net video review zitten kijken van IGN en grapix zijn gewoonweg super dus geen geouwehoer meer over grapix
Ben ik helemaal met je eens....ik heb ook die video review op IGN gezien. Schitterend....maar ik denk dat de graphics-beoordeling 'maar' een 8,5 heeft vanwege die framedrops enz. Het zijn natuurlijk niet dezelfde spellen, maar als ik die video review zag doet het niks onder voor GRAW
Ik had vandaag nog gechekd bij frs (meerdere) mediamarkt, gameshop en bij v&d, maar ze hadden hem nog niet
ja heel gek bijdehandje, je kan lang en breed gaan ouwehoeren over de grapix uitgaande van een demo wat een niet volledig spel is, en als je dan in de uiteindelijke versie hoort en ziet dat de grapix gewoon goed zijn, en op een goeie framerate lopen en geen tearing of zulke shit, lijkt het wel of jullie dat niet willen horen, erg subtiel
Je wilt het niet over de graphics hebben, maar je schreeuwt het van de daken. Legt er vervolgens nog even (subtiel, dat zei ik al) de nadruk op Go on En tja, het blijft altijd mening gerelateerd, dus je kan er altijd over discusieren. Tenzij een aantal mensen alleen hun eigen mening willen horen.
ach ja tis zoiezo een fop discussie afgaande van een demo, en aangezien er in de volledige versie niks mis is met de grapix kunne we er beter maar niet meer over ouwehoeren zonde van tijd en energie vin je niet, en laten we maar het volledige spel spelen en dan discusieren over de grapix, ben er nou klaar mee mazz