Ja ik vind het ook een goed spel en ik vind het ook gewoon leuk om te spelen.
Ik stoor me er dan ook niet echt aan maar je merkt toch dat het spel gewoon niet helemaal is “opgepoetst”. Een paar voorbeelden zin vastlopers bij live tijdenlijst, corrupte savegames (gelukkig nog niet de mijne, touch wood), weinig decal opties, altijd dezelfde carreer ronde in de regen, en rare randen (soort doorzichtige waas ofzo?) naast de de baan.
Ik zat hiervoor Forza Motorsport op de 360 te spelen en zó erg zijn de framedrops gelukkig niet (fm wordt soms bijna onspeelbaar). De framedrops zijn niet altijd heel erg storend voor de gameplay omdat het vaak toch wel lekker door blijft kachelen. Maar, als je een scherpe bocht induikt vertraagt het spel toch wel merkbaar als de motors achter je dichterbij komen. En als het spel het tempo weer oppakt schiet je ineens de bocht uit. Ook bij de Extreme tracks heb je daar wel last van en nog meer tearing dan in GP carreer.
En de tearing is echt overduidelijk, je hoeft er echt niet op te letten om die rare strepen door het beeld te zien gaan en dat is eigenlijk tijdens de hele race en niet alleen drukke stukken.
Laatst bewerkt: 6 jul 2006