1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

MotoGP: URT 2006

Discussie in 'Algemeen' gestart door Meneer Stefan, 11 okt 2005.

1. Eellie

Eellie The E stands for Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Nou ik heb ff met RT als gas gereden, maar ik kan er maar niet aan wennen. Ik gebruik liever LT en RT als achter- en voorrem en het pookje als gas; Ik heb nu zo lang met het pookje gespeeld dat ik m'n gas gewoon goed kan doseren.

2. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gebruik ook het pookje voor gas en remmen. Als je er eenmaal aan gewend is het moeilijk om het af te leren.

Vraagje:
    Wat ik niet snap is dat sommige motoren bij de start heel snel weg zijn, terwijl ik volle credits heb toegekend. Hoe kan da?
    Ook in sp halen motoren mij in op snelheid, terwijl ik alle credits heb en de snelste motor:confused:

3. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Het pookje gebruiken om gas te geven is nog tot daar aan toe, als je dit goed kunt doseren is er niks aan de hand. Maar het maakt eigenlijk niet uit wat je rijstijl is, met het pookje remmen is écht níet goed (imo)...

Dat snelle starten van anderen: misschien hebben ze andere gearing.
    Je moeet ook pas gas geven als het licht groen is, met zachte banden luistert het daarna allemaal niet zo nauw.
    Ingehaald wrden op snelheid kan te maken hebben met de snelheid waarmee jij en je tegenstander de bocht uit komen.

4. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja das waar, maar zelfs op een track als autobahn waar het vol gas halen ze me snel bij, terwijl ik toch echt op mijn maximum rijd.

5. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Oh, in extreme mode... Ja dat gebeurde mij ook altijd, zelfs met multiplier op 25 - dat snap ik ook nooit :D

6. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Dat komt mss omdat ze andere banden hebben. In het begin werd ik ook altijd voorbij gereden op Autobahn, maar nu ik de bike setup anders heb is dat niet meer zo. Op dat circuit is het voornamijk belangrijk dat je een hoge topsnelheid hebt(er zij maar weinig bochten) dus zorg er voor dat je je moeter ook zo insteld:thumbs:

7. Benson

Benson Kriepkriep

Leuk Bevonden:
    7
    Mja, ze halen me nooit in maar ze komen daar altijd ietsje dichterbij. Ik zou eigenlijk denken dat de AI gewoon op standaard motors rijdt. Het zal wel met de legendary moeilijkheid te maken hebben.

8. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ik rem altijd met het pookje, maar tegelijkertijd ook met voor- en achterrem. Als je je voor- en achterrem idd niet gebruikt, rem je zo veel slechter.
    Maar dat met snelle starten, het is een bepaald trucje volgens mij. Maar je kan wel zien dat ze met harde banden rijden, je ziet namelijk zo'n rookwolk achter ze. Maar ik heb ook geprobeerd m'n gearing te veranderen, maar je kunt nooit zo snel optrekken zonder dat je je topsnelheid verliest (wat zij niet verliezen).

9. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: goed bezig..... Maar wat is je Xbox naam dan? Want in de top 25 staat geen Nederlanders

10. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    Hij heet chillpepper en n gozer die ook wel hoog staat heet death meat (= ook nederlander)

11. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Oke.......maar de top 10 van de wereld is snel niet normaal gewoon. De toptijd op Mugello is nu 1.15.93 door ||| Dan |||_O_

12. Eellie

Leuk Bevonden:
    4
    Ja dat is echt niet normaal. Gewoon bijna 10 sec sneller dan mijn record. Ik kan echt niet zo snel een manier bedenken dat ik 10 sec van m'n tijd afhaal.

Ik ben nu trouwens wel begonnen met manual gear. Het is even wennen, maar ik heb nu al 1 personal best verbeterd. Ik denk met veel oefenen dan ik het wel door ga krijgen. Je trekt iig een stuk sneller op met manual gearing. En het is een stuk leuker rijden! :b:

13. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat doen ze door de idealelijn te rijden, de moter juist af te stellen en dan driften ze door de bochten.......als je dat goed doet kun je een goede tijd neerzetten

Vandaag trouwens twee toptijden neergezet op Autobahn 1.02.01(weet deze niet 100% zeker) en op Gulf 59.98:thumbs:

Laatst bewerkt: 23 jul 2006
  14. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Weet iemand trouwens hoe je sneller kunt optrekken wanneer het licht groen wordt tijdens REGEN ?
    Met normaal weer is het echt super, dan kan je gewoon timen, de ene keer trek je sneller op dan de anderen en andersom.
    Maar in de regen wordt ik altijd ingehaald, vreemdO-)

15. MarijnB

MarijnB Special User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet welke banden je gebruikt maar je kunt het besten als je snel wil op trekken zachte banden gebruiken, maar het is natuurlijk ook heel belangrijk dat je niet te veel gas geeft bij het starten. Zorg er voor dat je wat gas geeft maar dat je controller maar een beetje trilt....

16. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    Y0o k heb n vraagie! k heb seed 1 maar niet alle credits, ik heb er namelijk 1 niet:p dus weet iemand hoe k die wel krijg? Gewoon door blijve racen?

17. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ja, dat heb ik ook. Schijnt dat je nu seed 1.99 bent en dat je 1.00 moet worden (doorracen dus). Ik heb alleen geen idee waar je je precieze seed kan aflezen. Iemand die dit wel weet?

18. basovich

basovich Guest

waar staat er eigenlijk en de threadtitel: URT??
    waar staat dat voor?

19. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    Ja k was al van plan door te racen want k moet die achievement van 250 races ook nog dus..:thumbs:

20. RHM

RHM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ultimate Racing Technology

Deel Deze Pagina