Ik heb vandaag maar ff zo'n "memory unit" gekocht. Gelijk maar me save-game opgeslagen......dat geeft toch wel rust
Kun je die stuntmode achievment ook halen, als je multiplayer doet met 2 controllers of moet het via live??
Ik heb een vraagje over je motor customizen. Hoe krijg je een clip art in hemelsnaam aan de andere kant van je motor? Ik heb namelijk een clip art op de linker zijkant van m'n bike staan. En deze clipart wil ik op precies dezelfde plek op de rechterkant van m'n motor hebben staan. Lijkt heel simpel of zie ik toch iets over het hoofd. Alvast bedankt:b: Tis al gelukt, idd toch zo retesimpel dat het in eerste instantie niet opvalt
Ja t is idd niet zo moeilijk. Maar ik vind dat ze dit wel wat beter hadden kunnen doen. Gewoon dat je kiest welke kant je wil doen, zodat de besturing aan de rechter kan niet in spiegelbeeld is.
Bij motoGP 2 was er toen zo'n site met achterlijk veel custombikes. Er stond toen bij welk shape je moest gebruiken en welke size etc. Als je dat allemaal had gedaan had je ineens een retevette bike. McDonalds, Shell, Repsol. Het waren zeg maar recepten voor het maken van een custombike.( ik weet überhaupt niet of ik hier duidelijk ben, ik weet niet hoe ik het anders moet verduidelijke) Weet iemand nog welke site dit was en of je die ook zou kunnen gebruiken bij MotoGP '06???? Greets Digs NL
Klopt, was MGPdesigns ofzo.... Maar die was er mee gestop/overgenomen. Was wel vet, zaten echt kunstwerken bij.
Moet je speciaal zo'n memorycard hebben van microsoft. Of kan je savegames ook gewoon op een usb memorystick zetten. Ik heb er nog 1 van 512 mb en is het dan inpluggen op je 360 en dan de savegames gewoon overzetten
Waarom zou je je savegames op een memortstick moeten zetten? Je kunt het toch gewoon op je HDD zetten(of zijn daar soms problemen mee?)
:b: Yep, er zit een bug in de game die ervoor zorgt dat je savegame kapot gaat, wat betekent dat je al je credits gewist worden en alle unlockables verdwijnen. Ga vooral niet te veel aan je bike design, helmet en leathers prutsen, want daar kwamen de meeste mensen hem tegen.
Nee, de tijden heb je namelijk geupload naar de xbox live server, en dat heeft niets te maken met je savegame, maar eerder met je xbox live account.
Is dit nu echt zo'n slechte game als de meeste beweren. Ik wil hem wel aanschaffen maar ben toch een beetje geschrokken van alle negatieve verhalen. Ik ben een liefhebber van racegames en deze vond ik op zich wel interessant. Maar is de framedrop echt zo erg en ziet het er net zo uit als op de xbox. Dan kan ik net zo goed moto gp voor de xbox kopen voor 29 euro.
Samenvattend kunnen we stellen dat 06 meer een grafische update is van nummer 3 + meer bugs + tearing en framedrops voor degene met een HDTV.
Voor de mensen die twijfelen of ze MotoGP 06 willen kopen of niet, waarom downloaden ze de demo dan niet...... En aangezien van de populariteit van de demo kun je wel zeggen dat het een vet spel is, er zitten mss wel wat foutjes in en er hadden wat dingen beter gekund, maarja ik vermaak me prima met dit spel!
Het is meer de framedrops waar ik me aan stoor en het spel niet haal. De 360 heeft zoveel in huis en dan hoeven framedrops niet meer. Het spel kost wel 60 euro, dan moet het gewoon goed zijn. Ik haal voor 40 euro wel tafeltennis, een heel ander spel maar daar zijn de meeste mensen heel erg over te spreken