping on the corners. It was an early build of the game so hopes remained high that this would be fixed for the retail release. Shockingly the tearing is still there as is the horrendous dropping of the frame rates. It’s easily the worst example of tearing I have yet seen on the 360.

It’s a real jolt to the eyeballs to see the game scream along at 60 frames per second on the straights, just to tear and shudder as you take a turn and that’s without any other bikes on screen. For me it’s a huge disappointment and debate is raging on the official Climax forums as to why the game was allowed to be released in such a shoddy graphical state. I think it’s helpful in the context of the review to take a look at an official response on the issue from a Climax spokesperson:

“This occurs when the game drops from 60fps. It's still running well above 30, but because the game drops a frame, you get the tear. It was a case of lock the game at 30 or go with the tear; we wanted the higher framerate as it's more important to GP….. I agree it's not ideal either. The game was optimised as far as possible in the time available, and the time available is not something we have control over.“

Sadly, the spokesperson went on to say:

“…but GP is a very low budget title…”

and that says more about the state of things than perhaps they would have liked us to have known. The game costs the full £50 for you to buy in the shops and I’m not sure how happy you will be buying a ‘very low budget title’ for that price, knowing what you now know about the quality issues within. Do you expect more for your money? I guess that will be reflected in the sales figures.

3. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb het gelezen en het zet me wel even aan het denken. Het ergste is nog dat ze toegeven dat het een low-budget titel is, en dan moeten wij er 70 euries voor betalen. Het is echt dat de gameplay zo goed is, anders zou ik hem cker niet kopen. Een ander punt is ook natuurlijk dat er geen concurrentie is, dat vind ik echt jammer. Want waarom zouden ze zo'n GP titel duur maken, als er toch geen concurrentie is? De liefhebber koopt hem toch wel (ik dus). Maar ook een low-budget game hoort gewoon geen bugs/tearing/framerate drops te hebben. Echt heel jammer
    Kijk al was dit nou een shooter geweest zou iedereen zeggen: dan maar een andere shooter. Maar hier kan dit dus niet.

ff uit artikel:
    "the fact that real skill is required to race well" <- Oef, wat voel ik me toch even goed :9

Maar veel in dit artikel wisten we natuurlijk al, ze gaan er alleen wat uitgebreider op in. Maar zoals je zegt de reactie van Climax zelf is echt ongelooflijk

Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  4. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Weet iemand btw of je in het volledige spel online de ai bikes kan uitzetten??
    Want in de online demo irriteer ik me mateloos aan de andere rijders!!

Laatst bewerkt: 12 jun 2006
  5. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Kon met de voorgaande delen wel, dus denk nu ook wel :)

6. JDH

JDH Born to Rock

Leuk Bevonden:
    0
    Die demo was prima, ze hebben weinig veranderd qua gameplay sinds Moto GP: URT. Ik heb er vertrouwen in :) .

7. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor degenen die de full game al hebben: Zijn de demo leaderboards gescheiden van de full game leaderboards? Post anders even de world best tijden van Tokyo en Mugello.

8. daanvd

daanvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tokyo is motegi denk ik?
    Die heeft 1:22:03

Mugello is 1:17:72 door in ya chops

9. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hem al? zijn die speciale circuits een beetje boeient of niet echt..

10. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wat zijn speciale circuits??
    Ik had een kleine vraag.
    Ik hoorde een keer dat deze game clansupport heeft is dat zo??
    (kan me namelijk niet voorstellen)
    En ook vroeg ik me af of je banden in dit spel ook kunnen slijten als je teveel burnouts/powerslides doet?? en dat je vervolgens de cockpit in moet ala Gran turismo?

11. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je hebt toch de 17 officiele circuits van de moto gp maar zoals die baan tokyo in de demo bedoel ik je zou 17 van zon circuits hebben voor die gp500 en gp 1000.

12. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    @ Smokey:
    Cockpit? lulpit?

PITSSTOP

13. daanvd

daanvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Owhh tokyo is zo'n extreme mode baan.
    Dat race ik nooit, maar zitten er ook wel veel van in ja.

Je moet alleen alles eerst unlocken, als je bijv valentino rossi wil moet je een seed van 20 hebben. Je start op 100 en elke keer als je een race wint gaat er 1 seed vanaf. 80 races dus voordat ik met rossi bijv. kan racen :)

Volgens mij is dit ook online (nog niet geraced, maar als ik even zo snel keek.)

14. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    @ Striker :b: :+ mijn fout

@daanvd

HEB je moto gp al!!??
    HEb volgens mij elke gameshop of frs al afgebeld hier in utrecht maar nog niks:'-(

15. daanvd

daanvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja via dimplus, zal wel die pre-release zijn ofzo.
    Had hem inderdaad wel al poos van te voren besteld.

16. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Tokyo is een arcade track (fictie), Motegi is de grote prijs van Japan (non-fictie)

Geweldige tijd trouwens van 'In Ya Chops', kan je me vertellen met welke custom bike de world best rijden?

17. daanvd

daanvd Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De eerste vier hebben een 1198s.

18. Insane/Erret

Insane/Erret If in doubt.. Flat out

Leuk Bevonden:
    108
    donderdag in de stad (denhaag) ff checke of ze hem al hebben hooput wel, krijgt al goeie revieuws en grapix vinden ze allemaal super dus gaat helemaal goed komen betersss

19. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmorgen bij dimplus besteld, maar zou daar morgen dus uitkomen...ben benieuwd.

20. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Alle screts zijn bekend:

25 races
    250 races
    500 races

Deel Deze Pagina