Weer ff on graag... Me vraag over motor's kopen is al beantwoordt. Door me zelf Bij Workshop staat het. Moet nu nog maar 5 motor's te kopen in 1200 en dan heb ik ze allemaal.
Je seed omlaag halen door wat ranked matches te doen of gewoon een paar grand prixs te rijden. Vervolgens ga je naar 'Time trials' en dan klik je op 'Class'. Vindt het overigens belachelijk dat je in Moto GP 2 je overall ranking kon zien (stond links van je tag) in de lobby, maar in 06 niet.
Ik heb de volgende vraagjes: Kan iemand mij misschien vertellen wat precies de verschillen zijn in de diverse moeilijkheids graden? Dus kan ik met Rookie ook alles unlocken? En wat betekend nou seed? Bvd
Antwoord op jouw vraag: Als je op Rookie alles hebt uitgespeeld heeft geen zin om weer alles op rookie uit te spelen want dan veranderd er niks meer aan je seeds en kan je dus ook niks meer unlocken. De races in het regen zijn echt belachelijk. Er gaat geen bocht voorbij waarin geen framedrops zitten, echt schandalig. Maar verder is het over het algemeen een prachtig spel. En hoe zit het met het 2005-seizoen? Ik zie het namelijk nergens staan( bij time trial en career mode bijv. )
Jij bent nu volgens mij 24/7 aan het spelen he of niet?? Zie je elke tijd online staan in friendslist :b:
Ja lang leve de gewone tv bij dit spel dan Jammer dat ik een HDTV gekocht heb Edit: Is het ook mogelijk om je seed omlaag te krijgen door races te winnen in multyplayer ?
Onzin, een gewone TV heeft het ook. Ga maar eens fijn in de regen op de baan van China rijden in de GP series. Geheid dat je bij de start framedrops hebt. Andere punten op de baan die dit hebben: Donington: Haarspeldbocht na de chicane voor start-finish Maleisie: Haarspeldbocht voor start-finish, en soms de bocht ervoor. China: Bij de start, de haarspeldbocht na de eerste lange doordraaier naar links, en de haarspeldbocht voor start-finish, vooral als je net te wijd uit komt op het "langzame" stuk asfalt buiten de baan. Zo zijn er nog wel een aantal circuits die er last van hebben. Ook bij normale TV's.
Klopt, maar ik merk er heel weinig van. Ze zijn met een patch bezig en dan is dit ook vast allemaal opgelost. Het is naast wat minpunten nog een dijk van een game!
Het is ook een dijk van een spel ja Maar ik heb ook een 'gewone' tv en ik heb last van framedrops( vooral op het circuit Brno in Tsjechie ). Hopelijk bevat de patch dit niet