1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

1. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze zijn al met een patch bezig, of die is al klaar, maar moet nog goed gekeurd worden door microsoft zelf...

Als ik zo de algemene reacties lees van diegene die het spel hebben, is er toch wat teleurstelling hier en daar...

Ik heb de demo gespeeld, en vondt hem fantastisch... maar dat was een demo, en ik verwacht dan ook dat de uiteindelijke versie is verbeterd, en niet hetzelfde is gebleven...

Graphics vondt ik gewoon goed.. zag er prima uit, en stukken beter dan moto gp 2 op de xbox...

Wat ik jammer vondt:

de tearing... had wel verwacht dat dat eruit zou worden gehaald.. dat gaat nu niet meer gebeuren dus...

slowdown had ik overigens geen last van... nada...

De glitch dat hij vastloopt tijdens het bekijken van de lijst van de tijden die je vrienden hebben gereden... ik vondt dat al slecht voor een demo, maar voor een uiteindelijke versie? heel slecht.. maar hiervoor komt de bovengenoemde patch ook voor uit binnenkort.. (binnen een maand dan).

Niet de mogelijkheid om irritante mensen uit je lobby te gooien...
    Nou had ik ergens gelezen dat in de uiteindelijke versie nog steeds niet is verbeterd?
    Dat zou echt heel zuur zijn zeg.. slechte zaak, doet me weer denken aan het gebrekkige online gebeuren van COD 2... mocht dit zo zijn dan.

Ik koop hem wel, maar ik twijfel wel af en toe als ik de reacties lees, dit soort dingen zijn belangrijk voor een consument.. het is toch een luxe artikel, en je legt wel even 60 euro ervoor neer.. ook al maak je geld als water, 60 euro voor een spel wat slecht is afgemaakt, is gewoon een slechte zaak, nietwaar?

2. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is al altijd mogelijk geweest in de vorige delen, dus ik zou niet weten waarom dat in de full game niet mogelijk zou zijn.

3. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    Dit spel ik zeker niet zomaar EEN spel. en het is al helemaal niet SLECHT afgemaakt.
    het is egt wel jou 'water/geld' waard_0/
    Dit spel ownt. en dat irrimensen uti de lobby gooien, komt vast wel. net als bij COD2.

4. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mmmm... Ik heb inmiddels ook het volledige spel Moto GP '06 in huis... Die tearing dat klopt wel, dat kwam blijkbaar ook voor in de demo (was me niet echt opgevallen)... Je ziet het soms in de bochten, maar ondanks die grafische tekortkoming blijft het een kickespel...

Schokken in de graphics heb ik nog niet opgemerkt via de bochten (daar wordt namelijk ook hier en daar melding van gemaakt), alleen als je in de bak beland, maar dat klopt dan natuurlijk ook wel... Want de berm is ongelijk en dan gaat je bike een beetje sputteren in het zand/grind...

Ik heb in ieder geval geen seconde spijt van de aanschaf, hoewel ik het wel een moeilijk spel vindt... Het goede bochtenwerk is alles waar het om draait, naast het racen... En dat moet je goed onder de knie krijgen... Muziek en het geluid in het algemeen is echt prima in orde... :cool:

5. Aphrodite

Aphrodite MacBook en iPod

Leuk Bevonden:
    0
    Had 'm gepre-ordered, maar helaas nog niets gezien :mad:.
    Hoop dat dimplus die game is snel verstuurd!

Leuk om al reacties te lezen :). Dat wordt komend weekend flink racen :cool:

6. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zouden we er nu niet over ouwehoeren? Kan je 65 euro schelen:x
    Er zijn al zat gasten die de game hebben in Engeland en de USA...of dacht je dat die een buggy-versie hebben van de game en de kritiek uit hun duim zuigen? Maar goed....I rest my case. Ieder zijn meug.

Ik wens iedereen heel veel speelplezier toe....en dat meen ik....want dat is tenslotte waar het omgaat en daar doen mindere graphics misschien niets aan af.

Laterz_O_

7. Hellspawn

Hellspawn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu wat langer gespeeld... En ik moet zeggen dat de framerate inderdaad in de bochten nog wel eens wat inzakt... Dat veroorzaakt mede dat tearing... Dat is wel jammer, maar toch blijft het wat mij betreft een goed spel... Alleen vind ik de game bijzonder moeilijk... :x

8. karf

karf Real Fake Blood

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga hem vrijdag kopen, maar ik wil wat meer mensen in me lijst die dit spel spelen. Mijn friend-list is bijna vol maar bijna niemand daar van gaat Moto GP 06 kopen. Dus schaam je niet... en voeg me toe als je dit spel zeker gaat kopen ;)

9. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je al een van de eerdere versies gespeeld?

Ik heb de feeling van deel 2 nog helemaal en de demo ging gelijk lekker, dus komt wel goed.

Voor beginners is het inderdaad erg lastig. Je doet er uren over voordat je alles goed onder controle hebt en de banen kent.

/EDIT: Zojuist een aantal die hier posten en de game zeker gaan kopen toegevoegd aan de friendslist. Kan eens leuk zijn met aantal van dit forum online te gaan racen en wat praten :)

Laatst bewerkt: 14 jun 2006
  10. jooooooop

jooooooop Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    mij mag je ook toevoegen

ik heb het spel al

Enrico nl is me gamertaq

ik heb het spel bij zuiderpark gekocht (voor de mensen die interessen hebben)

11. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    HET ZIJN GEEN MINDERE GRAPHICS! ZE ZIJN DIK IN ORDE! EN DIE TEARING, HAD IK EGT GEEN LAST VAN !
    Tering hoelang gaan jullie mafkezen nog zeiken dat die graphs niet mooi zijn!?:mad: 8)

12. strapping young lad

strapping young lad Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat geld als water was qoute van iemand anders, paar pagina's terug.. die kont het niet schelen hoe slecht het was afgemaakt, want hij verdient toch geld als water en zo'n game kopen was voor hem dan niet een tast in de buidel... :lol: haha... grappig :thumbs:

Maar goed, laten we wel eerlijk zijn.. dit is niet de manier hoe je een spel in de schappen laat komen.
    Ik ga nou niet alle punten weer opnoemen, maar ik vindt die tearing, het vastlopen, en de afwezigheid om mensen uit je lobby te kicken echt, super, super slecht afgerond van de developers... zij geven zelf ook dan toe dat ze met te weinig tijd zaten, en een budget met maar een aantal personen die aan het spel kunnen werken, anders dan het PGR3 team dus, maar dit maakt het niet minder slecht, hoe goed de game zelf ook is, graphics, gameplay, doet er even niet toe dan, het is gewoon slecht afgerond... of dit spel nou "ownt" of niet en of ze er een patch voor maken voor weken, soms maanden later, doet er niet toe...

http://boards.gamefaqs.com/gfaqs/genmessage.php?board=930270&topic=28628854

Wat qoutes:

"problems..

Handling Issues: (how the game plays and feels-- simulation aspect, powersliding, bike balance, AI, etc.)

-The A.I. is still possessed by the Devil.
    -No sims.
    -On certain Tracks if you stray even 1 inch over the white line you drop to 60 MPH.~DEBATABLE~

Graphic Issues: (visual aspects that affects gameplay--framerate issues, clipping, lighting, etc.)

-(URGENT) Tearing issues (more @ 1080i HDTV resolution).
    -(URGENT) Frame rate problems.
    -Give our color-blind brothers and sisters a break, will ya??!! Rain reflection effects makes it hard to see the track. (may I suggest GP-’07 will include the following peripherals: http://www.strabismus.org/INT-images/kid_3D_glasses.jpg )

Aesthetic/art direction issues: (visual aspects that affects presentation of game--rider animation, bike/rider customization, etc.)

-Bad intro.
    -The shadow of bike/rider is all blurry.
    -Mirror option in bike customization gone.
    -The cockpit view leaves more to be desired. No detail on the speedo or anything.
    -A proper see through glass screen, no reflections on it either.

Multiplayer Issues: (anything that affects online experience)

-(URGENT) Cant see who is talking in the race.
    -(URGENT) Sound ****** in lobby.
    -(URGENT) Problem accessing the scoreboards.
    -(URGENT) The Friends scoreboard STILL crashes.
    -(URGENT) Host console Crashing regularly—good chance guest console crashes when this happens (particularly when tight denims are involved).
    -(URGENT) Online console crashing sometimes results in offline profile being obliterated.
    -When a lobby is set up for friends only, only the host can invite.
    -Extreme and GP scoreboards still not separated as promised.
    -People already started cheating (Assen, Whalecoast)—Accidentally?
    -(URGENT)Host cannot boot problem players off room.

Miscellaneous issues: (things that does not fit any category)

-Challenges annoying.
    -(URGENT) Some people experience console crashes offline."

Nou heeft deze gast nogal wat te zeiken he.. kleine dingetjes zoals rain effects en schaduw boeit bijna niemand, dus lees die dan maar niet, maar de dingen waar "URGENT" voor staan, zijn voor mij ook de punten die ze simpelweg hadden moeten verbeteren...

- De cockpit view heeft dus geen werkende tacho meters? oei... slechte afwerking... dat zijn PS1 praktijken, waar dat soort details nog niet nodig waren, maar met deze generatie en kracht van de 360 valt hier niet eens over te discusseren, dat moet er gewoon in...

- Je ziet dus niet wie er praat online.. slecht.

de rest van de problemen zijn niet belangrijk, of zijn al genoemd..

Dit is de reactie van een ontwikkelaar:

"Ok. First, the scoreboard bug. MS and THQ have been tracking this for us since the demo released (we don't have internal QA here for GP). We have a fix and it will be patched, but it needs to go through a certification process first, so it's likely to take a week or two. We're keeping an eye on the problems that are occuring and will try to get online as water tight as possible. Unfortunately these bugs slipped through both THQ's and Microsoft's testing and certification.

The tearing. This occurs when the game drops from 60fps. It's still running well above 30, but because the game drops a frame, you get the tear. It was a case of lock the game at 30 or go with the tear; we wanted the higher framerate as it's more important to GP. I don't find that the tearing puts me off in the slightest, but then I guess that's down to the individual.

The framerate issues are worse online than offline, but I'm genuinely surprised at the level of vitriol here. It's not a constant problem, although I agree it's not ideal either. The game was optimised as far as possible in the time available, and the time available is not something we have control over. The frame rate rarely drops below 30 (and that's been verified with with our tools, in case anyone fancies arguing the point), but it appears more noticeable because of the height it drops from. Again, we could have locked at 30, but no one would have been happy with that. Some tracks are worse than others, Mugello for example is one of the worst offenders whereas Laguna Seca is much smoother.

I'm very happy with the game and will be happier still once the online issues are sorted. I've been playing it for months and I wouldn't have done so if I thought it was ****. A LOT of hard work has gone into this, it's been a fight from the beginning. We'd all have loved to have a Gotham sized team and development period, but GP is a very low budget title and will remain so as long as remains an XBox-only product. To those who are genuinely gutted (and not just spoiling for a fanboy scrap), I can only say sorry that we couldn't bring you the game you wanted. We have a longer development window for the next one so hopefully it'll be more to your liking. To those who've posted positive comments and are enjoying the game, thanks!

Rllmuk (Climax Staff)"

Laatst bewerkt: 15 jun 2006
  13. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  14. Aphrodite

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij was bij de vorige delen ook niet bekend wie er deed praten in de race (online).
    Het was diegene voor je of achter je.

15. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou volgens mij was er in vorige delen wel bekend wie er sprak.
    Je kreeg de naam van de spreker te zien in één van de bovenhoeken.

16. Tallon 4 NL

Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

Leuk Bevonden:
    0
    Net zolang dat mafkezen als jij reagerenO-)

17. steenbok

steenbok NL THE FEAR NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind de game persoonlijk te duur. Als je kijkt dat er ten opzichte van Moto GP 3 op de Xbox erg weinig aan is toegevoegd. Leg hem dan voor 30 euro in de winkel.

18. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Tsja, eigenlijk wel beter als minder gasten 'm gaan halen. Kan je tenminste online een beetje fatsoenlijk racen. En heb je niet zoals bij PGR3 veel van die gasten die er niks van kunnen en je constant beuken...:)

19. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Nou ik heb de game zo,n 6 uur in totaal lopen spelen(gisteren en vandaag)
    En Het is toch niet helemaal mijn ding denk ik.
    De game is zooo ontzettend hardcore dat het soms frustrerend word.
    Waar ik me persoonlijk aan irriteer is de a.i af en toe.
    Voorbeeld:Rij je in een race laten de andere racers je keihard vallen omdat ze de "perfecte "lijn rijden:mad:
    En hun vallen bijna nooit.
    Online is het weliswaar wel echt dope als je met een beetje serieuse gasten ben is het soms echt spannend:thumbs:
    Maar de sp is toch niet echt mijn ding.
    Of ik zal m,n "seazon" opnieuw moeten beginnen maar dan op Rookie i.p.v pro:+

20. jooooooop

jooooooop Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ik heb alleen vandaag al 7 uur gespeeld en ik vind het echt een verslavend spel

Deel Deze Pagina