MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

1. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    ..

Laatst bewerkt: 5 jul 2006
  2. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel de game op mn pc monitor en heb nergens last van(framedrops bedoel ik) het schijnt alleen bij een HDTV te zijn, maar hoeveel mensen hebben nou een HDTV voor hun xbox360:confused:

Mare table tennis is idd een goed alternatief, echt een vet spel:)

3. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Nou ik heb een gewone tv.
    Als ik time trial doe ( dus in mn eentje op de baan ) heb ik ook nergens last van.
    Maar zodra ik een race rijdt met meerdere racers dus heb ik af en toe wel framedrops. En bij regen is het al helemaal erg.
    Dus op gewone tv's heb je t ook wel...

4. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Framedrops valt nog mee alleen bij een paar circuits is het wat erger, bij brno het ergst in tsjechie, ik vind vooral die extreme circuits mooi en zijn ook wat simpeler te rijden :)

5. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel ook op een pc monitor dus het zou mee moeten vallen

6. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou gisteren toch gewoon gehaald.
    Ik hou nu eenmaal van racegames.
    En wat een gezeur zeg om niks, het is een bloedmooie game en speelt heerlijk.
    Ik heb toch een hele poos gespeeld en heb helemaal niks gemerkt van framedrops bij geen enkel circuit.
    En wat zitten de mensen nou te zeuren over tearing of popup, waarschijnlijk hebben deze mensen dat ergens een keer gelezen en denken dat ze nu weten hoe het in elkaar steekt.
    Loading tijden zijn wat langer, maar als je bv in tombraider of pgr een level overnieuw moet doen of wilt doen dan zit je weer met je giechel naar een loading scherm te kijken.
    Terwijl je met een restart race in moto gelijk weer een race kunt starten.
    Dus ja alles heeft zijn prijs.
    Ik ben heel kritisch over de 360 games als je wat oude berichtjes van mij gelezen hebt.
    Maar dit is echt gewoon een goede game.

7. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Ja ik vind het ook een goed spel en ik vind het ook gewoon leuk om te spelen.
    Ik stoor me er dan ook niet echt aan maar je merkt toch dat het spel gewoon niet helemaal is “opgepoetst”. Een paar voorbeelden zin vastlopers bij live tijdenlijst, corrupte savegames (gelukkig nog niet de mijne, touch wood), weinig decal opties, altijd dezelfde carreer ronde in de regen, en rare randen (soort doorzichtige waas ofzo?) naast de de baan.
    Ik zat hiervoor Forza Motorsport op de 360 te spelen en zó erg zijn de framedrops gelukkig niet (fm wordt soms bijna onspeelbaar). De framedrops zijn niet altijd heel erg storend voor de gameplay omdat het vaak toch wel lekker door blijft kachelen. Maar, als je een scherpe bocht induikt vertraagt het spel toch wel merkbaar als de motors achter je dichterbij komen. En als het spel het tempo weer oppakt schiet je ineens de bocht uit. Ook bij de Extreme tracks heb je daar wel last van en nog meer tearing dan in GP carreer.
    En de tearing is echt overduidelijk, je hoeft er echt niet op te letten om die rare strepen door het beeld te zien gaan en dat is eigenlijk tijdens de hele race en niet alleen drukke stukken.

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  8. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik het dat van die strepen echt nog nooit gehad.
    En die framedrops daar heb ik ook nog niks van gemerkt.

9. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Mooi zo, ik zou er ook maar niet op gaan letten ;)
    Maar alleen omdat je het in die ene dag niet gezien hebt wil niet zeggen dat iedereen uit zn nek lult natuurlijk :D Mee eens dat het wel wat aangedikt wordt en dat het spel gewoon goed speelbaar blijft

10. tasso

tasso de gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Nou als je mijn kritiek op de xbox360 hebt gelezen ben ik erg kritisch over de 360 spellen.
    Zo vind en vond ik tomb raider echt een bout spel hetzelfde geld voor far cry en pgr3
    Dus ik ga echt niet zomaar roepen dat dit een heel goed spel is.
    Frame drops met een race in de regen of als andere motoren je naderen ja sorry totaal niks gezien.
    Kan het ook gewoon niet aan de meeste hun monitor of tv liggen.
    Dat de refreshrate net iets te laag is, ik roep maar wat hoor.

11. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Zou kunnen (ik heb een 100hz JVC breedbeeld en xbox op 60hz) maar dat lijkt me niet het probleem.
    Climax heeft een persbericht uitgegeven dat de bug in het ontwerp van het spel zit (bij iedereen dus) en dat ze niet genoeg tijd/budget hadden om het eruit te krijgen op 60hz refresh rate.
    Ik weet het ook niet precies hoor, maar ik begreep dit: normaal wordt er tussen twee frames nog een half beeld geplaatst zodat de overgang vloeiend gaat. Als deze frame ontbreekt krijg je tearing omdat de twee beelden niet goed op elkaar aansluiten. Op mijn beeldbuis zie ik dat als een verticale doorzichtige lijn die met de opbouw van het beeld over het scherm rolt.

12. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ja die lijn heeft idd iedereen(framedrops btw ook). Ik heb HD-TV, maar een vriend van mij heeft een normale TV, toen ik t aan m vertelde zei hij dat hij er geen last van had. Maar ik ging bij hem kijken en hij had het ook gewoon. Die lijnen vallen niet op als je er niet op let. Ik zag t ook niet op m'n tv, voordat iemand uitlegde wat het was. En de framedrops....ja dat hoort gewoon bij t spel :b:

Laatst bewerkt: 6 jul 2006
  13. matthew24

matthew24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is ook zon gemiereneuk vind ik om over een paar streepjes te gaan zeuren bij dit spel is de gameplay zo ongelofelijk goed gewoon, ik kan dit uren achterelkaar spelen zonder het gaat vervelen, en de graphics bij sommige extreme circuits zijn gewoon net fotorealitisch vind ik die donkere wolken en alles ziet er echt super uit.

14. Striker NL

Striker NL Gaming = Living

Leuk Bevonden:
    6
    yehe!! eindelijk eens iemand lofend over dit spel!
    en terecht!
    al dat gezeik over een paar lijntjes...
    G A M E P L A Y !
    Dit spel is gewoon te gek! :D

15. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    We "moeten" de nadruk niet zo leggen op het uiterlijk, voornamelijk de gampay bepaalt hoe de game is. En bij MotoGP zit dat wel goed*)

16. marine robin

marine robin ODST Sniper NL

Leuk Bevonden:
    0
    het ligt er ook aan ..:thumbs:
    ik hebeen nieuwe pfilips hd tv gekocht en ik heb nu nergens meer last van , terwijl ik eerst een oude ( brak tv had) :x ....
    en op het spel is niks op aante merken ook niet de laadtijden want die zaten er ook in forza motordport en daar werd bijna niet over gezeurd_0/

17. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    hoe moet je ooit bij seed 1 komen??

Ben zelf seed 3 en heb al heel wat reces gewonnen op legend maar kom maar niet bij seed 2

18. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb alle difficulties één voor één uitgespeeld (er zijn mensen die direct met champion beginnen) en heb in totaal 25 seizoenen gereden.

Op het laatste gaat het zelf zo traag dat je bij de eerste 9 races geen seeddrop krijgt. Vanaf de 10de race krijg je dan telkens -0,01.:)

19. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ik ben dus bij seed 3 dan moet ik dus eerst 10 races rijden en dan gaat het telkens met 0.1 erbij?? En hoe gaat het dan als je seed 2 bent?? weer 10 races rijden en daarna komt er steeds 0.1 bij??

20. C H i L

C H i L Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van seed 3 tot ca. seed 1.5 gaat het redelijk snel, soms met 0.1 of 0.05 omlaag. Vanaf seed 1.5 ofzo gaat het een stuk trager...bv. met 0.001 omlaag waardoor je denkt dat hij 10 races van een seizoen niet omlaag gaat, maar in feite doet hij dat wel...alleen heel traagjes.

Nog een stuk of 6 seizoenen doorbijten.;)

PS: zorg er wel voor dat je altijd eerste finisht he, want anders gaat het je seed zelf omhoog.;)

Laatst bewerkt: 7 jul 2006

Deel Deze Pagina