1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

  1. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Komt dat slippen niet door de powersliding? Zet je powersliding wat lager. Dan is het minder gevoelig als je vol gas geeft door een bocht. Ook harde achterbanden willen er wel eens voor zorgen dat je erg makkelijk onderuit gaat. Verder proberen om zo veel mogelijk aan de binnenkant te blijven. De andere motoren kunnen je dan minder makkelijk onderuit halen.
    Als laatste gewoon de bochten blijven oefenen. Voor elke bocht kunnen er meerdere ideale lijnen zijn.
     
  2. basovich

    basovich Guest

    intertoys in heeze;)..(zag dat je uit leende kwam)
     
  3. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    hier in helmond helaas ook nog niet binnen, nergens. Stom dat ik me bankpas vergeten was toen ik 's morgens naar Eindhoven ging...
    Ik had zo graag dat spel nu al gespeeld. Altijd verslavend die motoGP serie

    Ik kijk er overigens erg naar uit die extreme mode te gaan verkennen, was al best goed met mijn 150ste plaats 2 weken terug op Tokio :p
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het sinds gisteren en vindt het beter dan vorige delen, mede door de moeilijkheidsgraad die iets omhoog is gegaan. Ik heb een paar uur time trial gedaan op Jerez met Gibernau op de Ducati en met Checa op de Yamaha, en beide bikes zijn even goed IMO. Bij de Ducati moet je de wheelbase wat lager zetten en je front tire op medium (als je beide remmen gebruikt tenminste). Tot nu toe heb ik 1.16.70 wat niet mis is zonder custom bike, maar het moet veel beter natuurlijk...

    We kunnen anders hier tijden posten, met welke bike, etc. of iemand kan een nieuwe thread openen net zoals voor de demotijden.
     
  5. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Kan je bij dit deel ook net zoals bij deel 2 je custom bike elke x weer veranderen. Hierbij bedoel ik het merk, dus dat als je hem gemaakt heb, je paar dagen later gewoon het merk van je motor veranderen?
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk, gewoon bij 'customize'.
     
  7. Excalibur

    Excalibur Advanced user

    Berichten:
    1.179
    Leuk Bevonden:
    0
    Wachtend op de post*)
     
  8. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    YEAH! Pro uitgespeelt. Was best makkelijk. :thumbs:
    Ga nu Extreme Pro doen :)
     
  9. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Bart Smit, FRS en Media Markt hebben hem nog steeds niet.
    Waar kan ik hem nog meer halen? (Maastricht)
     
  10. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb het spel nu ook binnen...

    De tearing en framedrops zijn mijn probleem momenteel niet echt meer, het is meer die afschuwelijke A.I.
    Wat is dat slecht zeg... ik had al gelezen dat die gewoon 1 lijn rijdt, en niet meer, maar ik ondervindt het nu zelf, en het is echt zo rete-irritant dat die coureurs je gewoon aantikken, even een licht tikje tegen je achterkant aan, en je ligt weer... speel hem op champion, dan kun je nog net bijkomen weer, maar je kunt eigenlijk gewoon niet meer lekker die bochten, met de wetenschap dat je elk moment eraf wordt getikt door de A.I. die 0,0 rekenschap met je houden... en in een regenrace rijden kun je dan helemaal wel vergeten.
     
  11. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik hem ook binnen. Tot nu toe nog niet teleurgesteld....
     
  12. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet toch eerst champion moeilijkheid halen alvorens je aan legend kan beginnen?

    Heb ook de Rookie en Pro af. Met pro begonnen, maar je moet ook helaas Rookie doen. Is toch wel fijn en vet spel!

    Tijdens racen kijk je nooit naar de omgeving, omdat je druk bent met racen!
     
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij bedoelde de 'pro' moeilijkheidsgraad van de extreme mode.
     
  14. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    Extreme 1200 - Professional en Extreme 1200 - Champion klaar :)
     
  15. twi

    twi Active Member

    Berichten:
    705
    Leuk Bevonden:
    5
    Heb gisteravond dan maar Rookie en Pro gedaan na Champion al gehad te hebben. Vanochtend Legend uitgespeeld. Ben benieuwd of me dat in de Extreme - waar ik de banen niet ken - net zo makkelijk af gaat.
     
    Laatst bewerkt: 17 jun 2006
  16. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    zijn de archiefments moeilijk? voor een gemiddelde racer?
     
  17. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    heb hem vandaag ook gekocht en ik ben er zeer tevreden van. heb de demo nooid gespeeld omdat ik deze game tog altijd blindelings koop.
    maar buiten de tearing zie ik niet echt veel minpunten.
    e wat de mensen zitten te zeiken over gfx weet ook niet die zien er tog goed uit.

    wel moet ik het spel weer gewoon worden, tis zeker geleden van december dat ik nog motogp 3 op de xbox gespeeld heb.
    maar ik vind het meer de feeling hebben van motogp2 en dat vind ik goed.
    nu nog een weekje goed blokken voor mijn examens en dan gaan we deze game eens kapot spelen.
     
  18. karf

    karf Real Fake Blood

    Berichten:
    1.459
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil graag motor's kopen. Maar hoe/waar doe ik dat. Ik heb geld zat gewonnen. Dus ik wil ze allemaal kopen (Achievment }:])

    maar waar doe ik dat. En hoe?
     
  19. Striker NL

    Striker NL Gaming = Living

    Berichten:
    2.269
    Leuk Bevonden:
    6
    heb je nu nog examens? :eek:
    k dacht dat dat vorige week waren. ik bedoel dat was vorige week..
    welke opleiding/school doe jij?
    nouja, succes ermee!
    ik wil hem in de tussentijd wel even voor je uitproberen!! :p
     
  20. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ik woon in belgie he *)
    ik doe elektronica.
    en we hebben zo'n 20 examens dus pfff blokken.
    ben er liever nu door dan kan ik 2maand lekker spelen, ipv 2 maand moeten blokken voor een herexamen
     

Deel Deze Pagina