1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

  1. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Als je online ranked speelt gaat, als je zwaar verliest, je seed ook weer omlaag( of eigenlijk omhoog :confused: / van 75 naar 76 laten we zeggen)?
     
  2. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    hij bedoelt te zegge dan een kleine seed van liefst 1 de bedoeling is die te bereiken, maar dat je seed-getal groter wordt zodra je verliest en weer kleiner wordt (richting 1) wanneer je wint
     
  3. Robhimself

    Robhimself Like a surgean

    Berichten:
    1.075
    Leuk Bevonden:
    2
    een patch voor de scoreboards ja.............. Niet voor de V-sync problemen.
     
  4. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat heb ik niet, misschien omdat ik mijn xbox op PAL60 heb staan?

    Gewone matches moet je niet spelen, want daar crasht hij vaak. Bij ranked matches crasht hij niet.

    Op andere forum heb ik gelezen dat mensen die veel knoeien met extreme leathers op een GP bike etc., grote kans hebben dat hun 360 crasht en hun save file corrupt wordt, waardoor ze helemaal opnieuw moeten beginnen.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2006
  5. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Heb je opzich gelijk in.

    Maarrrrrr... in mgp2 werd je met een hoge rank vaak al gelijk uit de lobby gekickt, zonder dat je ook maar iets kon doen. Te goed, zegmaar. Iedereen keek naar elkaars rank, al het andere deed er niet meer toe. En dat is niet helemaal de bedoeling van het spel. Daarnaast cheaten veel mensen, want die willen ook kunnen 'braggen'. Ze doen er dan alles aan om zo hoog mogelijk te staan.

    Vind dit wel een prima oplossing..
     
  6. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de community juist altijd een positief iets aan Moto GP, de verschillende nationaliteiten en meestal vriendelijke mensen geven een meerwaarde aan de serie. Ik stond redelijk hoog gerankt en ik werd nooit gekickt, maargoed sommige mensen beweren natuurlijk dat de hooggerankten cheaten. Alles behalve natuurlijk...
     
  7. The Stig

    The Stig www.snyggast.se

    Berichten:
    718
    Leuk Bevonden:
    0
    het spel lijkt in helmond niet te krijgen te zijn....
    weet iemand een plek in eindhoven die het spel verkoopt?
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Redelijk hoge rank is wat anders dan top50 bijvoorbeeld. Echt waar, ze werden vaak gekickt. Terwijl dat toch vaak juist degene zijn die een spel maken of kraken, zegmaar.

    Natuurlijk zou het in een perfecte wereld het leukst zijn om het wel gewoon naast je naam te zien staan! Maar soms moeten er concessies worden gedaan, om het voor iedereen speelbaar te houden. Ik ben het helemaal met je eens dat MotoGP een hele toffe community heeft (ik heb deel 1 en 2 helemaal kapot gespeeld), zelfs hier met een XBW competitie en eigen subsite voor de competitie. Maar in zo'n toffe community hoeft een cijfertje met je rank toch geen verschil te maken?
     
  9. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je zoveel moeite en tijd in je rondetijden stopt voelt het aan als een 'beloning'. Ik ben er zeker van dat de helft van de mensen op 06 nog niet eens de world best kennen, laat staan de oude world best als eddy v, riko ninja, matT, macOSX.
     
    Laatst bewerkt: 19 jun 2006
  10. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Daarom heb je toch de overall scoreboards? Die ziet ook iedereen die zijn tijden wil bekijken hoor.. snap je probleem niet echt.

    Maargoed, maakt verder ook niet uit. Gelukkig heeft MGP 06 meer te bieden dan alleen een cijfertje met je rank ;)
     
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Er is ook geen probleem. Ik vind het gewoon jammer dat THQ Climax de tijd en het geld niet geeft (reden: het is een 360 exclusive) om zo'n features die in de vorige delen inzaten, hier ook niet gewoon toe te voegen. Als ze nou de game voor 40 EUR in de winkelrekken legden dan zouden veel mensen kappen met zeuren over zaken als graphics en bugs bv.

    Een Climax designer heeft overigens gezegd dat ze voor het volgend deel veel meer tijd krijgen, dus dat is wel goed nieuws.

    De patch voor de scoreboard bug komt er aan. Hopelijk fixen ze daarna de 2 track glitches en resetten ze de stats.:)
     
  12. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Juist dat bedoel ik, maar is dat dus ook zo?
     
  13. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    ja dat is zo

    dat is zowel in de sp als in de mp als je ranked speelt
     
  14. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou m'n tentamens zijn nu bijna over (nog 1,5 weekje), dus dan kan ik hem gelijk aanschaffen! Ik ben nu al verslaafd aan de demo, lijkt me dus geen goed idee hem nu kopen :9
     
  15. Tallon 4 NL

    Tallon 4 NL PS3 * Wii * 360

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Als Climax het geld en de tijd al niet heeft om er een fatsoenlijke game uit te pompen...wat moeten kleine ontwikkelaars dan wel niet voor een rommel produceren voor de 360? Is daarmee de uitspraak van Iwata geen waarheid aan het worden????kweet de exacte woorden niet meer maar het kwam erop neer dat het realiseren van een next-gen game voor de ps3 en 360 al zoveel mankracht en geld zal vergen dat alleen de grootste developers overleven, en dat de kleine, misschien wel creatievere studios met frisse ideeën ( denk aan Clover met Okami op de ps2 ), niet eens toekomen aan het maken van een 360 game.

    Btw...Ik vind 40 euro nog veel te veel voor een game vol bugs
     
  16. freakyoliver

    freakyoliver ps360

    Berichten:
    2.240
    Leuk Bevonden:
    0
    best wel nu dat er nog veel volk speelt online

    btw ik moet zeggen dat die tearing en die framedrops nog best meevallen hoor.
    ik zie het alleen als ik er echt op let.
    maar als je online aan het spelen bent en je ben je aan het concentreren op de race merk je niets van de tearing en framedrops
     
  17. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit is egt vreemd man... k heb alle extreem op legend uitgespeeld k heb n seed van 3 en k kan nog steeds geen time voor extreme doen!!! kan iemand me uitlegge hoe dat zit???!!!
     
  18. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    timetrial voor extreme bedoel k he:p!
     
  19. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Naar timetrials menu gaan en dan 'class' aanklikken...
     
  20. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    neee da ken nie...hij geeft alleeen moto gp aan de rest heeft een slot voor hun naam en kan k dus nie aan klikken en gebruike!
     

Deel Deze Pagina