1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

  1. Vleesch

    Vleesch Active Member

    Berichten:
    25
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou zeggen loop het lijstje challenges nog eens af in je single player menu. Misschien ben je er een paar vergeten.

    Goe bezig man.
     
  2. Gabriel

    Gabriel Active Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    _O_
    rijd jij met manual of met automatic gears trouwens?
     
  3. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb de game gekocht, wel een vet spel!

    maar weet iemand ook hoe je die 3 secret achievements moet halen???
     
  4. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Door races te winnen.
    Ik dacht 50 voor de eerste achievement
    250 races voor derder achievement.
    De tweede achievement 150?
     
  5. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0

    aha, maar dan moet je wel veeeeeeeeeeel races winnen wil je die halen.

    met die van 250 ben ik wel ff bezig!
     
  6. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Met automatic, want t schijnt in deze versie van moto gp niet zoveel verschil te geven. Als je met je gear wilt kloten moet je dat met je gear ratio doen. Dat kan je veranderen bij je bike setup.
     
  7. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Heb nou een paar dagen dit spel gespeeld en bij het begin ergerde ik me best aan die tearing en hier en daar framedrop, maar heb ook gemerkt dat dat maar bij 1 camara punt is.. volgens mij bij de op en na hoogste camerapunt achter de motor maargoed lekker boeie, spel ziet er wel mooi uit en speelt egt tof vanmiddag ff tijdje online zitten spelen maar dat is toch wel erg gaaf hoor, ook met kwalificatie erbij enzo echt tof
     
  8. superstrak spel heb em ook heb me eerste grandprix season erop zitten en ben nu met de extreme 600 begonnen HENDIG VETTE SHIT MANNUHHHH :p echt mooi spel speelt ook lekker soepel !! geluiden zijn ook redelijk tot goed moet ik zeggen had slechter verw8 :D maarja heb gister ook fifa 06 wk shit gekocht :D is ook wel leuk met een paar man !!
     
  9. jjjj

    jjjj Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    IS HET MOGELIJK OM DE ORGINELE KLEUREN MET SPONSOREN IN DE CARRIER MODE TE KRIJGEN
     
  10. mars15

    mars15 Guest

    Ik wil deze eigenlijk ook wel hebben. Maar jammer dat die spellen zo duur zijn;)
     
  11. MarijnB

    MarijnB Special User

    Berichten:
    196
    Leuk Bevonden:
    0
    neem je er toch een krantewijk bij:9
     
  12. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem vandaag binnen gekregen. Helaas is m'n Xbox bij het Xbox Repair Centre. Hopelijk krijg ik hem volgende week terug. Nog ff wachten dus.
     
  13. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb m gister tog maar alvast gekocht; kon de verleiding niet weerstaan :9.

    Maar hebben ook mensen de TT in assen gevolgd met natuurlijk de MotoGP klasse? Zo niet, moet je echt de samenvatting bekijken, het was echt een moeilijk spannende race. Opvallend was dat Rossi mee deed terwijl hij de vorige dag bij de training z'n hand had gebroken (!!!). Hij kon uiteraard niet optimaal presteren, maar was toch achtste geworden, wat echt niemand had verwacht. Ook waren er aardig wat valpartijen, wat altijd wel aardig is natuurlijk :9.
    Nicky Hayden is de uiteindelijke winnaar geworden; die we natuurlijk kennen van de Demo
    :b:
     
    Laatst bewerkt: 24 jun 2006
  14. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij had zijn hand niet gebroken, alleen maar wat haarscheurtjes en ook wat schade aan zijn rechtvoet.;)

    Overigens erg jammer van Colin...Hayden is nu toch echt titelfavoriet.
     
  15. Jaspero

    Jaspero ajax

    Berichten:
    230
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb de demo gespeeld maar wat vinden jullie eigenlijk van de grafix? Ik vind ze echt slecht maar de gameplay is wel goed. (forza ziet er nog beter uit kwa omgevingen)
     
  16. jjjj

    jjjj Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    in de carriere wil ik graag met de orginele kleuren van de motoren rijden kan dat of is het alleen mogelijk zelf een ontwerp te maken
     
  17. RHM

    RHM Active Member

    Berichten:
    162
    Leuk Bevonden:
    0

    Je hoeft ze niet perse te winnen. Finishen is al genoeg voor die achievements.

    Finish 50 races - Finish 50 races, online or offline.
    Finish 250 races - Finish 250 races, online or offline.
    Finish 500 races - Finish 500 races, online or offline


    Bron: http://www.achieve360points.com/game/92/
     
  18. mars15

    mars15 Guest

    Ik ga Moto GP 06 halen denk, die videos er van zijn echt gaaf. Heb er best zin in, ook nog een bon van FRS liggen dus met korting
     
  19. dikki dik

    dikki dik oranje is mooi

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    het is maar net wat je leuk vind... Ik vind het altijd zonde, zeker als het om pol posities gaat. De hele spanning is dan gelijk weg.
     
  20. FuckMeister

    FuckMeister Fuckmeister

    Berichten:
    113
    Leuk Bevonden:
    0
    Jaaaa k was der live bij jonge was egt rete gaaf!!!
     

Deel Deze Pagina