1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

  1. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Nou deze x was het ook om de pole position, maar dat maakte het alleen maar 10x spannender. In de laatste bocht gaat Hayden het grind op, dus dan werd er verwacht dat Edwards zou winnen, maar die werd in diezelfde bocht van z'n motor geslingerd; dus Hayden won alsnog.

    Maar ik vind het echt zo, dat valpartijen het zeker spectaculair maken. Natuurlijk is het cker kut voor die Coureurs, maja ik kan het ook niet voorkomen voor ze he ;) :9

    Ja ik wou dr ook heen gaan, maar ik kwam er pas 5 dagen van te voren achter dat t er was en moest het weekend werken; dus dat was balen. Volgende x dan maar weer.
     
    Laatst bewerkt: 25 jun 2006
  2. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Pfff dat kut motogp!!! Hij liep gewoon elke x vast toen ik ook maar 1 race wou doen met mijn career motor (je persoonlijke motor dus), echt zo vreemd. ook toen ik mijn motor wilde aanpassen liep hij spontaan vast!!! Niet dat hij de CD niet kon lezen ofzo (geen krasjes of iets), maar hij liep gewoon vast. Echt klote, ik heb dus nu mijn profiel save verwijderd en nu doet hij het wel weer goed, maja nu moet ik weer alles opnieuw doen!!! Om gek van te worden!
     
  3. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat hebben veel mensen al tegengekomen, als je op zeker wil spelen koop je gewoon een memory unit.
     
  4. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind dat echt gewoon niet kunnen. Gelukkig heb ik het spel wel maar een paar dagen, maar ik had toch al 3 GP's voltooid en 50 challenges. Opzich niet erg dat ik die nu niet meer heb, maar het irritante is dat me motor dan dus ook weer slecht is en ik dus die GP's wel moet doen om me motor weer goed te krijgen....
    Wel een opluchting is dat me tijden wel zijn opgeslagen en dus niet gewist; scheelt tog weer.

    Maar als je je account dan op een Memorystick zet (als t t weer niet doet) en dan weer terug op de harde schijf; doet hij het dan weer? Of moet je het gewoon als back-up gebruiken en om de zoveel tijd ff op memorystick zetten.
     
  5. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als back-up natuurlijk. En wacht maar tot je 20+ seasons hebt gespeeld en een volle custom bike hebt, als hij dan een error geeft dan word je gek.
     
  6. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Dan gooi ik me x-doos het raam uit. Ik schold nu al dat spel verrot.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Gooi hem dan even in doos met mijn naam en adres erop, even langs het postkantoor, en hop, je bent al je frustraties ook kwijt.. ik betaal de verzendkosten wel, ok? \o/
     
  8. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
  9. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Waar ik zeer benieuwd naar ben eigenlijk is met welke camera jullie rijden?
    Persoonlijk vind ik de camera die het dichts bij de motor zelf is t fijnst,vlak achter de motor dus. De camera die daarna komt is diegene waarbij je van iets hoger over je motor heenkijkt, op deze manier heb je sterker het gevoel dat je motor ook echt bijna aan de grond hangt tijdens een bocht.

    Vanavond heb ik eens ff timetrial zitte spele op t circuit van Assen met Daniel Pedrosa. Naar mijn mening is 1.40:47 wel een snelle tijd, ik heb er aardig wat rondjes over gedaan ( zonder driften in de bochten uiteraard ), maar er zullen nog wel een paar tienden af kunnen denk ik. Ook hier ben ik wel ff benieuwd wat jullie beste tijden op dit circuit zijn, dan heb ik tenminste een beetje een inschatting hoe ver ik van de tijd van de fanatieke spelers zit:D
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
    Ik heb het spel vandaag gekocht maar wat bedoelen jullie met vastlopen? Ik heb een memory unit dus hoe kan ik dit voorkomen :) ? Na elke race een back-up maken?
     
    Laatst bewerkt: 28 jun 2006
  11. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Na een paar uur spelen naar dashboard gaan, dan 'memory', je memory unit erin pluggen en dan je savegame van je harddisk kopiëren naar je memory unit.
     
  12. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan microsoft geen apart mapje op de harddisk aanmaken waarin je je savegames kan kopieren.
    Trouwens ik reed gister met mijn custom bike online, maar kon mijn painting niet zien (motor was zwart). Ligt dit aan de instellingen van de server?
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  13. C H i L

    C H i L Active Member

    Berichten:
    2.437
    Leuk Bevonden:
    0
    Sommige gedetailleerde logo's kan je niet zien online en aan de instelling van de server ligt het niet, die kan niets instellen aangaande custom bikes namelijk.;)

    Maareuh, als je bike helemaal zwart is, dan zag je hem niet omdat je de bike simpelweg niet had geselecteerd. Als je van singleplayer naar multiplayer overgaat, dan selecteert hij soms een andere bike bij mij.
     
    Laatst bewerkt: 29 jun 2006
  14. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Je voorkomt niet dat hij vastloopt als je het opslaat op memory-card. Alleen als het (elke x weer) vastloopt, zul je je Save-game moeten verwijderen. En dan is het dus wel handig als je tijdje terug een back-up heb gemaakt van je save-game (toen hij door de save-game dus nog niet vast liep). Ik ga ook maar memory-card aanschaffen, want ik wil niet weeer alles over doen.
     
  15. dynamike

    dynamike i love astrid

    Berichten:
    2.702
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik sla sinds vandaag (heb net mijn 360 terug van reparatie, was dus al mijn saves kwijt) al mijn gamessaves direct op op Memorycard.
    Safety first :)
     
  16. JDH

    JDH Born to Rock

    Berichten:
    325
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het echt vet jammer dat je je motor maar amper kunt aanpassen qua kleuren en stickers enzo. De meeste stickers zijn stom. In Moto GP URT kon je hem helemaal aanpassen aan je smaak, dat was veel beter :) .
     
  17. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Dat hebben ze zeker slecht uitgewerkt. Ook is het niet bepaald eenvoudig om alles goed te veranderen; tenminst 1 kant van de motor wel, maar de andere kant is een stuk moeilijker; dit hadden ze echt beter uit kunnen werken. het verschilt gewoon bijna niks van MotoGP2
     
  18. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je bike extra aanpassen door player logo te gebruiken. Ga naar je bike setup en select voor layer 1 de player logo. Vervolgens kan je in player logo het eerste gedeelte van je bike maken. Deze kan je vervolgens kopieren naar de andere kant van de motor. In totaal kan je 16 layers gebruiken ipv 8.
     
  19. Benson

    Benson Kriepkriep

    Berichten:
    1.360
    Leuk Bevonden:
    7
    Klopt het nu dat je maar 8 stickers op heel je fiets kan plakken en op je pak 16 :confused: Ik ben echt jaloers op die andere gasten, vooral de repsol honda...
     
  20. Animal nl

    Animal nl Active Member

    Berichten:
    525
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, je kan 16 stickers op je motor plakker. Je moet het dan doen zoals ik in de post ervoor heb geprobeerd uit te leggen. Dus maak een player logo. Vervolgens gebruik je deze op je bike design. Daarna ga je weer naar player logo. Hier kan je weer aanpassingen doen en zie je het resultaat direct op je motor. Het makkelijke is dat je player logo in bike design kan kopieren.
     
    Laatst bewerkt: 30 jun 2006

Deel Deze Pagina