Eum, kan niet anders, want ik heb de grand prix 4-5 uur gespeeld, een paar extreme racers unlocked door mijn seed naar 96 te halen, en voor de rest niets.
Whooooot ben Seed #1 Ook leuk: Spoiler Unlock USA Extreme Bike On the GAME MODE screen, enter the code RUBBABUBBA R - Right on D-pad. U - Up on D-pad. B - B button. A - A button.
Nou is nog steeds goeie ranking hoor :b: Ik ga binnenkort het spel ook kopen, kijken welke plek ik kan bemachtigen
Nou is nog steeds goeie ranking hoor :b: Ik ga binnenkort het spel ook kopen, kijken welke plek ik kan bemachtigen
Heb het spel eindelijk. Nog niet veel van de graphics bugs tegengekomen, alleen in de training zie je duidelijk de bugs maar als je een career gaat doen valt het me niet op. Ga nu eerts een tijdje oefenen en dan online spelen, dat is toch echt da bom bij dit spel \o/
Ik heb het spel sinds gisteren en m'n Xbox is al 3x blijven vasthangen tijdens het opvragen van scorelijsten. Als ik dan bijvoorbeeld switch van de friends scorelijst naar de algemene lijst dat dan de muziek stopt en alles vast blijft hangen. Zijn er meer mensen die hier last van hebben want ik weet 99% zeker dat het een bug in het spel is omdat ik hier bij andere spellen totaal geen last van heb, en ik die vastloper bij PGR3 ook altijd had en die na die update ook niet meer heb gehad.
Is er nog een snellere manier om je Seed naar nummer 1 te brengen. Ik word er knap irritant van dat ik nu al m'n 3e of 4e Legendary seizoen moet doen en nog maar op 4 sta. Hij neemt nog met 0.15 toe, dus dat betekent nog een paar seizoenen winnen. Online gaat het ook al niet al te snel met al die hoge seeds. Als je uberhaupt een ranked game kan vinden want al die pussies doen alleen maar Player Matches. Prijzen die je wint zijn trouwens ook belachelijk laag zeg. Ik heb nu de 600 en 1000 serie Extreme bikes compleet, maar van de 1200 alleen nog maar die van 59k. En dan win je 3000 dollar per race...
Ja twi dat word nog hard werken. Als ik jou was zou ik beetje bij het online gebeuren wegblijven. Het heeft mij zo'n 13 seizoenen op Legendary gekost om naar seed 1.00 te komen. Maak je dus maar geen zorgen om dat geld . Op het laatst krijg je de eerste paar wedstrijden van het seizoen maar .001 ofzo gaat echt te traag. btw. Ik heb nog seed 3 dus als je nog wat boost wil hebben kan ik wel paar keer van je verliezen.
Zit nu op Seed 1.18. Kramp in m'n handen van 5 seizoenen Legend Extreme 1200, poeh. Nog 1,5 seizoen te gaan, dus zo'n uurtje rijden, heb ik 'm. Doe ik vanavond wel.
bij mij bij de challanges staat dat ze allemaal completed zijn staan allemaal vinkjes voor groene!! Speel nu extreme 1200 dus ik krijg er toch ook niet nog meer want hoe krijg ik die archivement dan?
Heb je uberhaupt alle 17 Extreme races al gehad? /edit: Ik zie van wel. Raar dan dat je 'm niet krijgt. Heb je de Training al gedaan, misschien dat het daar aan ligt? Nu weet ik trouwens weer hoe pijnlijk MotoGP kan zijn: letterlijk. Vandaag 7 of 8 kampioenschappen Extreme op Legend afgemaakt en de Accredited achievement behaald. En een ontzettend zere duim aan overgehouden